Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou heb ik een paar dagen geleden online 6apb besteld en na even twijfelen had ik voor de capsules van 100mg gekozen. Het is mijn eerste RC maar ik heb al wel wat ervaring met mdma. Ik zat nou zelf te denken om er twee van te nemen, het is de succinate variant, en dus zit ik dan op 200mg. Ik weeg rond de 105 en ben 18 jaar dus leek het me wel te doen voor wat ik gelezen had over het doseren. Vroeg me af of iemand hier nog bezwaar over had en of ik dan eigenlijk te veel zou nemen? Als het gewenste net iets minder is dan 200mg is het dan mogelijk om de capsule te openen en het poeder als een bommetje te nemen? Alvast bedankt voor de reactie"
"Nou ga ik over een maand naar me eerste festival woohah en al is het gwn hiphop ben ik alsnog van plan om waarschijnlijk wat xtc te nemen. Andere mensen die nog naar woohah gaan en iets gaan nemen? Of iemand die nog iets weet wat leuk zou zijn naast of in plaats van xtc op zo'n festival?"
"Nadat ik zaterdag voor me 4de keer xtc had gedaan, zat ik te denken of er een aantal drugs zijn met een soort gelijk effect waarbij je niet elke keer een aantal maanden hoeft te wachten. Na even rondgekeken te hebben zag ik dat er een aantal drugs zijn die er inderdaad op lijken en kwam ik uit op 6-APB en 3-MMC. Nou kon ik online niet zoveel vinden en dacht dat ik me vragen wel aan een paar van de experts kon vragen op deze site. Ten eerste vroeg ik me af wat nou het verschil is tussen de twee, voor wat ik heb kunnen vinden is 6-APB wat sterker maar voor de rest kwam ik er ook niet uit. Over de tolerantie opbouw en tijden tussen innames kon ik ook niet veel vinden, hoevaak per maand wil je aanhouden dat het blijft werken en kan het ook kort nadat je xtc hebt genomen (circa een week of twee) Ik ben van plan om het online te halen en ik wilde ook even weten of daar nog bezwaar tegen is. Daarnaast weeg ik rond de 110 kilo en heb ik in het verleden een best hoge tolerantie voor de drugs die ik heb geprobeerd, als iemand een idee heeft van de juiste dosering zou dit ook gewaardeerd worden. Als laatste vroeg ik me af hoe het zit met wiet en de 2 drugs, ik rook elke dag best veel en heb tot nu toe nooit problemen gehad met smoken en andere drugs combineren maar voor de zekerheid dacht ik het nog even te vragen. I Alvast bedankt voor de antwoorden en ik hoop weer een stukje wijzer te worden van jullie."
"Nihilist88 zei: 3mmc staat 1 reeds op de ban en te 2de niks te vergelijken met XTC/MDMA, dus ga op deze rc niet verder op in. 6-APB daarentegen vind ik zelfs fijner n vetter dan XTC. Voorheen nam ik 4fa als X vervanger, maar was veel meer pep met indd meer euforie, heerlijke bodyhigh ook, dus was echt fan van dit spul, maar dus meer langwerkende pep dan echt xtc. 6APB leunt dan wel weer veel dichter aan bij XTC, alleen minder dat wause, totaal vd wereld kunnen zijn, niet in golven, maar heerlijke stabiele en vooral lange rush (peak 2-8u) en vette na-stimulatie tot 12-15u. En geen ferme comedown n dinsdagdip als bij XTC. Mijn perfecte dosis is 130mg (176m-65-67kh), 150mg gaat ook nog, maar berwijfel de meerwaarde, eenmaal 200mg gedaan en dat was duidelijk tooooo much voor mij, uren trillend zicht, koud-warm, zweten, zeer onrustig, die de normaal fijne rush overrulede. Jij weegt meer dan 40kg meer, dus 100mg zal sowieso wat laag zijn, zou 130mg aanraden, misschien is 150 wel ideale dosis, mr begin gewoon laag en verhoog naar ervaring. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie, ik had juist een beetje gelezen en van 1 vriend gehoord dat 3mmc wel een beetje op xtc lijkt maar hij heeft het pas 1x gedaan en is dan ook niet erg ervaren qua andere shit dus geloof ik je maar. Ik heb ook nog nooit pep gedaan, raad je aan om dat eerst nog te doen of boeit dat niet echt?"
