Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben in het verleden ook al eens hier geweest voor een korte opname. Eenmaal buiten ben ik weer snel in oude gewoonte terug gevallen. Ik heb nu een coach waar ik anoniem kan blijven en dus makkelijker mijn verhaal kan doen ( familie problemen en werd gepest). Het is particulier maar dat blijft voor mij hetzelfde, was ik naar een instelling gegaan zat ik met wachttijd en betaal ik mijn eigen risico"
"Ik probeer al een hele tijd om nuchter te worden maar alleen lukt het me niet. Ik ben bij een psycholoog geweest maar dit hielp me niet. Omdat ik niet steeds vrij wil nemen van het werk ben ik terecht gekomen bij Coachanoniem. Ik krijg nu 2 weken begeleiding via Skype en dit werkt wel goed voor mij. Nog iemand ervaringen met hun?"