Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ikzelf wel heel jammer heb gevonden is dat ik met mijn vrienden merkte dat drugs niet het gewenste effect gaf of dat ik een te hoge verwachting heb gehad, het was allemaal wel fijn en erg leuk en in het begin snapte ik niet eens wat het deed en wat ik moest voelen, maar het was niet zoals hun alles hebben ervaren. Wellicht dat ik ook niet lekker in de flow kon meegaan, omdat ik niet echt in het bijzonder de gelijke ervaringen heb gehad zoals met de epilepsie en dus meer verwachte van drugs. Met epilepsie kan ik in een paar uur tijd een paar heerlijke aanvallen krijgen en met drugs niet echt. Nu moet ik ook toegeven dat ik deels in behandeling ben voor de verslaving van epilepsie naast alcohol, klinkt raar maar ik kan moeilijk zonder mijn epilepsie, ik ervaar het als zeer prettig geest verruimend en heb soms mijn beste ingevingen op dat moment die ik daarna heerlijk kan uitwerken. Ik geloof niet in spirituele ontwaking en dat soort onzin, wellicht dat ik daarom ook niet echt in een chille flow kon komen van paddo's en lsd, het was tof en met lsd heb ik geen idee meer waar ik was op den duur.... kan er niet veel zinnigs over zeggen omdat ik daarmee geen ervaringen heb gehad die ik later in mijn leven heb kunnen gebruiken, het was gewoon lekker lijp en meer niet. En de paddo's waren ook super maar baalde dat mensen om mij heen dan altij helemaal aan het trippen waren en soms een bad trip en dan ineens kom ik helemaal uit dat kleine roesje wat ik dan heb en sta op scherp. Best wel jammer. Alleen morfine...... Smerig spul. CocaĂŻne heeft mij wel gesmaakt maar meestal tegen het einde van een grammetje gaf ik het laatste weg omdat ik dan merkte dat een kameraad van mij daar veel meer op kickte dan ik het deed. Je krijgt niet dat extreme hyperfocus gevoel zoals je met een flinke fiep hebt, een flinke fiep kan echt heel lekker zijn omdat je dan een soort extreme ontspanning krijgt, maar ook heel fit bent en helemaal in je zone. Snel een plofje roken was dan wel lekker zo nu en dan, even een smaakje wat de kick gaf maar ja..... blijft niet veel van over daardoor. ja drugs is lekker en medicatie testen zijn ook heel tof, maar ik mis die bepaalde ......... je kijkt uit naar drugs voor ene prettig moment en die krijg je dan... maar ik haal mijn beste momenten uit de epilepsie en extreem fiepen met synesthesie. Nu heb ik dus ook een psychiater binnen de verslavingszorg die hier mee worstelt en het erg lastig vind om mij te behandelen omdat ik wel bij de beste ben die ik kan vinden in mijn provincie maar het totaal ongebruikelijk is dat iemand verslaafd is aan epilepsie."
"Omdat het heel lastig is om te omschrijven wat mijn epilepsie is een videoclip (ik heb een vorm van visuele epilepsie met bewustzijnsdaling en synesthesie) en dit komt heel erg dicht in de buurt: Ik heb dus visuele aanvallen wat erg lastig te behandelen is, ik heb weken bij St.Sein gelegen onder controle maar ik krijg geen Grandmal en slechts in het ergste geval wat schokje's. Alleen mijn ogen vliegen van links naar rechts en schok met mijn hoofd een klein beetje en als het wat verder mis gaat gaat 1 kant van mijn lichaam schokken. Ik blijf bij bewustzijn maar echt helder kan ik niet zeggen, ik leef dan in de basis stand in onderbewustzijn. Mijn zwaarste aanvallen gebeuren in de nacht en lig dan in een totale kleurexplosie en voel alleen maar dat ik loop te schudden, maar heb geen idee meer op dat moment wat boven of onder is en ben dan heel ver weg. Hoe erg het ook is, het is heerlijk want de volgende dag wordt ik als een nieuw mens wakker dat ik mij enorm opgelucht voel en echt helemaal fit. Natuurlijk wel heel erg moe en een beetje hoofdpijn de eerste dag, maar geestelijk totaal tot rust op een hele fijne manier."
