Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met een tientje doe ik een week en krijg ik zeker wel meer dan 1 zielige gram. Als ik voor 20 haal.. krijg ik meestal ruim 4 gram en een gratis pit.. misschien vanwege de klantenbinding bij die shop. Op een andere topic heb ik aangegeven om welke shop het gaat."
"Ik ga standaard shoppa! Toen ik er voor het eerst mee begon (was tijdens stage), werd het door een mede stagiaire bij een huisdealer gehaald. Ik zag alleen de prijs/kwaliteit/kwantiteitsverhouding niet goed omdat ik er net mee begon destijds. In Amsterdam, waar ik woon ga ik het meest naar Arabica, vlak bij rembrandtsplein, maar dat komt met name door het cafeetje er tegenover waar ik m daarna chill. Als ik in Utrecht ben koop ik op de straatweg bij Malabata. Er wordt gezegd dat de kwaliteit slecht is, maar daar ben ik het niet zo mee eens. Zodra je daar wiet haalt, krijg je een gratis voorgedraaide bij, wat overigens van goede kwaliteit is. Daarbij krijg je een goed vol zakje wiet bij betaling van 20 euro (mijn vaste bestedingspatroon). Bij Black & White in Utrecht hadden ze een leuke actie. 2,5 gram voor 12,50.. maar dankzij zo'n dikzak achter de toonbank krijg je niet het gevoel dat je daar welkom bent. Ik ga daar niet graag naar toe. Het gaat overigens om White Widow."
"Zulke dingen moet je alleen doen als je naar het buitenland gaat of haast hebt. Anders zijn die jailsigarettes niet te pruimen, maar dat is mijn mening."
"Gewoon intensief sporten, Fitness bijvoorbeeld. Works for me and Friends! Niet dat ik wil stoppen, maar zodra ik een aantal uur ga sporten, heb ik echt geen zin om een joint te tappen. Eventueel erna kan het gevoel komen dat je wilt blowen, maar dan moet je zorgen dat je gewoon zo intensief gesport heb, dat je na het douchen gaat slapen."