Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het topic wil ik kort houden aangezien het anders een lang verhaal gaat worden. Bedankt alvast voor het lezen en ik ben benieuwd naar de reacties en het advies van ervare truffel gebruikers. 3..2..1.. Let's gooooo! Het is zondag avond en ik heb de dag daarvoor voor het eerst truffels gekocht. High hawaiians leken sterk te zijn en visueel en dat is waar ik naar zocht. Na wat weken daarvoor ervaringen van andere te hebben gelezen en een calculator te hebben gebruikt en uiteindelijk wou ik beginnen met 11g, omdat ik dacht dat ik niet 6-7 maar 11 nodig had vanwege mij overgewicht (115kg, 187cm). De reden waarom ik aan de truffels wou was om te gaan trippen. Had 10 jaar geleden een paar jaar lang geblowt en die trips waren best leuk. Nou is het moment aangebroken. Ik maal wat chocolade/cacao om het te mixen met de 11g high hawaiians. De smaak van de truffels viel mee maar ik wou toch de truffels mixen met wat lekkers. Tevens had ik ook alvast een zak snoep klaar liggennen 2 red bulls voor als ik de trip wou verminderen. Ik had muziek op en ik ging porno kijken. Wou ervaren hoe dat is met truffels, voordat ik ooit zou sex op truffels zou proberen. Heeft iemand dat gedaan, laat dan aub een reactie achter. Het moment van de waarheid. Ik ben thuis, mn ouders zijn er en mn broertje en ik doe het stiekem in mn kamer. Achteraf had ik dat toch in een betere setting moeten doen waar ik niet stiekem aan de truffels ga. Dus ik eet ze om 19:00 uur. Heb een kladblok om notities te maken en ik doe wat muziek op en ga naar chaturbate om te genieten van wat mooie dames. Na een kwartier goed kauwen had ik de 11gram op. Na een half uur a uur begon ik een beetje misselijk te worden. Maar ik wist dat die zou gaan gebeuren vanwege wat ervaringen van andere die ik had gelezen. Dus ik ging niet spugen. Na ongeveer ander half uur was de misselijkheid weg. Ik begon me toen echt af te vragen of ik wel wat zou gaan voelen, laatstaan trippen. Het was ongeveer half 9 en ik begon me anders te voelen. 21:00 pats boem, ik begin fcking gruwelijke kleuren te zien. Wazig, gloeiend, fcking fcking mooi gwn. Niet normaal. Niet te beschrijven hoe mooi. Het was wazig, en ik zag ook een soort van beetje 3d achtig. Mn kamer was donker en ik had alleen mn muziek en chaturbate op. Er waren wat meiden die hun cam aan hadden met lichten enzo en dat was echt gruwelijk om te zien. Ik kan me nog herinneren dat er een meid was die met haar kut speelde en die kon open en dicht doen waarbij ik een zwart gat zag haha. Alsof die kut me aan het opeten was hahahaha. Ik was me aan het masturberen. Uiteindelijk werd ik slap en kon ik niet geloven hoe mooi de kleuren en muziek was. Vervolgens begint mn lichaam fcking ontspannen aan te voelen. Ik stop met masturberen en geniet van hoe mijn spieren een soort massage krijgen.. en ik geniet van de mooie dames en lichtshow. Na een half uur a uur van de lichtshow was het 22:00. Toen begon ik opeena fcking fcking fcking diep na te denken over God, religie, wat ik aan het doen ben of dat kosher is, aangezien ik zn lol had en andere niet op dat moment. Ik was 10 jaar religieus maar ben daarme gestopt half jaar geleden. Opeens voelde het alsof God met mij communiceerde. Heel raar gevoel. Alsof er een Opper Bewustzijn vond dat ik niet goed bezig was. Achteraf was het allemaal in mn eigen hoofd en denk ik