Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops aan de grens

Coffeeshops aan de grens

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goes, met ze viertjes in de auto en allemaal de max kopen. Illegale dealer zoeken is beter pssst :wink:
B
BaldoringoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Baldoringo zei:
Hallo,

Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons :(
Klik om te vergroten...
De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
in Breda heb je ook wel wat shops

En anders gewoon dealer in de buurt zoeken, en letters naar de overheid schrijven dat je wil dat er coffeeshops komen, omdat het huidige beleid om de ballen trekt.

Peace.
B
BaldoringoLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Baldoringo zei:
Hallo,

Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons :(
Klik om te vergroten...
De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.
Klik om te vergroten...

Miami mag je nog max 2 gram kopen, en betaal je toch vrij veel voor relatieve kwaliteit.
Naar Goes zijn we ook al eens geweest, maar dan zit je toch wel al ff in de auto, zeker die rit door die tunnel (waar je ook nog eens tol betaalt) is er te veel aan.

Ik ben trouwens van Aalst, dus voor Breda/Tilburg moet ik wel altijd een serieuze eind rijden. Voor Roosendaal hadden we dat indertijd nog over maar om nu voor 5 gram zo ver te gaan rijden no thanks.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Baldoringo zei:
KoxBox zei:
Baldoringo zei:
Hallo,

Vroeger gingen wij altijd naar Terneuzen om onze weed, toen daar de boel dichtging zijn we naar Roosendaal beginnen gaan maar nu is ginds ook alles dicht. Zijn er nog andere shops in de grensstreek waar je als Belg terechtkan want momenteel is het echt crisis bij ons :(
Klik om te vergroten...
De Miami is nog op in Terneuzen, als het echt moet. Anders moet je naar Goes rijden, daar heb je Highlife en Aarden.
Klik om te vergroten...

Miami mag je nog max 2 gram kopen, en betaal je toch vrij veel voor relatieve kwaliteit.
Naar Goes zijn we ook al eens geweest, maar dan zit je toch wel al ff in de auto, zeker die rit door die tunnel (waar je ook nog eens tol betaalt) is er te veel aan.

Ik ben trouwens van Aalst, dus voor Breda/Tilburg moet ik wel altijd een serieuze eind rijden. Voor Roosendaal hadden we dat indertijd nog over maar om nu voor 5 gram zo ver te gaan rijden no thanks.
Klik om te vergroten...

Miami zuigt inderdaad. :grin: En omdat je zei dat je in Terneuzen ging shoppen ging ik er wel al van uit dat je niet ver van mij woonde, vandaar dat ik Goes zei omdat ik anders niet direct iets anders weet zijn.

Goes is inderdaad even rijden, maar je krijgt wel waar voor je geld/tijd!
B
BaldoringoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Illegale dealer zoeken is beter pssst :wink:
Klik om te vergroten...

Zelfs dat is steeds moeilijker aan 't worden, meesten hebben enkel nog voor eigen gebruik en vrienden :(
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Baldoringo zei:
Flameon zei:
Illegale dealer zoeken is beter pssst :wink:
Klik om te vergroten...

Zelfs dat is steeds moeilijker aan 't worden, meesten hebben enkel nog voor eigen gebruik en vrienden :(
Klik om te vergroten...

nu niet jouw persoonlijke beleving gaan veralgemenen :tongueout: er zijn nog meer dan genoeg dealers.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."