Andersom vind ik niks,je lekkere chill gevoel vd mdma voel je dan vanuit je tenen naar boven oplossen naar een soort neutraal maar opgelaten gevoel.
Eerst sos en daarna een pillie kan wel lekker zijn maar niet te snel achter elkaar,laat de sos eerst uitwerken anders kan het elkaar beetje tegen werken krijg je zo'n gevoel dat je niet weet wat je ermee moet.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.