Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"whitesugar zei: Jeetje heftig! Ik heb zelf nog nooit truffels gedaan maar wil het binnenkort nog wel een keer gaan doen. Denk dat het verstandig is voortaan de volgende dag niks te plannen. Als ik zelf andere drugs neem kan ik al best stressen als ik de volgende dag iets heb... Klik om te vergroten... De goodtrip is het echt waard! De badtrip moet je echt vermijden; ik zou echt helemaal geen afspraken inplannen en uberhaupt je telefoon uitzetten. Ik stresste ook om de gedachten dat ik als een malloot zat te whatsappen en dat het te merken was via mijn berichten."
"Rivalrie zei: Bizar dat je zo extreem op 15gr reageert. Klinkt niet erg fijn. Klik om te vergroten... idd. Ik heb het nooit gebruikt, maar ben wel gewoon een man van 22 jaar, 185cm en 100kg. Nog gelet op het feit dat het 'zwakke' truffels zijn, hebben die andere factoren denk ik ook een enorm grote invloed gehad."
"Mindless zei: Dit klinkt wel heel extreem!! Het lijkt wel of je wanen had. Normaal zie je echt niet zomaar dingen die er echt niet zijn op psilocybine, zoals dat hondje. Enkel (soms extreme) vervormingen, kleuren, overlays van patronen. Ik denk dat het inderdaad niet voor jou is... Klik om te vergroten... Ik denk dat ik naast ASPS misschien ook wel een of andere stoornis heb, zoals een lichte vorm van schizofrenie waarbij ik zonder truffels totaal geen last van heb."
"Rivalrie zei: Mexicana ervaar ik juist als de sterkse. Ik heb al vaker truffels gedaan en verschillende geprobeerd. Klik om te vergroten... Ohw, ik zou het echt niet weten. Ik kan het niet vergelijken met andere truffels, maar ik hoop over een paar maanden (heb het nu echt te druk voor truffels) een good tripreport te kunnen schrijven over truffels. Welke truffels ervaar jij als zwak?"
"whitesugar zei: Jeetje heftig! Ik heb zelf nog nooit truffels gedaan maar wil het binnenkort nog wel een keer gaan doen. Denk dat het verstandig is voortaan de volgende dag niks te plannen. Als ik zelf andere drugs neem kan ik al best stressen als ik de volgende dag iets heb... Klik om te vergroten... Trouwens, zorg er echt van te voren voor dat de films & muziek je in een good mood gaan brengen. Mijn favo liedje, Eminem (Lose yourself), was tijdens een badtrip echt de hel. Ook was ik south park aan het kijken (naar de aflevering waarin Cartman schaamhaar koopt van een ouderejaars en hem daarna zijn overleden ouders voert, vet grappig eigenlijk) maar die specifieke aflevering kan wel is een negatieve invloed hebben gehad. Ook was ik in een benauwde, warme en kleine omgeving (ik leef niet zo groot) wat bijgedragen kan hebben aan de badtrip. Zo achteraf gezien lijkt het wel alsof ik alle omstandigheden die een badtrip kunnen veroorzaken heb gedaan..."
"Rivalrie zei: De truffels die door shops als sterkste omschreven worden. Heel apart.... Klik om te vergroten... HAahaha ik herinner me dat de medewerker Hollandia sterk vond, volgende keer dan maar 15gr Hollandia!"
"Mrloverdj zei: Waarom denk je dat? En heb je een diagnose gekregen van je ASPS of ben je er zelf achter gekomen? Veel medicatie voor deze stoornissen gaan niet samen met trippen. Daar kan ook de oorzaak liggen. Om tijdens het trippen jezelf niet te verliezen in je bad trip moeten al je stofjes in je brein genoeg verankerd zijn. Bij sommige stoornissen heb je niet genoeg of te zwakke ankertjes en dan kan een trip dus omslaan naar hallucinaties en psychotische waarnemingen. De medicatie moet je zien als kunstmatige ankers. En je tripmiddel als de ultieme ankerkillers. De truffels zorgen dat je medicatie niet meer werkt en heeft teveel vrij spel gekregen. Enfin als iemand mij kan volgen. Heb je meer ervaring met drugs? Klik om te vergroten... hahhaha ik kan je volgen, don't worry. Ik ben een paar jaar geleden gediagnosticeerd met ASPS & slik er geen medicijnen voor, ze stelden wel antidepressiva voor maar ik vond dat te zwaar voor een simpele ASPS en hoorde dat je erdoor in een zombie verandert ofzo, idk wil het niet. In mijn hersenen zijn er sowieso wel een paar ankertjes te los en het kan zo zijn dat de truffels dat hebben versterkt. Alleen hoort er voor zover ik weet geen wanen en psychoses bij ASPS, dus ik vermoed dat ik misschien naast ASPS ook wat anders heb. Meer ervaring met drugs: roken en drinken tel ik niet mee, maar ik slik regelmatig ritalin voor mijn studie, blow een paar keer per jaar (echt heel weinig), een spacecakeje doe ik ook een paar keer per jaar, heb 2x xtc gebruikt (wel al 5 jaar geleden ongeveer). Heb nog nooit een badtrip gehad (voor zover ik me herinner)."