dat het voornamelijk kwam door de setting. Ik ging stiekem die truffels doen in mn kamer met kans dat ik betrapt zou worden. Maar ik ging dus fcking diep nadenken en ik voelde alsof de truffels ook een effect hadden op mn brein. Ik ging in mijn brein ofzo. Ik ging anders nadenken. Voelde me ook 1 met alles. Had bv spijt dat ik in het verleden muggen had gedood.. Toen begon denk ik de bad trip. Ik wou gaan slapen. Maar toen begon ik opeens die visuele tekens te zien als ik mn ogen sluit. Ik dacht, waarom nu, ik wil nu juist slapen. Maar ik werd dus onrustig. Ik ging toen flink snoep eten en suiker naar binnen werken. Vervolgens ging ik douchen om wakker te worden. Na het douchen wou ik de truffels niet meer in me hebben, wou niet nog dieper trippen en ging ik volop kotsen. Dat was niet slim haha, ik had alle snoep lopen kotsen die ik juist nodig had voor de suikers om de trip te minderen.. Uiteindelijk kon ik mn gedachtes niet meer controlleren en werd ik ook een beetje gek. Ik ging rare gedachtes hebben. Werd onrustig, ging over familie denken, overleden, de dood, het zin van het leven, dat ik graag mens wil zijn etc. Ik wist dat het te veel werd en gooide de overige 11g high hawaiians weg. Ik wou nooit meer zn bad trip hebben. Ik had namelijk 22g gekocht. De trip was fcking confronterend. Ik werd geconfronteerd ook met een psychose die ik kreeg van de wiet 10 jaar geleden. Ik ging toen in bed liggen. Kon niet slapen. Uiteindelijk sliep ik pas ergens om 3-5 uur. Toen begon de trip uit te werken. In de ochtend werd ik beter wakker. Ik voelde me wel nog een beetje psychologisch in de war. Maar niet zoals tijdens de bad trip. Ergens in de middag voelde ik me al weer veel beter. En die dag daarop begon ik me de oude te voelen. Als ik hierop reflecteer had mn trip 3 fases: 1 ik voel niks eerste 2 uur. Dacht dat het al na 30-60 min zou werken. 2 ik begin fcking mooie kleuren te zien. Ik voel de muziek. Etc. Hier zou ik de truffels wel voor blijven willen nemen. 3 ik wordt geconfronteerd met mezelf. Ik ga fcking diep nadenken. Nog nooit zo nagedacht. Niet te omschrijven gewoon. Heel eng. Omdat het misschien de eerste keer was? Was 11g high hawaiians te veel voor de eerste keer? Heb begrepen dat het 1 van de sterkste is? Maar ik weeg 115kg. Of ben ik misschien meer vatbaar? Uiteindelijk was het de moeite waard om die bad trip te hebben. Ik heb nu ervaring met truffels en als een keer iemand in een bad trip zit dan kan ik me in iedere geval voorstellen wat het is en misschien ook helpen. Ik voelde de volgende 2 dagen na de trip alsof die fase 3 een soort sessie bij de psycholoog was. Het was alsof ik mijn psychose 10 jaar geleden aan het healen was. Ik werd ook opeens heel lief, ging me verbinden met alles. Dat merkte mijn moeder ook zei ze. De fase met de lichtshow en het voelen van de muziek is het de truffels waard. Maar ik ben wel een beetje bang om in fase 3 te belanden.. Ik ging tijdens die fase ook tegen mezelf zeggen dat het helemaal niet nodig is om te gebruiken. Maarja, fase 2 is het wel waard een volgende keer.. Dan probeer ik 6 gram, in plaats van weer 11g high hawaiians. Sorry voor het toch lange verhaal. Hopelijk was het een beetje te doen het lezen. Ik ben heel erg benieuwd wat mensen te zeggen hebben over fase 3 die ik beschreef. Krijg je die altijd, al is het een kleinere doses? Fase 2 wil ik namelijk wel opnieuw meemaken.."
