Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij is 2 maanden geleden epilepsie geconstateer en neem nu 2 pillen van 500 mg per dag die verdere aanvallen voorkomen. Ik heb sindsdien geen aanval meer gehad. nu ben ik van plan om xtc/mdma te gaan nemen op een festival met wat vrienden. deze vrienden zijn op de hoogte van mijn epilepsie en weten ook wat ze moeten doen als het gebeurt. de pillen die we gaan gebruiken zijn getest door een goede vriend van ons en er zit 150 mg in wat iets meer is dan aanbevolen maar volgens mijn valt dit opzich mee. ik ben van plan om te beginnen met een kwartje en ook voor de rest alleen maar kwartjes bij te nemen ik wil ook dat hier een uur tot ander half uur tussenzit. Nu snap ik zeld ook wel dat het geen super slim idee is om xtc te doen als je epilepsie hebt. maar ik wil het toch heel graag doen en heb het ooit eerder gedaan. ik ben ook van plan om ver van felle lichten te gaan staan met een zonnebril en regelmatig water te drinken (niet te veel) en soms een zoet drankje tussendoor. ook wil ik regelmatig een rust momentje hebben en even weglopen van de drukte. als ik me aan die regels houd denken jullie dat ik dit wel een keer kan doen?"
"FredKroket zei: Wat voor medicatie neem je? MDMA kan de kans op een aanval vergroten. Heb vaak genoeg mensen een aanval zien krijgen op de dansvloer door de felle lichten icm mdma. Klik om te vergroten... ik neem levetiracetam 2x 500 mg er dag"
"Geneesmiddel zei: Ik sluit me aan bij @FredKroket maar als jouw vrienden op de hoogte zijn dan zou een aanval niet het einde van de wereld zijn. Er zijn ook altijd medics aanwezig. Wel nog eventjes mierenneuken 150mg natte vinger werk of van de testservice? Klik om te vergroten... van testservice"
"Hoi allemaal, (Ik: Jongen / 19 jaar / 185 cm / 67 kg) Ik heb 6 maanden geleden mijn 1e epileptische aanval gehad. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik carnaval had gevierd en daarna op een nieuwe werkplek stond achter een bar waar het heel druk was en ik koude handen had. sindsdien heb ik mijn medicijnen niet genomen omdat ik daar gewoon geen zin in heb. ik heb na mijn aanval twee festivals gehad waar ik xtc pillen heb genomen tussen de 250 en 300 mg (ze waren getest). Wel heb ik de hele tijd kwartjes genomen en in totaal niet meer dan 2 pillen op over 7 tot 10 uur feesten. ik heb er ook voor gezorgd dat ik goed uitgerust was en dat ik met een zonnbril op niet te veelnaar felle lichten keek ook heb ik normaal water gedronken en een beetje suiker binnengekregen. Ik ben gewoon lekker hard gegaan en heb me heel de tijd goed gevoeld en niet een seconde gedacht dat ik overprikkeld was ofzo. nou word overal op internet het nemen van xtc terwijl je epilepsie hebt afgeraden omdat dit een aanval uit kan lokken. Hoe is het dan mogelijk dat er bij mij helemaal niks aan de hand is? en dat ik geen aanval heb gehad? Heb ik 2x geluk gehad? of is xtc bij mij niet hetgene wat aanvallen uitlokt? of was mijn epileptische aanval maar eenmalig omdat er zoveel triggers waren op dat moment? De medicijnen die ik zou moeten slikken zijn levetiracetam 2x 500mg per dag?"