Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze week hebben wij weed die nog niet volledig droog is, en we hebben de indruk dat hij minder sterk is daardoor. We zijn minder stoned dan anders, zou dit er iets mee kunnen te maken hebben dat hij nog niet echt droog is?"
"Hallo, Vorige vrijdag heb ik op een party zuiver MDMA poeder gebruikt, ik schat ongeveer een 300mg in totaal over de hele nacht. Nu zijn we de donderdag erna en ik voel me soms nog altijd draaierig en loop nog altijd nerveus. Gaat dit nog over? Zoja na welke tijd. Of moet ik me echt zorgen beginnen en zo snel mogelijk een dokter opzoeken. Hopelijk hebben jullie een antwoord."
"Ok bedankt, soms ben ik zo voor 1/1000 sec ff het noorden kwijt en dan gaat alles weer goed. Zal me komend weekend enkel bij drank houden."
"Ik zat met het probleem dat ik een zenuwtrekje kreeg waardoor ik mijn ogen altijd hard toeknijpte."
"Ben gisteren naar die controle dan geweest. En inderdaad over de hele lijn negatief."
"Hallo, Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons"
"KoxBox zei: Baldoringo zei: Hallo, Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons Klik om te vergroten... De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden. Klik om te vergroten... Miami mag je nog max 2 gram kopen, en betaal je toch vrij veel voor relatieve kwaliteit. Naar Goes zijn we ook al eens geweest, maar dan zit je toch wel al ff in de auto, zeker die rit door die tunnel (waar je ook nog eens tol betaalt) is er te veel aan. Ik ben trouwens van Aalst, dus voor Breda/Tilburg moet ik wel altijd een serieuze eind rijden. Voor Roosendaal hadden we dat indertijd nog over maar om nu voor 5 gram zo ver te gaan rijden no thanks."
"Flameon zei: Illegale dealer zoeken is beter pssst Klik om te vergroten... Zelfs dat is steeds moeilijker aan 't worden, meesten hebben enkel nog voor eigen gebruik en vrienden"
"Sinds ik enkele weken intensief sport ben ik op minder dan een week tijd tweemaal stomdronken geweest. Toen ik vroeger deze hoeveelheden dronk had was ik ook wel dronken maar niet in die mate dat ik onhandelbaar werd. Ligt dit aan het sporten of hoe zou het kunnen komen dat ik nu zo moeilijk tegen drank kan?"
"Ik rook zo gemiddeld een 5 jointjes per maand dus ben verre van een stevig gebruiker. 25 februari heb ik mijn laatste jointje gerookt omdat ik 2 april testen moet ondergaan waarbij ze ook mijn urine gaan testen op druggebruik. Nu is mijn vraag of ik daar met een gerust hart naartoe kan gaan? Nog enkele details; ik heb een laag vetgehalte en doe enorm veel aan sport."