"BenzoLiefhebber zei: 11gr is behoorlijk wat naar mijn idee. Altijd eerst even aanvoelen, bij pakken kan altijd! De fase 3 heb ik bijna altijd met trip - dissociatieve drugs en dat bevalt mij wel. Omdat ik dan nieuwe inzichten krijg die kei hard zijn, maar wel nodig heb in mijn proces. Klik om te vergroten... Ja die fase 3 waar ik het over had kan inspirerend zijn lijkt mij. Maar voor mn eerste keer, met 11g high hawaiians en niet een perfecte set en setting + ik verwachte helemaal niet dat ik mn brein in zou kruipen. Dacht dat het alleen visueel zou worden. Maar volgende 2 dagen heb ik wel er van geleerd. Al was het heel heftig voor mn eerste keer met een te hoge dosis. Heb ik wel een angst overwonnen en geleerd om meer verbonden te zijn en aardiger te zijn voor levende wezens! Zelfs de muggen wil ik niet meer zo maar dood slaan als ze mn kamer in komen bijwijze van spreken. Kan je het meer hebben over fase3? Het was echt eng op het gegeven moment. Totaa niet verwacht. Kroop echt in mn hoofd. Heb je ook nog tips voor die fase? Lijkt me eigenlijk wel vet nu ik weet dat truffels dat kan voor als ik ergens goed over wil nadenken.. Maar was echt eng om het voor de eerste keer mee te maken. Nu ik zo denk zijn die truffels een soort boost van alle zintuigen.. Alles gaat x10, kleuren gaan anders en mooier met een gloed eruit zien, muziek ga je voelen, nadenken ga je diep je kruipt lekker je brein in, en ik had ook momenten dat mn lichaam heerlijk ontspande.. en wel eens van die out of body experiences of dat ik ergens heel goed naar kon kijken en inzoomen.. Hoevaak heb je het gebruikt? Hoeveel weeg je? En wat is je ideaale hoeveelheid gram en welke soort truffel? ik dacht eerst laat ik 6-7 proberen. Maar toen ging ik zn calculator gebruiken en dacht ik laat ik 11 gram gebruiken omdat ik overgewicht heb. Maar nee hoor, ik werd alsnog omver gekegeld haha. Heb je nog tips voor mij voor de volgende keer? Ik wil echt wel in die fase komen waar al die kleuren enzo heel mooi zijn."
"Bertiel Schilder zei: Beste lezers, Ik heb afgelopen zaterdag 1.75 tab LSD gedaan met 2 erg goede vrienden van mij. Ik had 1x eerder LSD gedaan in een lagere dosis en dit was een enorm goede ervaring dus was ik benieuwd naar een hogere dosis. Toen we het innamen rond 16:00 gingen we op de fiets naar de duinen. Op de fiets was het aardig aan het inkicken en het leek alsof we niet vooruit gingen. Dat was nog wel grappig maar ik voelde steeds een angstig onderbuik gevoel en ik kon me niet goed overgeven/ontspannen. Toen we ergens in de duinen op een kleedje gingen zitten begin het visueel flink te keer te gaan. Van de werkelijkheid was niet veel meer over en eigenlijk werd er ook geen woord meer gesproken, iedereen kwam in zijn eigen trip. Ik merkte dat we sowieso niet echt ergens over konden praten, want wat ga je zeggen behalve dat het super intens was. Ik begon me toen angstig te voelen en was bang voor het feit dat we geen tripsitter hadden. Ik kreeg het idee om mijn moeder te bellen of zij ons wilde tripsitten maar toen gebeurde er iets heel vreemds. Ik wist niet meer of ik wel een moeder had. Ik kon niet logisch meer nadenken en ik was de realiteit helemaal kwijt. Ik wist niet meer wie ik zelf was en ik snapte ook niet wat LSD was. We hadden 3 jointjes gedraaid van te voren en toen ik hiernaar keek snapte ik niet wat we ermee moesten, het enige wat ik dacht was dat het erg herkenbaar eruit zag. Mijn vrienden begonnen door te krijgen dat ik niet lekker ging en ze probeerde mij te herinneren aan wie ik was en gaven wat uitleg. Dit kwam totaal niet binnen en ik werd rustig aan meegezogen in een totaal andere realiteit zowel mentaal als visueel. Dit was gemengd met een bepaalde onrust en angst. Ik deed mijn ogen open en keek mijn vrienden aan en vroeg of het wel goed ging met me. Ze keken me geschrokken aan en ze probeerde me te kalmeren door te zeggen ‘we gaan zo wat roken, alles komt goed’. Op dat moment hallucineerde ik dat ik aan het overlijden was in een scooterongeluk en dat mijn vrienden mij gerust probeerden te laten sterven. In mijn achterhoofd zat een groot gat waar bloed uit spoot en ik zag ongeveer 10 mensen bezorgd naar mij kijken hoe ik op mijn knieën ging sterven naast mijn scooter. Daarna ben ik daar overleden. Toen mijn bewustzijn door bleef leven na dit alles