Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrijdag a.s aan de mc kenaii paddo's

Vrijdag a.s aan de mc kenaii paddo's

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
Anthony0183Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een hele goede avond.

Vrijdag is het zover. dan gaan wij met zijn drieën voor het eerst ons zelf gekweekte paddo setje uitproberen!
Voorbereiding:
-stemming : perfect
- waar : thuis bij mij
- tripsitter : Ja aanwezig
- Goed ingelezen? : Zeker weten.
- zin in: : KAN NIET WACHTEN

We hebben 3 porties gemaakt. porties tussen de 2.65 en 2.85 gr p.p. Niemand van ons heeft nog paddo's gedaan, dus ik neem aan dat het meer dan voldoende is:wink:
We zitten alleen met een dilemma.. HOE gaan we ze eten? en alles in EEN keer naar binnen werken? of eerst bijvoorbeeld 2 gram, en een uur later het restant op eten? wat is wijsheid? en hoe doen jullie het?.

Ook heb ik een grinder gekocht speciaal voor paddo's of truffels! leek me ideeal zodat we het makkelijker weg krijgen!

tips om het te benuttigen?ik hoor graag alles van jullie:)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou ze in een keer eten. Je riskeert, als je het opsplitst, dat de tweede portie amper iets gaat doen door reeds opgebouwde tolerantie (gaat snel).
Ik neem aan dat je ook nog nooit truffels gedaan hebt?
Dan is de portie de je hebt niet weinig, maar niet "sowieso te veel" per se. Het zal stevig zijn voor een eerste keer mogelijk, maar ik geef het een goeie kans dat het gewoon goed gaat als jullie inderdaad alles juist doen.
Het eten zou geen probleem moeten zijn.
A
Anthony0183Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wij gaan over 2 uurtjes beginnen
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
We zijn benieuwd. Aarzel niet om een trip reportje te plaatsen of op zijn minst hoe het was:wink:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anthony0183 zei:
wij gaan over 2 uurtjes beginnen
Klik om te vergroten...
Ik lust graag gini , als jij dat ook graag lust , haal het in huis en bedank me na je trip:wink:
Happy travels✌
Vanavond gaat er bij mij 4g gedroogde valhala in !.
Kwa portie zit je wel goed denk ik :)

Ik wil je wel nog meegeven dat trippen met even getallen aan personen leuker is kwa vibe dan oneven .
Heb soms snel het gevoel met psilo me buitengesloten te voelen.
Al heb ik met solo trippen zonder sitter dan weer geen last..
Bekijk maar wat je leuk vind , geniet ervan !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."