Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Zandman zei: 300 mg seroquel is wel erg veel als slaapmiddel. Ik neem 100 mg en dat werkt uitstekend. Het boeit me niet of het een anti psychoticum is. Ik kan enigszins slapen en dat is voor mij het belangrijkste. Klik om te vergroten... Als het werkt dan werkt het 👍🏼"
"Roze Olifant zei: Even los van dat dit topic inmiddels verouderd is ga ik het toch zeggen: benzo’s (waaronder dus ook bromazolam) beperken de REM-slaap. Het heeft dus absoluut geen zin om benzo’s te nemen om meer lucide te dromen, of om meer te dromen überhaupt, aangezien het precies de andere kant op werkt. Klik om te vergroten... Heb alleen van citalopram een lucide droom gehad echt ziek"
"Roze Olifant zei: Van antidepressiva zoals citalopram (SSRI) is ook bekend dat ze op de REM-slaap inwerken, hoe dat precies zit weet ik niet. Ik dacht ook dat ze in principe REM-onderdrukkend werken maar weer anders (dan benzo’s), want nachtmerries en/of abnormaal/heel heftig dromen hoor je wel vaker van mensen die SSRI’s gebruiken. Wat droomde je en in welke mate was het lucide? Klik om te vergroten... Ik droomde dat ik met een persoon was en ik hem vertelde dat we aan het dromen waren dat we alles konden doen. Toen ging ik motor en autorijden heb niet eens een rijbewijs. En ik ging mijn eigen huis overvallen en ik had 2 mannen doodgeschoten voor mijn huis en toen rende ik de trap op toen zei ik snel de trap op de politie komt we kunnen via het dakgoot wegkomen. Klinkt raar maar vond het een vette droom."
"Heb nu net sinds 16:45 lsd genomen een hele zegel. Ik dacht dat wel een goede dosering zou zijn aangezien ik vorig jaar een halve had gedaan voor het eerst solo en dat ging heel goed. Dus nu een hele. Maar ja dit valt ook tegen niet echt visuals hooguit dat lichte 2cb effectjes beetje tegen vallend. De papertrips liggen dan ook wel al een jaar in het zakje misschien dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Of misschien moeten de visuals nog komen in de trip maar tot nu toe valt het zwaar tegen."
"Spyro zei: De visuals hadden al moeten komen. Hoe heb je ze bewaard en zijn ze getest? Klik om te vergroten... Gewoon in het zakje waar ze in zijn gekomen. Niet getest gewoon via de deepweb gehaald zouden 150ug in zitten maar dat weet ik niet zeker. Slappe zooi man volgende keer 2 nemen."
"Harry In De Warrie zei: In aluminium folie gewikkeld? Droge donkere omgeving? Klik om te vergroten... Nee gewoon in het zakje in mijn la geen aliumfolie gewoon in het zakje waarin zij lagen. Lijkt me niet dat de kwaliteit minder word of niet goed word aangezien het hartstikke chemisch is. Heb ze gewoon bewaard zoals ik ze gekregen heb"
"Harry In De Warrie zei: Aii ze gaan sws wel achter uit met de tijd. En sneller als ze in aan raking met vocht, lucht en licht komen. Verder kan het ook zo zijn dat de tabs niet waterpas zijn gelegd en dat dit dan een minder sterke is. Volgende keer hopelijk meer succes. Klik om te vergroten... Ik neem de volgende keer gewoon 2 dan weet ik zeker dat ik goed zit. Wel balen want ik wou echt diep gaan was net alleen thuis, nu is het eig alleen maar uitzitten😂"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Over algemeen bevat de gemiddelde zegel ruim onder de 100ug, maar worden ze verkocht als 150 of vaak zelfs 250+. Eerder 50-70ug op een zegel, maar dat is natuurlijk nooit zeker te zeggen. Kan ook zijn dat de manier van bewaren in dat jaar niet goed is geweest voor de zegel, maarja.. blijft gokken. Klik om te vergroten... Maar kan ik bijnemen of niet?"
"Spyro zei: Kun je niet meer versterken Klik om te vergroten... Spyro zei: Kun je niet meer versterken Klik om te vergroten... Kloten achja dan maar ff uitzitten. Knal er de volgende keer wel 2 in miss is dat weer juist te heftig maar heb liever een heftige trip voor de volgende"
"Bromazolam paar keer gebruikt. Was echt knocked out dag erna suf als een konijn het is heel sterk. Ik houd het liever bij mijn oxazepam die ik van de huisarts krijg."