"Ik heb dus in het verleden al een aantal keer magic truffels genomen die ik online had gehaald. Eerste twee keer waren zeker wel leuk maar ik heb nooit een echte trip gehad voor mijn gevoel, ik zag de muren wel een beetje bewegen en mijn vriend zijn gezicht zag er een beetje grappig uit maar daar blijft het ook wel bij qua het visuele. De derde keer dat ik het wilde doen nam ik 15g en had ik er helemaal niks van gevoeld, ik denk niet dat dit tolerantie was aangezien er zeker een maand of twee tussen elke keer in zat. Nou vraag ik me af magic shrooms dan sterker zijn op een manier of dat ik gewoon nog geen goede magic truffels heb genomen. Ik lees overal dat er in principe weinig verschil zit in de werking tussen de twee dus ik zou het niet weten. Als er nou wat ervaren trippers zijn die weten wat ik misschien beter kan doen om een leukere trip te hebben zou ik het erg waarderen om uw wijsheid met mij te delen. De dosis hoort het niet te zien ondanks dat ik wel 110kg ben, ik nam de laatste keer wat er maximaal aangeraden stond op het doosje. Ik heb ook 2cb gedaan en was daarvan echt meer aan het trippen. Alvast bedankt voor de reacties"
"Nou wil ik binnenkort voor de eerste keer speed doen en komen er daar natuurlijk een paar vragen bij op. Het liefst snuif ik het niet en voor wat ik heb gelezen is er geen reden om dit te doen als je ook gwn een bommetje kan slikken, zit ik daar fout oofff? Ook lijkt een dosis van rond de 125-150mg 60% goed genoeg, als iemand hier ook nog wat toelichting op zou kunnen geven zou het gewaardeerd worden. Ik weeg 110 en zoals gezegd is het me eerste keer Ik neem aan dat je speed niet perse op een technofeest MOET doen, je kan het ook gwn met je vrienden doen zolang er maar genoeg gepraat word en de muziek goed is toch? Als laatste lees ik overal dat je wel echt minimaal 30 uur wakker bent ofzo, is dit alleen als je bijpakt en voel je dan ook echt grotendeels van die tijd de effecten? En als er ook nog tips zijn wat leuk is om te doen in die lange tijd dat je niet kan slapen, iedereen zegt sex maar voor mij is dat helaas momenteel geen optie en ik ga liever ook geen porno kijken met een vriend van me, lijkt me een beetje raar. Wat ik heb gelezen in de speed forum lijkt het me erg leuk dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen."
"Blaatschaap zei: Veel plezier! Klik om te vergroten... Yess, ik zal me best doen, voor alles wat ik heb gelezen lijken mensen er echt van te houden. Nog een klein dingetje, ik heb ook mensen zien praten over de pep wassen met aceton of zoiets, is dit nodig als ik het niet gewassen kan krijgen?"
"Nou, ik heb dus vorig weekend xtc gedaan voor de eerste keer en het was echt fantastisch dus wilde het wel nog een keertje doen. Heb een beetje online gezocht en daar staat vooral dat je tussen elke keer 2-3 maanden moet wachten en dat ben ik dan ook van plan, maar ik vroeg me af of je na je eerste keer het wel al na een week of 2 weer kan doen of dat je ook al na je eerste keer gelijk zo lang moet wachten. Een vriendin van me zei dat het wel zou kunnen maar ik dacht ff ik vraag aan wat meer mensen zodat ik niet een pilletje koop en ik er niks van voel. Heb een erg hoge tolerantie voor alle drugs die ik tot nu toe heb gedaan en had anderhalve pil genomen als dat nog uitmaakt. Alvast bedankt voor de reactie!"
"Nou zie ik de laatste tijd erg veel online dat mensen echt elke week naar een rave gaan en veel mensen dan ook elke week strak staan. Nemen deze mensen dan echt elke week x of praten we dan ook over andere middelen? Ik wil graag naar raves en festivals maar zonder iets op te hebben lijkt het me ook een beetje matig. Bij x hou ik het gebruik gewoon veilig met de 3 maanden regel dus wat doen jullie dan allemaal?"
"Nou heb ik laatst xtc gedaan en ook al een paar keer lage dosis 2cb en het laat me allebei echt heel lekker praten, gesprekken voelen veel fijner en ben ook lekker openhartig. Ik vroeg me dus af of er nog andere drugs zijn bij wat je dat fijne gevoel heb?"