Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Relmuis zei: Is de jeuk 's nachts erger? Klik om te vergroten... Ik heb de indruk van wel ja."
"Dag allemaal, Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met het gebruik van cocaïne icm mefedrone? Beide snuiven. De vraag komt er doordat ik momenteel in het bezit ben van een kleine hoeveelheid cocaïne en verder enkel aan mefedrone kan geraken. Dus eerst cocaïne en erna mefedrone zou het zijn. Aan te raden of eerder riskant?"
"Neo-Shulginist zei: Door de combinatie van cocaïne en 4-MMC loop je mogelijk iets meer kans op hart- en vaatproblemen. Waarschijnlijker is dat je minder van de 4-MMC voelt als je eerst cocaïne neemt. Misschien is een betere oplossing als je gewoon een klein beetje coke neemt, en geen 4-MMC? Ik weet het.. stoppen met stims kan lastig zijn door de cravings enzo. Maar een kleinere hoeveelheid is altijd een beter plan Klik om te vergroten... Dat was idd de reden van mijn vraag, omdat ik op voorhand al wist hoe het me de craving ging zijn. Maar uiteindelijk toch gehouden op enkel een klein beetje coke omdat er ergens een slecht voorgevoel was."
"Iemand ervaring met hevige jeukende bulten/bultjes (onderhuids) ter hoogte van voeten en handen na cocaïnegebruik? Heb dit nu sinds enkele dagen en de jeuk is echt bijna onhoudbaar. Het is begonnen met pijnlijke bulten op de onderkant van de voeten, welke nadien zijn beginnen jeuken ook. Zelf nog nooit meegemaakt dus vroeg mij af iemand hier dit herkent en eventueel zou weten op wat dit kan wijzen?"
"Relmuis zei: Je zou even langs de huisarts kunnen gaan. Wat je noemt doet me ook aan schurft denken. Zo ja, enig idee hoe je er aan bent gekomen? Klik om te vergroten... Zoals in mijn post hierboven vermeld; nooit dergelijke huidziektes gehad en laatste tijd ook niks anders gedaan dat dat zou kunnen veroorzaken, dus zou mij verbazen moest dat het zijn. Aangezien ik niet snel naar een arts loop ga ik nog even afwachten en eerst en vooral al eens anti jeuk crème aanschaffen Als ik al niet meer het gevoel heb dat ik het niet kan tegenhouden om te krabben, dan ben ik al heel content en de rest zien we wel Maar wil wel weten wat de link met de cocaïne is. Deze komt trouwens ook van op een sinds jarenlange betrouwbare plaats dus daar moet het probleem denk ik ook niet gezocht worden."
"_shikantaza zei: Dit, en hij zal je waarschijnlijk uitlachen ook al heb je een testuitslag. Klik om te vergroten... Bedankt om in mijn plaats te antwoorden Als het er al mee gemengd is dan is dat idd sowieso al een heel eind ervoor gebeurt en dan nog zullen zij hoogstwaarschijnlijk niet wakker liggen van mijn 'jeukprobleem'. Jeuk die ontstaat door Levamisol is trouwens ook een soort neuropathische 'waanjeuk', wat niet hetgeen is dat ik ervaar. Ik heb effectief bultjes die op sommige plaatsen ook heel rood zijn. Dus ik vermoed niet dat de oorzaak daar te zoeken is. Om verder nog te antwoorden op reacties hier zoals schurft, etc of met mensen in contact gekomen; ik heb dit nog nooit eerder gehad in mijn leven, ben nu ook niet met nieuwe mensen in contact gekomen en gebruikte ook al een jaar geen cocaïne meer. Nu na een gebruik van een week ongeveer zijn de klachten begonnen. Dus ik denk dat het redelijk duidelijk met elkaar te linken is. De vraag is alleen nog wat de link is, want vroeger regelmatig cocaïne gebruikt en nooit deze klachten ervaren. Toch in ieder geval bedankt allemaal om mee te helpen denken 👊"
"Hallo Mijn vraag was of er hier mensen zijn die thuis geregeld cannabis gebruiken en naar de Dominicaanse Republiek gereisd hebben? Ik neem niks mee, ben niet van plan om daar iets te doen, maar ik vraag mij af hoe het zit met de controle op gebruik? Wordt dit al dan niet gedaan en wat is het gevolg als je positief test maar je hebt niks bij? Ik weet dat Nederlanders daar meer geviseerd worden, maar hoe zit het als Belg? Ik hoop dat er mij hier iemand wat wijzer kan maken. Alvast bedankt!"
"@ Psychedelibee : Omdat ik gelezen heb op de website van de ambassade dat er straffen staan van 5-25jaar voor bezit en gebruik. Dus daarom vroeg ik mij af of ze kunnen testen op gebruik bij het in- of uitchecken op de luchthaven. Ik wil er heel graag naartoe, alles is geboekt maar ik begin serieus te twijfelen na alles gelezen te hebben. Ik had ook van iemand gelezen dat er ergens op een bepaalde luchthaven buiten Europa, ik weet niet meer waar, er bijna een volledige vlucht een urinetest moest ondergaan.. Ik hoop dat er hier nog zijn die mij hierbij kunnen helpen.. Alvast bedankt!"
"Hallo iedereen, Na al veel topics gelezen te hebben over vastzittende neus ed door cocaïne, met name na gebruik, vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met hoe je de neus best kan vrijhouden tijdens het gebruik. Is het aangeraden en kan het helpen om de neus langer vrij te houden als je hem snuit tussendoor tijdens gebruik? Of net niet? Of misschien andere tips wat te doen tussendoor om langer te kunnen doorgaan?"
"Alleszins bedankt allemaal voor de antwoorden en suggesties. Het hoofd omgekeerd onder de kraan en water opsnuiven helpen het meest. Maar eigenlijk moet ik de vraag anders stellen, want het is de bedoeling dat het niet zo ver komt dat ik moet gaan spoelen; dus na een lijn genomen te hebben moet ik constant mijn neus opsnuiven, al lukt dat zga niet, waardoor het dus gewoon allemaal blijft zitten en zich op den duur ophoopt. Snuiten jullie je neus na een lijn te hebben genomen als je er een loopneus van krijgt die maar niet stopt? En wat met het effect van de coke als je je neus snuit erna?"