"Helaas denkt men als je drugs gebruikt of hebt gebruikt, je spreekt over epilepsie en dan vervolgens de vloek wat er maar is Quetiapine, dan moet je wel psychotisch zijn en in de war. Narrow minded people...... Het maakte mij soms heel erg kwaad en pleurde dan alle brieven van de neuroloog en psychiater online en dan was het ook weer niet goed. Ik probeerde dan heel voorzichtig mijn verhaal te vertellen en mijn ervaringen maar werd soms totaal afgeslacht en op een x punt wil ik dan even niet meer de leukste zijn en barst mijn IQ van 140+ even los op een walgelijke manier om iedereen de mond te snoeren. Een enkeling lacht zich dan rot en de reactie van die persoon naar de rest toe is dan: BAM ik zij het toch dat hij autisme heeft en epilepsie! Soms zit ik zo extreem in een fiep dat men doorheeft dat ik savant gedrag heb, ik moet dan allemaal muziek gebruiken en getallen. Eerst denkt men wat wil hij nu met al die muziek en hij spoort niet en zit aan de drugs, pas later als ik verder ga.... soms komt iemand er achter wat ik doe en hebben ze door dat ik een savant ben in muziek. pas de laatste jaren ben ik er achter gekomen dat wat voor mij normaal is, niet voor de rest van de wereld normaal is en moet ook heel erg leren omgaan met mijn autisme. Ik ben nu aangemeld voor een expertise centrum zodat ik wat meer de wereld om mij heen kan begrijpen en kan leren dat ik echt beter moet uitleggen wat ik bedoel en ook meer moet vragen. Ik maak heel veel fouten in gedachten en dat loopt dan ook mis binnen de hulpverlening. Men zegt bijvoorbeeld: Als het slecht gaat mag je bellen en we hebben een noodlijn. Ik denk dan.... ok. als er echt nood is dan moet ik bellen en eerder niet. Pas een dikke week geleden legde men mij uit dat het niet zo bedoelt was. Ik mocht bellen en een nieuwe afspraak eerder inplannen als ik met mijn ptss worstelde en niet moest wachten totdat ik helemaal fuckd was."
"Ik zou graag een designer drugs willen proberen die ik kan micro doseren met een psychedelisch effect (die zich bind aan GABA_a en dan non-suĂŻcide.) Ik leg dit weer niet goed uit, dit klinkt voor de meeste of het over zelfmoord gaat, dat bedoel ik niet...... Dit is ene beetje het punt waar ik het lastig krijg. Ik gebruik lamotrigine met depakine bewust vanwege halfwaarde."
"Ik heb mijn post een edit gegeven waardoor jouw reactie niet in perspectief staat, mijn excuses. Suicide inhibition - Wikipedia en.wikipedia.org Ik snuif mijn quetiapine. Ik vind het allemaal maar lastig om te vertellen omdat het nu klinkt alsof ik ene zware junk ben, en dat is niet zo. Maar voor mij is het beter om snel neer te gaan. Ik schaam mij er ook niet voor om te zeggen dat dit voor mij zeer verslavend is. Ik vind het heerlijk en het werkt gewoon prettig."
