Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om even terug te komen op de oorspronkelijke vraag van de ts: Ja, vrijwel elke hoeveelheid die effect heeft (er komen voldoende neurotransmitters vrij à la dopamine en 5-HT) is voor de neuronen die deze neurotransmitters gebruiken toxisch. Onderzoek heeft ook uitgewezen dat er veranderingen optreden in neurotransmitterconcentraties na het gebruik van XTC, tot vele maanden na gebruik, die wijzen op neurotoxiciteit. Het is echter maar de vraag of je hier in het dagelijks leven iets van merkt bij matig gebruik, vrij veel stoffen in onze leefomgeving zijn in principe (neuro)toxisch en daar merk je vaak ook niet al te veel van :P."
"Niks vloeibare MDMA dus maar een oplossing..."