#1
Vandaag is het zover.
we gaan vandaag paddo's doen.
de mc kenaii
setting:
bij mij thuis met zijn 4e. 3 trippers en 1 tripsitter
we zijn vandaag naar de winkel gegaan, hebben slingers gekocht en overige dinge. de slingers om te trippe:P
Tijd nu: 15:40
tijd dat we het tot ons nemen: rond 1730.
Ik heb nog nooit een trip report geschreven en ga dus mijn uiterste best doen om tijdens mijn trip alles met jullie te kunnen delen. verwacht dus niet teveel!
17:20- net de paddos tot ons genomen. GADVERDAMME KOKHALSEND NAAR BINNEN ZITTEN WERKEN.. NIET TE DOEN!
we hebben dus besloten een half schaaltje met vla te pakken en het hierin te mixen. dat was goed te doen! nu afwachten op effect!
17:45- alles begint euforisch te worden alles lijkt te ademen, we kijken elkaar aan en vragen elkaar wat we voelen, en of we al iets voelen. iedereen heeft gezonde spanning. terwijl ik dit bericht aan t typen ben vormen op mijn beeld allemaal patronen.
ik voel me een REUS op dit moment in mijn eigen huis. het is lachwekkend
18:00 ik ben gestopt met schrijven . 1 van ons gaat fout. Terwijl ik zelf flink hard aan t trippen ben probeer ik mijn vriend gerust te stellen. Ik vertel hem dat hij nu mogelijk aan t pieken is, en hij moet accepteren zoals t is. Het wordt vanzelf minder. Maar laat dit op je afkomen.
18:15 de tripstoppers ingezet. Ik lekker rustig door trippen terwijl ik mijn vriend wat capsules met dextrose geeft. Ik leg hem op de bank neer, zet wat ontspannen muziek aan en stel hem constant gerust. Er was een trip sitter maar het voelde voor mij als een soort taak. Ik moest hem positief blijven benaderen. Want ik merkte dat hoe meer ik tegen hem sprak, hij zich steeds meer overgaf aan de situatie.
19:00 extreme hallucinaties en hele mooie patronen wanneer ik mijn ogen sluit. Mijn vrienden zijn inmiddels ook aan t lachen er onstaat een hevige lachkick (iedereen is nu ontspannen)
20:00 me maat gaat naar de wc en wij zitten spacend op de bank. Hoor ik ineens: wauw! Ik zit in de gulag! Mensen onder ons die call of Duty spelen. Die weten wat de gulag is. En weer een extreme lachkick. De tv ademt, kleuren zijn nog steeds extreem fel. En zelfs de hele kamer lijkt groen/geel te kleuren ! Ik vermaak me prima!
20:15 ik besluit even een sigaret in de achtertuin te roken. Zie ik tot mijn stomste verbazing een enorme vogel uit me huis komen! Een reuze adelaar. En hij ging zitten op t hek. Althans dat leek zo xd
21:00 het begint uit te werken, wat visuele effecten blijf je houden, we roken wat wiet.
22:00 na spacend
24:00 ik kan weer normaal kijken, gezichten vervormen niet meer. Wel blijf ik een soort van HD zien als ik tv kijk. Alles is heel scherp! Vooral de kleuren
\\
#JOINTJE DRAAIEN!
wordt vervolgd vandaag
we gaan vandaag paddo's doen.
de mc kenaii
setting:
bij mij thuis met zijn 4e. 3 trippers en 1 tripsitter
we zijn vandaag naar de winkel gegaan, hebben slingers gekocht en overige dinge. de slingers om te trippe:P
Tijd nu: 15:40
tijd dat we het tot ons nemen: rond 1730.
Ik heb nog nooit een trip report geschreven en ga dus mijn uiterste best doen om tijdens mijn trip alles met jullie te kunnen delen. verwacht dus niet teveel!
17:20- net de paddos tot ons genomen. GADVERDAMME KOKHALSEND NAAR BINNEN ZITTEN WERKEN.. NIET TE DOEN!
we hebben dus besloten een half schaaltje met vla te pakken en het hierin te mixen. dat was goed te doen! nu afwachten op effect!
17:45- alles begint euforisch te worden alles lijkt te ademen, we kijken elkaar aan en vragen elkaar wat we voelen, en of we al iets voelen. iedereen heeft gezonde spanning. terwijl ik dit bericht aan t typen ben vormen op mijn beeld allemaal patronen.
ik voel me een REUS op dit moment in mijn eigen huis. het is lachwekkend
18:00 ik ben gestopt met schrijven . 1 van ons gaat fout. Terwijl ik zelf flink hard aan t trippen ben probeer ik mijn vriend gerust te stellen. Ik vertel hem dat hij nu mogelijk aan t pieken is, en hij moet accepteren zoals t is. Het wordt vanzelf minder. Maar laat dit op je afkomen.
18:15 de tripstoppers ingezet. Ik lekker rustig door trippen terwijl ik mijn vriend wat capsules met dextrose geeft. Ik leg hem op de bank neer, zet wat ontspannen muziek aan en stel hem constant gerust. Er was een trip sitter maar het voelde voor mij als een soort taak. Ik moest hem positief blijven benaderen. Want ik merkte dat hoe meer ik tegen hem sprak, hij zich steeds meer overgaf aan de situatie.
19:00 extreme hallucinaties en hele mooie patronen wanneer ik mijn ogen sluit. Mijn vrienden zijn inmiddels ook aan t lachen er onstaat een hevige lachkick (iedereen is nu ontspannen)
20:00 me maat gaat naar de wc en wij zitten spacend op de bank. Hoor ik ineens: wauw! Ik zit in de gulag! Mensen onder ons die call of Duty spelen. Die weten wat de gulag is. En weer een extreme lachkick. De tv ademt, kleuren zijn nog steeds extreem fel. En zelfs de hele kamer lijkt groen/geel te kleuren ! Ik vermaak me prima!
20:15 ik besluit even een sigaret in de achtertuin te roken. Zie ik tot mijn stomste verbazing een enorme vogel uit me huis komen! Een reuze adelaar. En hij ging zitten op t hek. Althans dat leek zo xd
21:00 het begint uit te werken, wat visuele effecten blijf je houden, we roken wat wiet.
22:00 na spacend
24:00 ik kan weer normaal kijken, gezichten vervormen niet meer. Wel blijf ik een soort van HD zien als ik tv kijk. Alles is heel scherp! Vooral de kleuren
\\
#JOINTJE DRAAIEN!
wordt vervolgd vandaag