"Laat ik er mee beginnen dat ik in eerste instantie geheel niets meer wil gebruiken, maar dat ik weet dat het soms gewoon moet om slaap te krijgen. Dat ik weet dat ik soms plat moet gaan met quetiapine en dat het maar beperkt werkt en dat met snuiven het meer effect heeft om sneller tot rust te komen (maar dat is niet de meest prettige manier). Het tot rust komen en inslapen werkt, maar binnen twee uur ben ik weer klaar wakker en weer terug in waar ik was. Met de XR erbij en dan gewoon slikken kan ik soms nog een aantal uren redelijk slapen maar gebruik er dan ook weer snel wat drank bij. Helaas na drie dagen gebruik werkt het niet meer en dan stopt het verhaal om tot rust te kunnen komen. Voor overdag kan het zo nu en dan nog helpen als ik dus ergens heen moet waar het druk is, maar dan moet ik niet al een paar dagen hebben gebruikt. Mijn vraag is dan ook zoals in de OP wat men gebruikt om uit de fiep te komen en waardoor je ook kunt gaan slapen. Daar waar het bij mij nogal mis gaat is mijzelf de epilepsie injagen wat ik als prettig heb leren te ervaren, omdat ik dan ook tot rust kom en een paar dagen mij goed voel. Dit is een niet logische reactie op een aanval en uiterst schadelijk om dit bewust te gaan uitlokken op den duur om tot rust te komen. Dat het dan erg prettig voelt is natuurlijk niet gebruikelijk en de bedoeling dat je dit zo ervaart en er dan vervolgens verslaaft aan raakt is absurt. Omdat het de laatste jaren steeds erger is geworden met fiepen en epilepsie uitlokken (thuis zitten en mijn "geestelijke" energie niet kwijt kunnen) ga je van alles proberen om toch rust te vinden en vandaar een lange waslijst met medicatie probeersels, alleen quetiapine is daarvan overgebleven wat effectief is. En testosteron is het grootste wondermiddel op aarde voor mij, ik kon slapen, trainen, voelde mij gelukkig, begon eindelijk af te vallen en zelfs mijn epilepsie kwam extreem goed onder controle. Ik heb dus het grootste probleem in slaap tekort wat ik niet goed krijg en waarvoor ik niet iets kan vinden wat mij helpt. Bij veel benzo's wordt ik alleen maar actiever en nog scherper in mijn focus, maar ik gebruikte ze dan op het moment dat ik tegen de epileptische aanvallen begon aan te hangen in de gedachte dat ik dan genoeg was uitgeput en het goed zou werken. Het gevolg was dat ik binnen no time 100% helder begon te worden en mij fit begon te voelen en de fiep dan door bleef gaan. Een fiep staat bekend als een aantal uren helemaal in de focus zijn met iets, maar ik doe dit soms 24 tot 36 uur achter elkaar door en kan dan niet meer stoppen, daarom moet ik die quetiapine ook gebruiken om te stoppen. Zelf sta ik zeer positief in het leven en mag feitelijk helemaal niet klagen en heb op geen enkele manier suĂŻcide gedachten of depressief gevoelens. Slechts PTSS waar ik even doorheen moet en moet verwerken, maar dat mag de pret niet drukken voor de rest van mijn leven en zie dat dan ook als een afzonderlijk probleem die domweg door wat therapie op te lossen valt. Maar als ik amper slaap of extreem vaak wakker begin te worden, ja dan heb ik last van de PTSS, maar dat is voor mij dus niet erg en ervaar ik ook als positief omdat bij elke nare herinnering/droom ik merk dat het minder begint te worden en het verwerk en ben daar dus echt tevreden over. (hoewel ik best wel eens een trip middel wil gebruiken om eens heel diep tot mijzelf te komen). Ik heb tig dingen geprobeerd die elke psycholoog of deskundige zou adviseren, helaas werkt niets van dit alles. Ik gebruik boeken om dingen te leren en verdiep mij dan ook in veel zaken van het hoe of wat. Super ingewikkeld voor mij en kost veel tijd, of ik er vervolgens iets mee kan doen.... Zo ben ik nu al een hele poos aan het leren om wetenschappelijke onderzoeken goed te leren lezen en juist te interpreteren. Een heel groot stuk slaat aan bij drugs en heb thuis ook behoorlijk wat boeken die hier mooi op aansluiten en veel over psychologie en psychiatrie. Op deze manier hoop ik toch een soort rust te vinden en mijn energie beter te leren verdelen zodat ik niet te vaak ga doorschieten in iets. Afijn, ik laat het onderwerp even rusten en wellicht (zeker weten) kom ik er later wat meer diepgaand op terug en weet wie hier meer verstand heeft van x zaken die voor mij ook interessant zijn. Ik denk dat ik even meer tijd nodig ben om het gedegen uit te werken omdat het anders een beetje onduidelijk begint te worden vanuit mijn kant merk ik nu. EDIT: Voor de lezers die dit tegen komen en niet weten; quetiapine snuiven heeft geen enkele recreatieve waarde in veilige dosis. Alleen bij extreem hoge dosis kan het een fijn stoned/euforisch effect geven, maar dan loop je ook direct tegen een overdosis aan. Ik adviseer dan ook absoluut niet om hier aan te beginnen en dit niet te zien als recreatieve drugs. Voor gebruik als sederend effect moet de dosis ook bewust laag gehouden worden ivm verzadiging van receptoren en de bindingen die de stof daarna kan maken aka, het werkt dan niet meer sederend. Ik gebruik dan ook maar tot 37,5mg om te snuiven. Bij off-label gerbruik wordt er een dosis tot 50mg met verlengde afgifte voorgeschreven om te slapen. Ik gebruik voor snel neer gaan de niet verlengde afgifte en dus ook bewust snuiven voor een nog snellere opname. Elk middel wat niet gebruikt wordt waarvoor het is bedoelt en een afwijkende manier van gebruik kan verslavend zijn."
