#1
Ik denk dat cannabis hier vooral de boosdoener is. Ons cannbioden systeem inweeg complex en wat men ervan weet is nog maar schaars. Wel is bekend dat het invloed heeft op bepaalde activiteit van neurotransmitters. Eentje hiervan is serotonine, serotonine heeft invloed op de andere neurotransmitters en omgekeerd. In welke maten kan ik moeilijk zeggen.
ten 2de een voordeel: je symptomen kwamen niet door verslaving... oef! Amfetamine geven geen fysieke ontwenning. De gebruiker voelt zich de dagen erna wel erg moe en depressieve gevoelens kunnen hierbij samengaan. Amfetamine verslaving is vooral psychisch. Bij relatine is door zijn profiel, die kans echt wel veel kleiner dan bij lis,Dex,Levo of andere
het is geweten dat cannabis bij amfetamine erg onprettig uit kan vallen. Vaak komen onrust; paranoïde, angst, hallucinaties en hevige hartkloppingen voor.
je symptomen doen mij denken aan het begin van een acute hyperventilatie aanval oftewel een paniekaanval. Let op je ademhaling. Is die oppervlakkig, snel, vanuit de borst, dan hoef je niet verder te zoeken. Is dit niet het geval kan het nog zijn dat je last had van een irrationele angstaanval. Dat komt door een plotse verstoring van de chemie in de hersenen. Ook hier denk ik dat cannabis de boosdoener is. Ik zou de combo zoveel mogelijk meiden. Je kan hier angststoornis mee in de hand werken. Ik spreek uit ervaring.
beter is minstens 8 uur tussen stimulans en cannabis laten en gebruik sowieso geen cannabis als je je al niet oké voelt, hier bedoel ik niet perse lichamelijk mee maar ook nerveus, gejaagd, geïrriteerd onprettig gedrag, storende gedachten, negatief denken ect... cannabis is erg gevoelig voor intentie en versterkt reeds aanwezige emoties en gedachten.
je pillen een keer later in nemen kan geen kwaad, zolang je maar rekening houdt met de maxdosis en het interval.
voor te slapen zou ik je eerder aanraden om naar kruiden te grijpen: passiflora, valeriaan, ashwagandha, skullcap of slaaproos (slaapmutsje) of een combinatie van de 2.
Hoop je hiermee te hebben kunnen helpen!
Mvg xxtraminimal
ten 2de een voordeel: je symptomen kwamen niet door verslaving... oef! Amfetamine geven geen fysieke ontwenning. De gebruiker voelt zich de dagen erna wel erg moe en depressieve gevoelens kunnen hierbij samengaan. Amfetamine verslaving is vooral psychisch. Bij relatine is door zijn profiel, die kans echt wel veel kleiner dan bij lis,Dex,Levo of andere
het is geweten dat cannabis bij amfetamine erg onprettig uit kan vallen. Vaak komen onrust; paranoïde, angst, hallucinaties en hevige hartkloppingen voor.
je symptomen doen mij denken aan het begin van een acute hyperventilatie aanval oftewel een paniekaanval. Let op je ademhaling. Is die oppervlakkig, snel, vanuit de borst, dan hoef je niet verder te zoeken. Is dit niet het geval kan het nog zijn dat je last had van een irrationele angstaanval. Dat komt door een plotse verstoring van de chemie in de hersenen. Ook hier denk ik dat cannabis de boosdoener is. Ik zou de combo zoveel mogelijk meiden. Je kan hier angststoornis mee in de hand werken. Ik spreek uit ervaring.
beter is minstens 8 uur tussen stimulans en cannabis laten en gebruik sowieso geen cannabis als je je al niet oké voelt, hier bedoel ik niet perse lichamelijk mee maar ook nerveus, gejaagd, geïrriteerd onprettig gedrag, storende gedachten, negatief denken ect... cannabis is erg gevoelig voor intentie en versterkt reeds aanwezige emoties en gedachten.
je pillen een keer later in nemen kan geen kwaad, zolang je maar rekening houdt met de maxdosis en het interval.
voor te slapen zou ik je eerder aanraden om naar kruiden te grijpen: passiflora, valeriaan, ashwagandha, skullcap of slaaproos (slaapmutsje) of een combinatie van de 2.
Hoop je hiermee te hebben kunnen helpen!
Mvg xxtraminimal