"transient zei: voor mij was paddos/truffels een van heftigste drugs ervaringen. een goede setting en mindset is zeker belangerijk. Klik om te vergroten... Ik wil jouw tripreport lezen"
"Blyatman zei: Omdat het je laat denken dat het je concentratie verhoogt betekend niet dat de daadwerkelijke werking zo is. Talloze studies en wetenschappelijke onderzoeken hebben bewezen dat echter alleen bepaalde middelen helpen bij mensen met ADD/ADHD om te kunnen concentreren, echter betekend dat geen succesfactoren in studies of ontwikkeling. 10 uur lang blokken heeft niet eens zin omdat na een uur/anderhalf de geleerde stof niet meer wordt opgenomen in de hersenen en de belangrijke steekpunten alleen blijven hangen. of je wilt zeggen dat die tientallen jaren aan onderzoeken onzin zijn? Klik om te vergroten... Welk onderzoek geeft dat aan? Mijn persoonlijke ervaring: in die 10 uur neem ik ook alles daadwerkelijk op. Niet de belangrijkste steekpunten, maar de hele stof blijft echt gewoon hangen. Ritalin geeft mij zowel motivatie (een raar gevoel van binnen dat te vergelijken is met kriebels in je buikt waardoor je blij bent en wil studeren), als concentratie."
"Hoi. Ik gebruik al ruim 15 jaar ritalin. Gekregen op recept van psychiater ivm add. Aan het begin gebruikte ik het dagelijks gedurdende de dag door. 1 pil is 10mg bij mij. 3 pillen per dag was het. Aantal jaar later hoefde het niet volgens mijn psychiater (zo rond mijn 18e). Zelf heb ik toch illegaal blijven kopen omdat het mij hielp met mijn studie. Nog nooit enige verslavingsproblemen ervaren. Ik gebruiktehet sporadisch in tijden van extreme drukte (lees:tentamenweken). Ging een aantal jaar zo door. Dit betekende gewoonlijk: 1 week per maand, 3 pillen per dag (in 1x nemen). Nu heb ik het in de periode 15 juni-25 juli extreem druk. Sinds 15 juni gebruik ik in de ochtend 3x10mg pillen en dan rond 14.00 2x10mg pillen. In de avond kan ik niet slapen (pas rond 3 uur ofzo) waardoor ik een half plakje spacecake per avond eet. Dat helpt mij in slaap te vallen. Vandaag: ik werd wakker om 09:00 en heb mijn ritalinpillen pas om 12:00 ingenomen omdat ik in de ochtend nog even naar de coffeeshop wilde voor spacecake. Ik merkte (nu nog steeds omdat de pillen nog niet zijn ingewerkt) de volgende dingen: - ik voelde rare tintelingen in mijn lichaam, voornamelijk in mijn armen. Het is te vergelijken met het gevoel dat je krijgt als je een dag geen sigaretten hebt gerookt. -ik vergat enorm veel en haalde van alles door elkaar in mijn hoofd. -ik werd hyperactief: ik werd heel chaotisch in mijn doen en denken en ik betrapte mezelf er een aantal keer op dat mijn kaken stijf op elkaar waren (zoals wanneer je xtc hebt gebruikt). -mijn handen en armen trilden heel erg. Dit kwam en ging steeds weg. Zelfs nu tijdens het typen trillen mijn vingers nog. -ik zweette en had licht koorts (ben pas verkouden geweest. Nu nog snotneus. Kan daarmee te maken hebben. Het is niet zo dat ik hunkerde naar ritalin of het uberhaupt weer wilde gebruiken. Ik gebruik het puur omdat het noodzakelijk is. Na deze periode ga ik sowieso tot januari 2022 niet gebruiken. Mijn vraag: ik weet dat bovenstaande symptomen op een verslaving duiden, maar ik voel me niet verslaafd. De wil om ritalin te gebruiken ontbreekt namelijk, ik doe het puur uit noodzaak. Ben ik verslaafd aan ritalin of niet? Is ritalin uberhaupt verslavend?"