besefte ik mij dat ik op meerdere plekken tegelijk kon leven. Ik vergat telkens dat ik was overleden in het scooter ongeluk en telkens besefte ik mezelf dat weer en zag ik vrienden van mij die mij wakker probeerde te maken uit de dood. Ik werd steeds verder gezogen in deze bad trips en het verhaal werd steeds vager. Het begon op een spelletje te lijken. Ik hoorde allerlei stemmen en spelgeluiden en telkens als ik ‘in mijn halluicinaties’ niet iemand sloeg of seks had met een bepaald meisje zou ik overlijden. Ik sloeg fysiek in het rond en begon te schreeuwen en rondjes te rennen, ik werd bezeten door een bepaalde agressie. (Dit heb ik allemaal achteraf gehoord van mijn vrienden). Toen mijn ene vriend naar de supermarkt ging om dextro te halen om me te kalmeren bleef ik alleen over met mijn ene vriend. Dit ging allemaal langs me heen omdat ik ik een hele film zat in mijn hoofd. Op een gegeven moment heb ik mijn vriend hard in zijn gezicht geslagen (met vuist) omdat dit op dat moment logisch was en anders zou iedereen sterven. Ik hoorde mijn vriend schreeuwen en bellen met mensen over mijn situatie. Hij bleef telkens zeggen dat ik niet dood moest gaan. Op dat moment ging ik wel dood. Ik heb in totaal denk ik 5 aparte keren gedacht dat ik dood ging. En dat ik ook dood was. Hij heeft ambulance gebeld en die kwamen op locatie. Toen ik de ambulance zag kwam er een raar besef in mijn hoofd, dit was het volgende: Ik dacht dat er een mensheid was die een keer een druppel LSD op de plaats waar ik zat heeft laten vallen. Daar is een heel bestaan gecreëerd (een wereld in een wereld) Toen is mijn bewustzijn daar gecreëerd en was ik de ‘spirituele’ stichter van een heel bestaan (waar ik de afgelopen 5uur in had geleefd). Ik was de meest machtige persoon en voelde me belangrijker dan wie dan ook. Toen ik mijn ogen open deed na voor de laatste keer extreem hard op de grond te hebben geslagen dacht ik dat Ãk eindelijk weer terug was op de plaats waar ik thuis hoorde. In de wereld waar de LSD was neergevallen op de grond, en niet in de wereld van de LSD. Ik was rond aan het rennen en ik voelde me heel raar. Mijn vader kwam mij ophalen en gaf me een knuffel. Ik dacht dat hij mij begreep en vroeger hetzelfde heeft meegemaakt en dat hij ook een spiritueel leider was. In de auto naar huis was ik nog steeds in een staat verre van de realiteit. Toen ik thuis kwam wilde ik dit inzicht aan mijn vader vertellen. TOEN KWAM HET BESEF. Alles wat ik al die tijd dacht was klinklare onzin. Toen leek het alsof mijn Mind de hele trip automatisch vergat en ik besefte nig steeds niet de ernst van de situatie. Toen ik na een gesprek probeerde te slapen lukte dit totaal niet. Om 08:00 begon alles op zijn plek te vallen. IK HEB AL DIE TIJD IN EEN BAD TRIP GEZETEN EN BIJNA ALLES WAT IK DACHT HEB IK FYSIEK UITGEVOERD. Ik heb een enorme schok gehad en werd erg emotioneel. Allebei mijn handen zijn ook zwaar gekneusd geraakt tijdens mijn trip. Ik sliep pas om 16:00 met gebruik van een slaapmiddel. De dagen erna heb ik mijn rust genomen en heb ik veel gepraat hierover. Dit was een heftige ervaring. Ik dacht namelijk dat dit mij niet kon overkomen omdat ik in her dagelijks leven erg goed in mijn vel zit. Ik run een business ik sport 6x per week en ik sta erg positief in het leven. Ik gebruik niet vaak drugs en ik ben veel bezig met mijn mentale gezondheid. Maar blijkbaar kon dit mij toch overkomen. Als je dit hele verhaal hebt gelezen wil ik je bedanken en wil Ik je meegeven dat je niet de grens hoeft op te zoeken met drugs. Dit leidt vrijwel nooit tot een goede ervaring. Klik om te vergroten... Wordt het niet eens tijd om niet meer te veel te nemen. Sommige mensen zoals jij en ik hebben niet veel nodig.. Echt heftig verhaal ook. Hopelijk kan je het snel verwerken. Ik heb ook 2x een bad trip gehad waarbij ik dacht dat ik dood ging enzo. Maar gelukkig heb ik dat verwerkt tijdens een trip met truffels door het gewoon te accepteren en de drugs te respecteren. Paddos?! Begin maar eerst met truffels jonge man. Kijk maar wat je gaat voelen bij 7.5g in een goeie set en setting. Je kan het minder sturen als LSD. Dus ga absoluut niet meer nemen. Btw 7.5g truffels is niet hetzelfde als 7.5g paddos. Dus naar beiden goed onderzoek doen en gewoon met iets minder dan de beginnershoeveelheid beginnen."
