#1
Ik ben in het verleden ook al eens hier geweest voor een korte opname. Eenmaal buiten ben ik weer snel in oude gewoonte terug gevallen. Ik heb nu een coach waar ik anoniem kan blijven en dus makkelijker mijn verhaal kan doen ( familie problemen en werd gepest). Het is particulier maar dat blijft voor mij hetzelfde, was ik naar een instelling gegaan zat ik met wachttijd en betaal ik mijn eigen risico