"1. Ik gebruik geen benzodiazepines en alles wat ik heb gebruikt voor soms een aantal weken hebben nooit effect gehad en deden niets. Alleen ging het soms een aanval van epilepsie even tegen als ik dat ruim van te voren kon aanvoelen maar op geen enkel ander vlak heb ik er iets mee gekund (op misbruik na dan voor de lol, 2 a 3 keer per jaar even twee dagen stevig genieten, en dan vooral valium in combinatie met depakine). Quetiapine is geen benzodiazepine. 2. Quetiapine gebruik is geen copingmechanisme (https://nl.wikipedia.org/wiki/Coping_(psychologie), het is een "off-label" medicamenteuze aanvulling op een huidig probleem die nog niet de juiste oplossing/behandeling heeft. Dat wil zeggen dat het niet voortvloeit uit een probleem die anders opgelost zou kunnen worden op dit moment (lees duidelijk: op dit moment). Het is niet het juiste middel, maar meer het doel heiligt de middelen: https://www.ntvg.nl/system/files/publications/a5740.pdf Ik heb deze medicatie op voorschrift en ter kennisgeving is het bekend dat ik het snuif. 3. Mijn problematiek is meervoudig complex en niet eenvoudig op te lossen vanwege somatische problematiek, erkenning voor autisme en meervoudig PTSS staat vast en tevens dus de epilepsie. In deze is de epilepsie een grote spelbederver om tot een juiste behandeling te komen voor psychische problematiek die eenvoudig op te lossen zou moeten zijn (in relativering). Ondanks een duidelijke uiteenzetting van de problematiek die ik kan geven en in bewustzijn mijn achilleshiel ter deze bewust ben, blijkt een complexiteit van epilepsie, autisme en PTSS niet eenvoudig te zijn en met farmaceutische middelen en de complexiteit niet eenduidig aan te pakken is ter ondersteuning van een behandeling. 4. Om mijn situatie aan te pakken is een Pro-Forensisch FACT team ingeschakeld om: Vertrouwen op te bouwen in mijn huiselijke omgeving. Meer inzicht te krijgen in mijn vorm van autisme (wederzijds). Meermaals wekelijks huis contact aan te houden vanwege PTSS behandeling. Middelen "gebruik" in een gecontroleerde omgeving te hanteren. Agressie te verminderen en recidive te voorkomen van geweldsdelicten. Een sociaal netwerk op te bouwen om geestelijke energie kwijt te kunnen. Aansturing (op lange termijn) voor reguliere hulpverlening en acceptatie daarvan. Contact herstellen met neuroloog, huisarts en aanverwanten. Opzettelijke ochtend controle ter bewaking van zelf geïntroduceerde epilepsie. Bewuste inbreuk op privacy en eventuele dwang om mijn internet "interesse" te reguleren. En als laatste vermoedelijk een restrictie op het aanschaffen van boeken. Ik misbruik kennis uit coping, op voorhand weten wat er gaat gebeuren en het waarom binnen de zorgverlening. In deze zit een deel van de PTSS. Tevens door misbruik van epilepsie en autisme kan men zelf geïnduceerde trips creëren, deze zijn dus ook verslavend. Kennis kan ook een kick geven en verslavend zijn."
