Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coffeshop ´Bebop´ , Leiden Coffeshop ´Joy´ Leiden"
"Ik had 3 dagen terug wel zo iets vaag man, zat in de coffeshop in leiden zat soort van highlife te lezen ( weet ik veel was al ver heen ). Toen las ik een stukje over Goeie Ouwe Mr. Hofmann en daarin een verslag over zijn eerste lsd trip waar ik gek genoeg een beetje misselijk van werd, dacht dat wel over zou gaan als ik naar buiten ging dus ik sta op en zie geen fuck meer. blackout, normaal gaat dat bij mij wel binnen paar seconden over maar deze zat dwars, uiteindelijk veranderde het zwarte beeld in een soort hittedetectie camara beeld wat zich maar tot 2 a 3 meter voor me strekte. dit beeld ging pas weg tot ik 5 minuten later ergens besloot te gaan zitten."
"Joint voor ´et slapen is altijd wel chill in mijn mening, maar je moet het dan wel doen als je de dag erna lekker kan uitslapen anders ben je inderdaad vies sloom. Kheb wel gehoord van andere dat ik nogal veel praat in me slaap, en tis me ook opgevallen dat het alleen maar gebeurde als ik vies stoned naar me nest ging. Iemand anders die dit ook zo vaak heeft?"