Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ongeveer zelfde prijzen. Ik weet niet ik vind het neit duur, stuk goedkoper dan je helemaal klem zuipen in ieder geval als je uitgaat :P"
"Ik heb xtc pas twee keer gebruikt maar ik heb bij beidde keren inderdaad totaal geen zin gehad in roken, terwijl ik normaal daar niet vies van ben Alcohol heb ik ook geen zin in maar toen ik het de eerste keer deed, was ik bij een feestje waarbij iedereen als een gek zat te zuipen. En toen wou ik toch eigenlijk wel graag wat shotjes nemen maar toch maar niet gedaan, was de eerste keer en ik was behoorlijk zenuwachtig dus ik vermeed alles waarvan ik niet zeker wist of ik het wel kon hebben bij xtc. Maar water heb ik als een gek gedronken, nog nooit zoveel water op een avond gezopen echt niet normaal meer maar ik krijg er wel zin in ja, heerlijk water en zoete dingen...ik zou het niet weten beidde keren niks zoets gegeten, ga ik volgende keer maar proberen"
"Ja wel droge bek, maar niet zo droog dat kauwgom poeder wordt :P Maar als ik kauwgom neem, dan ga ik alleen maar meer gek doen met mn kaken. Heel intensief kouwen."