#1
Hallo
Mijn vraag was of er hier mensen zijn die thuis geregeld cannabis gebruiken en naar de Dominicaanse Republiek gereisd hebben?
Ik neem niks mee, ben niet van plan om daar iets te doen, maar ik vraag mij af hoe het zit met de controle op gebruik? Wordt dit al dan niet gedaan en wat is het gevolg als je positief test maar je hebt niks bij?
Ik weet dat Nederlanders daar meer geviseerd worden, maar hoe zit het als Belg?
Ik hoop dat er mij hier iemand wat wijzer kan maken.
Alvast bedankt!
Mijn vraag was of er hier mensen zijn die thuis geregeld cannabis gebruiken en naar de Dominicaanse Republiek gereisd hebben?
Ik neem niks mee, ben niet van plan om daar iets te doen, maar ik vraag mij af hoe het zit met de controle op gebruik? Wordt dit al dan niet gedaan en wat is het gevolg als je positief test maar je hebt niks bij?
Ik weet dat Nederlanders daar meer geviseerd worden, maar hoe zit het als Belg?
Ik hoop dat er mij hier iemand wat wijzer kan maken.
Alvast bedankt!