Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEpilepsie en schijven (xtc/mdma)

Epilepsie en schijven (xtc/mdma)

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Antwoorden2022Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij is 2 maanden geleden epilepsie geconstateer en neem nu 2 pillen van 500 mg per dag die verdere aanvallen voorkomen.
Ik heb sindsdien geen aanval meer gehad. nu ben ik van plan om xtc/mdma te gaan nemen op een festival met wat vrienden. deze vrienden zijn op de hoogte van mijn epilepsie en weten ook wat ze moeten doen als het gebeurt.

de pillen die we gaan gebruiken zijn getest door een goede vriend van ons en er zit 150 mg in wat iets meer is dan aanbevolen maar volgens mijn valt dit opzich mee. ik ben van plan om te beginnen met een kwartje en ook voor de rest alleen maar kwartjes bij te nemen ik wil ook dat hier een uur tot ander half uur tussenzit.

Nu snap ik zeld ook wel dat het geen super slim idee is om xtc te doen als je epilepsie hebt. maar ik wil het toch heel graag doen en heb het ooit eerder gedaan. ik ben ook van plan om ver van felle lichten te gaan staan met een zonnebril en regelmatig water te drinken (niet te veel) en soms een zoet drankje tussendoor. ook wil ik regelmatig een rust momentje hebben en even weglopen van de drukte.

als ik me aan die regels houd denken jullie dat ik dit wel een keer kan doen?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geneesmiddel zei:
150mg natte vinger
Klik om te vergroten...
Gniffel
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Antwoorden2022 zei:
Bij mij is 2 maanden geleden epilepsie geconstateer en neem nu 2 pillen van 500 mg per dag die verdere aanvallen voorkomen.
Ik heb sindsdien geen aanval meer gehad. nu ben ik van plan om xtc/mdma te gaan nemen op een festival met wat vrienden. deze vrienden zijn op de hoogte van mijn epilepsie en weten ook wat ze moeten doen als het gebeurt.

de pillen die we gaan gebruiken zijn getest door een goede vriend van ons en er zit 150 mg in wat iets meer is dan aanbevolen maar volgens mijn valt dit opzich mee. ik ben van plan om te beginnen met een kwartje en ook voor de rest alleen maar kwartjes bij te nemen ik wil ook dat hier een uur tot ander half uur tussenzit.

Nu snap ik zeld ook wel dat het geen super slim idee is om xtc te doen als je epilepsie hebt. maar ik wil het toch heel graag doen en heb het ooit eerder gedaan. ik ben ook van plan om ver van felle lichten te gaan staan met een zonnebril en regelmatig water te drinken (niet te veel) en soms een zoet drankje tussendoor. ook wil ik regelmatig een rust momentje hebben en even weglopen van de drukte.

als ik me aan die regels houd denken jullie dat ik dit wel een keer kan doen?
Klik om te vergroten...
Wat voor medicatie neem je?

MDMA kan de kans op een aanval vergroten. Heb vaak genoeg mensen een aanval zien krijgen op de dansvloer door de felle lichten icm mdma.
A
Antwoorden2022Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Wat voor medicatie neem je?

MDMA kan de kans op een aanval vergroten. Heb vaak genoeg mensen een aanval zien krijgen op de dansvloer door de felle lichten icm mdma.
Klik om te vergroten...
ik neem levetiracetam 2x 500 mg er dag
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sluit me aan bij @FredKroket maar als jouw vrienden op de hoogte zijn dan zou een aanval niet het einde van de wereld zijn. Er zijn ook altijd medics aanwezig.

Wel nog eventjes mierenneuken
Antwoorden2022 zei:
de pillen die we gaan gebruiken zijn getest door een goede vriend van ons en er zit 150 mg
Klik om te vergroten...
150mg natte vinger werk of van de testservice?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Heb vaak genoeg mensen een aanval zien krijgen op de dansvloer door de felle lichten
Klik om te vergroten...
Zo. En dat ziet er niet bepaald lekker uit idd. Kan me herinneren op thrillogy 2008 ofzo dat letterlijk bij de allerlaatste plaat die gedraaid werd, tegen 7 uur smorgens, ze alle aanwezige lampen en stroboscopen tegelijk lieten flikkeren. Mensen vielen met bosjes neer toen. Van wat ik alleen al kon zien lagen er een stuk of 10 op de grond. Nooit verder meegemaakt zoiets gelukkig in die mate. Was een behoorlijke chaos daar toen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt me geen handige combi, zeker als je in een drukke omgeving staat met veel indrukken, flitsende lichten en stroboscopen (neem ik even aan dat dit altijd triggers zijn voor insulten). Daarnaast zou ik de kwartjesstrategie ook niet aanraden. Beter de eerste dosis "goed" doen op 1 á 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht en 1 redose van 0,5 á 1mg MDMA per kg lichaamsgewicht.
A
Antwoorden2022Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geneesmiddel zei:
Ik sluit me aan bij @FredKroket maar als jouw vrienden op de hoogte zijn dan zou een aanval niet het einde van de wereld zijn. Er zijn ook altijd medics aanwezig.

Wel nog eventjes mierenneuken

150mg natte vinger werk of van de testservice?
Klik om te vergroten...
van testservice
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
www.drugsinfoteam.nl

Lees een antwoord op een eerder gestelde vraag over drugs | drugsinfoteam.nl

Ontvang gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen over drugsgebruik, verslaving en gezondheid. Vertrouw op onze experts voor betrouwbare informatie
www.drugsinfoteam.nl
J
Joopieb100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Antwoorden2022 zei:
Bij mij is 2 maanden geleden epilepsie geconstateer en neem nu 2 pillen van 500 mg per dag die verdere aanvallen voorkomen.
Ik heb sindsdien geen aanval meer gehad. nu ben ik van plan om xtc/mdma te gaan nemen op een festival met wat vrienden. deze vrienden zijn op de hoogte van mijn epilepsie en weten ook wat ze moeten doen als het gebeurt.

de pillen die we gaan gebruiken zijn getest door een goede vriend van ons en er zit 150 mg in wat iets meer is dan aanbevolen maar volgens mijn valt dit opzich mee. ik ben van plan om te beginnen met een kwartje en ook voor de rest alleen maar kwartjes bij te nemen ik wil ook dat hier een uur tot ander half uur tussenzit.

Nu snap ik zeld ook wel dat het geen super slim idee is om xtc te doen als je epilepsie hebt. maar ik wil het toch heel graag doen en heb het ooit eerder gedaan. ik ben ook van plan om ver van felle lichten te gaan staan met een zonnebril en regelmatig water te drinken (niet te veel) en soms een zoet drankje tussendoor. ook wil ik regelmatig een rust momentje hebben en even weglopen van de drukte.

als ik me aan die regels houd denken jullie dat ik dit wel een keer kan doen?
Klik om te vergroten...
Yoo man, Ik heb door een klap op m'n hoofd een epileptische aanval gehad een maand terug. Ik wilden wat 3mmc doen nu, ik heb verder ook geen aanval meer gehad en ik voel mij goed verder. Ik ging voorheen ook altijd goed op xtc, speed of 3mmc. Ik heb alleen dezelfde medicatie als jij nu in de ochtend en in de avond.. Hoe ging jij op je Xtc in april haha? Leef je nog?
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd je midazolam bij je hebben. En laten weten aan anderen dat je het bij je hebt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."