geen idee heb het geprobeerd toenJa had daar ook wel van gehoord ja, word wel gezegd dat t echt super slechte wiet is. Echt 0.1% thc slecht ofzo
geen idee heb het geprobeerd toenJa had daar ook wel van gehoord ja, word wel gezegd dat t echt super slechte wiet is. Echt 0.1% thc slecht ofzo
ohw echt had geen idee heb het toen niet geprobeerd toen ik er wasDit is CBD wiet.
Ik wel. Zit (bijna) geen THC in.ohw echt had geen idee heb het toen niet geprobeerd toen ik er was
Ja had daar ook wel van gehoord ja, word wel gezegd dat t echt super slechte wiet is. Echt 0.1% thc slecht ofzovan italie weet ik dat het gewoon mag daar heb je zelfs van die vending machines die je hier op het station heb waar je drinken uithaalt maar daar zitten er voorverpakte zakjes wiet in
Flesje wietolie met thc mee voor in noodIk heb nou een reis gepland zijn waar ik 2 weken lang door europa ga trekken. Normaal smoke ik dagelijks en ga liever niet zonder, dus vroeg ik me af er wat reizers zijn of andere mensen die weten hoe landen in europa omgaan met wiet. Ik dacht altijd wel dat ik het bij iemand op straat zou kunnen vinden maar gaat dit ook lukken? En waar kan ik echt er op gestraft worden? Dat wil ik natuurlijk liever ook vermijden. Online heb ik wel een paar dingen kunnen vinden maar het leek me beter om het aan de mensen te vragen die er waarschijnlijk al ervaring mee hebben.
Alvast bedankt voor de hulp.
Dit is CBD wiet.van italie weet ik dat het gewoon mag daar heb je zelfs van die vending machines die je hier op het station heb waar je drinken uithaalt maar daar zitten er voorverpakte zakjes wiet in
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."