#1
Goes, met ze viertjes in de auto en allemaal de max kopen. Illegale dealer zoeken is beter pssst ![:wink:]()
De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.Baldoringo zei:Hallo,
Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons![]()
KoxBox zei:De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.Baldoringo zei:Hallo,
Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons![]()
Baldoringo zei:KoxBox zei:De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.Baldoringo zei:Hallo,
Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons![]()
Miami mag je nog max 2 gram kopen, en betaal je toch vrij veel voor relatieve kwaliteit.
Naar Goes zijn we ook al eens geweest, maar dan zit je toch wel al ff in de auto, zeker die rit door die tunnel (waar je ook nog eens tol betaalt) is er te veel aan.
Ik ben trouwens van Aalst, dus voor Breda/Tilburg moet ik wel altijd een serieuze eind rijden. Voor Roosendaal hadden we dat indertijd nog over maar om nu voor 5 gram zo ver te gaan rijden no thanks.
Flameon zei:Illegale dealer zoeken is beter pssst![]()
Baldoringo zei:Flameon zei:Illegale dealer zoeken is beter pssst![]()
Zelfs dat is steeds moeilijker aan 't worden, meesten hebben enkel nog voor eigen gebruik en vrienden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."