Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik doe het gewoon in een lege capsule . Ik heb het voor over om een half uurtje te wachten voor het zijn werking heeft want snuiven heb ik al een paar keer geprobeerd maar ik vind die smaak maar niets . Greetz Bubbs"
"Mijn vriend heeft ook dat probleem , alhoewel hij hem daar geen zorgen in maak maar ik ergens wel . Hij bebruikt dagelijks speed en wanneer hij gaat slapen dan beginnen zijn armen en benen ook te schokken . Ja eng is dat wel en het gebeurd soms dat zijn ademhaling enkele sec. stopt en dan na een diepe zucht begint hij gewoon weer te ademmen. Graag zou ik daar ook eens een verklaring voor hebben . Greetz Bubbs ."
"Goeie morgen , Het zal wel niet aan de combinatie liggen dat je speed in de koffie doet want dat heb ik ook lange tijd gedaan . Maar ik vond die smaak toch maar niets , dus ben ik dan ook maar begonnen met speed in een capsule te doen. Het moet zijn dat je lichaam er niet tegen kan zoals de meeste mensen hier zeggen . En speed gebruiken om af te vallen zet dzt maar vlug uit je hoofd !!!!! Greetz Bubbs"
"Ja , dat heb ik ook altijd wanneer ik speed gebruik . Het zal wel iets met het bloed te maken hebben . Echt gezond is speed nu ook weer niet hé,dus nie ongerust zijn eenmaal de speed uit je lichaam is zijn de blauwe vlekjes weg . Greetz Bubbs"
"Ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt als ik speed heb gebruikt , moet wel beangstigend zijn . Maar vijf lijntjes in zo'n korte periode lijkt mij wel wat veel . Greetz Bubbs"
"Met speed heb ik de beste sex ooit !!! En dat uren aan een stuk . Greetz Bubbs"
"Die zal volgens mij goed naar het toilet kunnen gaan !!! Greetz Bubbs !"
"Wanneer je speed gebruikt verhoogd je bloeddruk waardoor je hartslag vlugger zal slaan vandaar je vlugge ademhaling , je zult het waarschijnlijk ook warmer hebben dan normaal . En dat allemaal het gevolg van die fantastische speed Greetz Bubbs"
"Ikzelf heb nog nooit speed gesnoven maar in het begin dat ik gebruikte deed ik een hoeveelheid in drinken . Ja de smaak is niet zo aangenaam maar dat was van korte duur . Nu de laatste tijd (als ik er heb, want ik zit jammer genoeg weer zonder en kan er zo moeilijk aan geraken hier in Belgie) doe ik een hoeveelheid speed in een lege capsulle , en dat valt aardig mee . Ja het is niet goed voor de maag , maar drugs is nergens goed voor voor je lichaam ! Maar het gevoel is natuurlijk super !! Greetz Bubbs"
"Ik heb al verschillende keren roze speed gebruikt en ja , ik leef nog !!! Dus dikke bullshit van die rattevergif . greetz gasten."