"Leuk dat je een goede trip had! Het is inderdaad geweldig en niet te omschrijven aan degene die nooit hebben getruffelt. Voor visueel zou ik high hawaiians proberen. Mijn eerste en nog enige keer was high hawaiians 11g maar toch na een hemelse reis ook in een bad trip beland, omdat ik geen optimale set en setting had. Mijn volgende keer is weer high hawaiians maar dan 5-7g. Die visuals die ik kreeg bij high hawaiians, blijken 1 van de sterkste te zijn, waren niet te geloven. Vooral de eerste keer. Echt bizar dat zoiets magisch bestaat. Zat in een donkere kamer voor de pc met muziek aan en te kijken naar wat dames die een leuke lichtshow gaven.. Adembenemend haha.. Wat betreft de spiegel. Dat is natuurlijk je brein waar je dan naar kijkt."
"Gemberthee zei: 7,5 gram truffels is hem net niet toch? Bij de smartshops krijg je 15 gram mee en zeggen ze ook: starten met 10 gram en binnen zoveel tijd (1 uur?) bijnemen als je niets/weinig voelt. Ooit wel 7,5 gedaan, omdat het in openbare setting was en ik nog enigszins moest kunnen functioneren. Op zich wel geinig, maar zou het niet perse aanbevelen voor een echte tripbelevenis. Klik om te vergroten... Voor de aller eerste keer is 7.5g echt prima. De invloed van truffels op het bewustzijn voor de eerste keer zal toch wel eng zijn voor velen! Mijn eerste keer met 11g was te veel! Ging na een leuke trip van een uur zeker 4 uurtjes bad lool."
"Miraculeus zei: Je zegt dat je je hebt ingelezen, maar wat waren precies je verwachtingen? Hoe heb je de dosis bepaald? Bij psilocybine werkt het niet zoals bij MDMA dat je het kunt berekenen op lichaamsgewicht. Iedereen reageert er anders op en je dosis hangt niet perse af van je lichaamsgewicht. Psychedelica versterken je emoties, dus stiekem op je kamer zitten en hopen dat niemand erachter komt is een erg ongeschikte situatie, want dan wordt dat gevoel enorm versterkt en kun je heel bang en paranoia worden. Als je je goed hebt ingelezen weet je ook dat er een come-up, een trip en een come-down zijn, bij elkaar is dat natuurlijk niet na 4 uur klaar. Het was het dus niet heel logisch dat je direct zou kunnen slapen toen je in bed ging liggen. Bij truffels kun je met jezelf geconfronteerd worden, daarom werkt het ook goed als je ergens mee zit om serieus met jezelf in gesprek te gaan, kan mooie inzichten geven. Zonde dat je de rest hebt weggegooid, je had het nog kunnen gebruiken om mee te microdosen of gewoon een wat lagere dosis te nemen een volgende keer zodat je de effecten wat subtieler kan verkennen (of je had het aan iemand anders kunnen geven die er wel blij mee was geweest). Niemand kan voorspellen hoe een volgende keer voor jou zal zijn, maar er valt in ieder geval nog winst te behalen in de voorbereiding en setting. Klik om te vergroten... Hier en daar wat gelezen over ervaringen en wat over gezien op drugslab en andere youtubekanalen. Niet de beste voorbereiding maar wel iets aan voorbereiding. Ik had inderdaad niet met 11g moeten beginnen. Dacht dat het ook afhankelijk van lichaamsgewicht is aangezien ik daar wat over las en er zn truffel/shroom calculator is. Volgende keer probeer ik de helft en ga ik kijken waar mn sweetspot ligt. Maar eerst wat meer tripreports lezen. Heb je enige tips waar ik meer te weten kan komen? Ik had inderdaad gewoon niet de juiste setting maar ook te veel voor de eerste keer. Even een paar maanden wachten voordat ik het opnieuw ga proberen met een veel lagere dosis. Had het niet moeten weggooien ja maar ik gooide het ook weg tijdens mn bad trip. Was wel logisch. Volgende keer koop ik het en bewaar ik het. Moet wel ff kijken hoe ik het ga bewaren. Als ik 22g high hawaiians weer koop dan ga ik kijken of ik er 4 trips mee kan hebben als ik die 22g deel door 4. Hoe ik de truffels ga bewaren nog geen idee. Kan ze niet in de koelkast stoppen thuis vanwege mn ouders."
