Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een hele goede avond. Vrijdag is het zover. dan gaan wij met zijn drieën voor het eerst ons zelf gekweekte paddo setje uitproberen! Voorbereiding: -stemming : perfect - waar : thuis bij mij - tripsitter : Ja aanwezig - Goed ingelezen? : Zeker weten. - zin in: : KAN NIET WACHTEN We hebben 3 porties gemaakt. porties tussen de 2.65 en 2.85 gr p.p. Niemand van ons heeft nog paddo's gedaan, dus ik neem aan dat het meer dan voldoende is We zitten alleen met een dilemma.. HOE gaan we ze eten? en alles in EEN keer naar binnen werken? of eerst bijvoorbeeld 2 gram, en een uur later het restant op eten? wat is wijsheid? en hoe doen jullie het?. Ook heb ik een grinder gekocht speciaal voor paddo's of truffels! leek me ideeal zodat we het makkelijker weg krijgen! tips om het te benuttigen?ik hoor graag alles van jullie"
"Cerberus zei: Veel plezier! Ben benieuwd welke random ideeën je te binnen gaan schieten, en vergeet niet: forceer het niet om hier te schrijven. Als het je niet lukt ga je misschien bad gaan omdat je voelt dat je je "taak" niet kan volbrengen ofzo, dus onthoud: als er teveel impulsen bij je te binnen schieten waardoor schrijven te moeilijk wordt: loslaten, laat je meenemen in de flow van de trip, en dan horen we het achteraf wel Klik om te vergroten... zoals je ziet het huis wat versierd hahaha! wat kleurrijker gemaakt. # er is er GEEN jarig hoera hoera"
"wij gaan over 2 uurtjes beginnen"
"goededag, Ik ben Anthony 25 jaar oud, en probeer voor het eerst paddo's te kweken. ik heb hier 2 kits staan. ik heb de mckenaii paddo growkit staan(paddos zijn al boven) en ik heb de golden teacher paddo 100% mycelium staan. Ik ben dus helemaal nieuw in t kweken van paddo's. nu heb ik een aantal vragen:. - ik heb een warmte mat. maar de temperatuur blijft boven de 26 graden komen. (ook als ik er iets tussen maak) - hoelang duurt het ongeveer voordat ik de mckenaii kan oogsten nadat de eerste paddestoelen al boven zijn. - moet ik de zak nou wel of niet dicht houden. in de beschrijving van de mc kenaii staat dat die dicht moet. maar in de beschrijving van de golden teachers, daar staat dat de zak op een kiertje open moet staan. - moet ik ze nou wel of niet op de warmtemat houden of niet? het is doorgaan 21 graden in huis. de mc kenaii staan nu ruim een week.(iets meer) de golden teachers staan iets minder dan een week."
"Martinus dankjewel!. We zijn nu een dag verder en de paddestoelen zijn al veel groter ! Met de golden teachers 100 % mycelium gaat t wat minder. Die is nog steeds niet boven. Ik denk een hoop geduld! Iemand enig idee hoelang nog voor de 1e oogst van de mc kenaii? Zie foto's"
"Mezelf zei: Het is een beetje smaak gebonden maar ik denk dat ik deze vanavond laat zou plukken. Als je ze nog een nacht laat staan zullen er al een paar hoedjes open zijn gegaan. Niet perse heel erg hoor maar kan misschien nadelig voor je volgende flush zijn en ik vind ze mooier en lekkerder met het hoedje nog dicht Klik om te vergroten... En dan alleen de grote plukken?en de kleine laten staan? en ligt het aan mij of is de opbrengst niet zo veel? of lijkt dat maar zo. en betreft drogen. hoeveel hou je over? is deze flush genoeg voor 3 personen? en na het plukken de bak weer vulle met water en 12 uur laten staan in de koelkast?"
"De oogst net gedaan! Er was idd al een vliesje gebroken. (Net) ik heb een opbrengst van 80 gram! Nu nog even drogen. En kijken wat we over houden!. De kit staat weer in de koelkast tot morgen ochtend. Daarna weer gaan voor een nieuwe flush! Graag jullie mening!"
"Mezelf zei: Neuh zou in dit geval alles plukken. Beste een leuke flush toch zo... Kan altijd meer maar 80gr hoef je helemaal niet rouwig om te zijn Ja zou ik wel doen ja... Van 80gr hou je ongeveer 10% over na drogen, dus +-8 gr zoals @Martinus al aangaf. Dit zijn 2 hele stevige trips en niet raadzaam voor beginners. 8 gr delen door 3 dan heb je met zijn drieën echt wel een noemenswaardige trip. Klik om te vergroten... Hartstikke bedankt! Hier heb ik wat aan! En als ik dat deel door 3e hebben we dan genoeg om een intense trip te hebben"? We willen wel hallucinaties zien!"
"Mezelf zei: Vroeger toen er nog gedroogde paddo's werder verkocht was dat vaak in porties van 3 gr waar best goed op kan trippen. Dus dat gaat ook lukken met 2,6 a 2,7gr. Vooral als je het op een nuchtere maag doet. Ik weet verder ook niet wat je ervaring is natuurlijk .... Ik ben iemand dat meer dan 100x getript heeft en kan zeker zeggen dat trippen op 2,5gr en hoger noemenswaardig is en je echt wel gaat hallucineren. Maar of je dat voldoende vindt is geheel persoonlijk. Hoe vaak heb je al getript? Klik om te vergroten... Mijn ervaring in het algemeen met drugs is prima voor mij. x aantal keren mdma/pilletjes gedaan natuurlijk. (klein beetje van gespaced) speed vaak gedaan coke vaak gedaan. dit zijn voornamelijk de "uppers" en niet te vergelijken met de downers denk ik zo. ook heb ik ruime ervaring met ketamine (hiervan wel vaak getript) 1x in me leven 2cb gedaan, maar dit ging niet zo lekker. ( er kwamen mensen binnen die we niet hadden verwacht, dit verpeste mijn trip) 1x in me leven lsd gedaan maar daar niks van gevoeld. Vaak zat salvia gedaan. En nu het BIJNA laatste op me lijstje en dat is paddo's! ik heb ontzettend zin om ze te gebruiken en ze liggen nu te drogen! Dan wil ik ooit nog eens dmt doen! helaas nergens te verkrijgen. Als ik dmt ook nog eens heb gedaan, dan heb ik alles geprobeerd wat ik wilde proberen in me leven. dan nog een andere speciefieke vraag voor de lezers onder ons: Ik zie dat er weinig trip reports zijn over paddos van deze tijd. hebben mensen er behoefte/baat bij als ik alles tijdens mijn trip met jullie probeer te delen? ik heb nog nooit een trip report geschreven, verwacht dus niet teveel ervan! Als mensen dit leuk vinden hier dan zal ik dat zeker doen!"
"Martinus zei: Heb je ooit gehad dat alles in je geest en in de buitenwereld totaal aan het hallucineren was? Patronen overal. Objecten die zelftransformeren in iets anders. Rare wezens of handen of wat dan ook dat uit de muren kruipt? Klik om te vergroten... Niet zo letterlijk als wat jij zegt.. ik kan niet wachten!! ben benieuwd!"