"@inner_search Ripper (regel set): Depakine vs Sumatriptan >> Snuiven beter niet https://www.rehabcenter.net/quetiapine/insufflation/ >> md, reports lezen >> Pb >> 14ug 1cP-LSD md on ervaring."
"Uit fatsoen doe ik fluffie zooi, maar liever niet. Een goudvis is oranje voor de reguliere mens. Er behoeft soms geen uitleg..... Maarja. Latch - Wikipedia nl.wikipedia.org"
"s503 zei: Leuk dat je reageert. Bedankt voor je reactie! Ik wou hier nog op reageren toen je het plaatste maar was heel ver weg op dat moment en dacht alleen maar ik moet nog niet reageren nu en terug komen als ik weer bij zinnen ben. Dus bij deze Daarna blijkbaar heel vaag gedaan op het forum.... Ik vind het onderwerp drugs en psychische stoornissen wel het meest interessant. Mag ik ook vragen wat jouw ervaringen precies zijn met drugs? Zijn er bepaalde drugssoorten die juist je autisme versterken en heel erg aanwezig doen lijken? Alles behalve designer drugs en 1 keer bedwelmt met GHB in een kroeg tijdens sluiting toen er niemand meer was (Later recht gezet met de poot; lees opzettelijke bedwelming om misbruik te maken). De volgende keer dat ik het meemaak is het handig om het op te schrijven want ik weet nu niet zo goed of ik het duidelijk kan beschrijven. Het is alsof iedere aanraking incl kleding gewoon een soort van agressie/irritatie/ opwekt. Het voelde bijna een soort van licht branderig maar ook in mijn middenrif krijg ik dan een rare druk. Ik voel een soort van walging in combinatie met dat opgejaagde gevoel. Ik heb wel eens de kleding kapot getrokken van mijn lijf af zo erg en dat ik begon te huilen door imitatie en agressie. Ik heb idd ook heel erg dat ik muziek constant moet veranderen en dat het iedere keer maar niet goed is. Actief zijn zoals rennen, wandelen, dansen, werkt niet op zo’n moment. Ik ga dan fiepen in een onderwerp zodat ik mijzelf totaal geestelijk kan uitputten en dan doorgaan tot het einde, daar waar het lichaam gewoon zelf stopt en het genoeg vind. Ook voel ik mij meestal een klein beetje schuldig voor mijn vriend die bijv lekker wil knuffelen. Ik zet mijzelf in een “bubbel” als ik in zo’n space kom maar word heel spraakzaam. Knuffelen vind ik prettig met mensen om wie ik veel geef, mensen die niet aangemerkt zijn als pure liefde kan ik niet verdragen en ongewenste aanrakingen worden gestraft met agressie. In mijn dagelijkse leven wanneer ik nuchter ben ervaar ik soms dat prikkels mij teveel worden. Of ik raak van streek als ik zie dat m’n mailbox nog vol is, en zelfs de gedachtes dat m’n playstation berichten nog ergens volstaat met reclame bullshit. Ik heb alles afgekapt en mij opgesloten tot het internet contact na met een aantal hoogbegaafde mensen die in gelijke spreken en de redundantie direct weg is (met nieuwe goede contacten wordt dit direct afgesproken en is er wederzijds begrip). Muziek staat soms al snel te hard Ik ben een muziek savant en als ik fiep gaat het steeds harder en kan soms 20 seconden van 1 nummer op replay zetten. en ook raak ik de coördinatie kwijt als ik bijv alleen ergens sta en d’r komen ineens allemaal mensen naar binnen zoals bij mij thuis in de keuken. Verschrikkelijk, ik ga heen en weer lopen en raak totaal uit mijn doen. Voel mij helemaal opgejaagd en weet dan niet waar ik het moet zoeken en alles loopt mij voor de voeten. Ik weet dan niet meer waar ik heen moet! Plaats het eerst even omdat ik ander moe ga worden en nu herhaling lees. Ga zo weer verder........ Klik om te vergroten..."