"Harry In De Warrie zei: Een tripsitter had dit kunnen voorkomen. En langzaam je dosis opbouwen 11gram is niet perse super veel maar wel voor de 1e keer. Als je echt de video's advies had gevolgd was dit denk ik niet gebeurd (over sitter/set en setting). En als je psychose gevoelig bent is psychedelicia sowieso een no go. Ik heb gister emdr gehad dus sorry als ik bot over kom ben moe. Klik om te vergroten... Oh je kwam niet bot over hoor. Bedankt voor je advies. Indd 11g was te veel voor de eerste keer. Volgende keer ga ik 6 gram proberen en kijken waar mn sweetspot ligt. Wil ook zonder tripsitter kunnen truffelen. Gelukkig mezelf wel nog net onder controle kunnen houden met zn grote dosis bij de eerste keer. Heb ook veel geleerd en mn vorige psychose overwonnen in een halve dag terwijl ik 10 jaar geleden wel een paar maanden nodig had voor mijn eerste en enige psychose. Die kreeg ik door te veel blowen, niet door een jointje in de week ofzo."
"TheMan zei: Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch? Klik om te vergroten... Hoeveel had je op? Ik heb ook een lage tolerantie. Bekijk het zo, je hebt minder nodig en het bespaart je geld. Als jij de eerste keer een hele joint rookt dan gaat dat fout.. Eerste keer bij bij mij was een kwart al genoeg.. Het is je brein waar je mee aan het spelen was. Je kon de realiteit minder goed koppelen aan je gedachtes. Dan krijg je zulke gedachtes. Die heb ik ook gehad, bv dat ik dood was gegaan, dat slapen niet hoeft etc. Mijn advies, ga minder gebruiken. Zo minimaal mogelijk. Om per sessie naar de juiste hoeveelheid te werken."
"Mindless zei: Je hebt vast gelijk dat er andere samenstellingen van alkaloïden in verschillende truffelsoorten zitten, maar om nou te zeggen dat de ene een meer filosofisch effect geeft en de ander een meer visueel... Ik heb denk ik meer dan 50 keer getript op verschillende soorten truffels en heb helemaal niets van een voorspelbaar effect per soort opgemerkt. Trips waren extreem variërend, maar ook met exact dezelfde soort. Klik om te vergroten... Hey ben je online? Wil wat vragen over truffels die ik morgen wil nemen. Maar misschien krijg ik je niet voor morgen al te pakken."
"Mindless zei: Brand los Klik om te vergroten... Held, Maandje geleden eerste keer truffels gedaan. 11g high hawaiian. De trip was in het begin mooi met alle kleuren en de muziek en had flinke lol met de camgirls op met al die lichten in hun kamers.. Maar zat thuis en had geen optimale set en setting want moest het verborgen houden. Ook schrok ik van de intense gedachte gang en ik voelde ook alsof er een Cosmisch wezen met mij aan het praten was en dat de apen vanwege paddos een bewustzijn hadden gecreeerd en blablabla ik ging dus bad. Kon me net nog in bedwang houden. Nou heb ik dit keer een goeie set en setting en is niemand thuis en kan ik 6-8 uur lang trippen. Ik heb de Phylosephers stones gehaald 15g omdat ik ff krap bij kas zit en ook niet wil vallen voor marketing praatjes als die er zijn. Zou 15g die ik nu heb ongeveer even goed zijn als 15g high hawaiians denk je? Nou wil ik best weer 11g proberen met de phylosophers dit keer maar ben ik bang dat het minder sterk zal zijn als de vorige 11g high hawaiians. En is het verstandig om maar 7.5g te nemen aangezien ik de vorige keer bad ging ergens op de helft van de trip omdat ik schrok van de verandering in het bewustzijn maar ook thuis opeens ging wandelen terwijl ik het eigenlijk verborgen wou houden en niet wou laten merken dat ik aan het trippen was. Niet dat mn ouders het hebben gemerkt gelukkig. Alleen ben ik ook bang dat ik bij 7.5g minder visuals krijg of bijna amper.. Of gewoon 15g phylosophers naar binnen gooien kan ook maarja dan ben ik me mentaal al een heftige trip aan het voorlullen haha..."