Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jenthe.vd zei: Ik gebruik als medicatie aripiprazol en quetiapine Voor de rest heb ik wel eens ghb xtc mdma speed wiet en hash gedaan. Ik ben wel pas 14 Klik om te vergroten... Aripiprazol gaat de werking van psychedelische stoffen tegen. Ik zelf slik 2.5mg Aripiprazol en heb nergens last van maar als je hoger gaat zitten is dit wel het geval voor mij."
"Oxazepam 10mg 20 mg oxycodon 30mg ritalin š„°šš Deze combi is echt heerlijk... ik doe het niet te vaak want t zal beslist niet goed voor me zijn"
"Ik vind op een feestje een halfje xtc wel chill."