Zoals SmartieAndMe al zei, wij kunnen ook niet weten wat er in zit. Ook kunnen er meerdere batches/fakes in omloop zijn dus gewoon laten tesen!
#2
He allemaal,
Zoals de titel zegt de groene Mitsubishi kent iemand deze? en al gebruikt? Dan wil ik graag even weten hoe die was.
Kreeg ze aangeboden van een vriend die er aardig wat van heeft.
Ze zijn aardig licht groen van kleur en wat witte stipjes er tussen door en dunner dan de meeste pille.
Weet iemand hoeveel mg er mischien ong. in zou kunnen zitten?
Ik breng er deze/volgende week even eentje weg die ik ga laten testen.
Uiteraard kan niemand hier iets met zekerheid over zeggen, de enige manier is testen....
#4
Nee maar ik dacht mischien heeft iemand ze al is gebruikt in hun lefen of kennen ze hem.
Maar dit zijn ze helaas niet ze zijn rond en dunnetjes
#5
ah, dan staan ze nog niet op Pill reports.
Kan natuurlijk wel zijn dat mensen ze vaker gebruikt hebben, maar het kan net zo goed een pil van een ander lab zijn die hetzelfde logootje gebruikt... of een andere batch...
Je kunt iemands ervaring prima als indicatie gebruiken, maar nooit als zekerheid. Testen testen testen dus!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.