Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb nu n jaar geleden op een festival teveel XTC gebruikt, goede avond gehad niks geks maar wel teveel gepakt. Ik had wel in die nacht een bloedneus, voor de rest niks. Dagen later zag ik nogsteeds beetje raar, felle kleuren kwamen naar voor, alles beweegt n beetje waar ik naar kijk en kan me niet op een punt concentreren. Als ik ergens naar kijk lijkt het alsof heletijd mn hartslag n trilling geeft in mn beeld waardoor alles ff beweegt. Ook heb ik heel erge angstgevoelens en paniekaanvallen soms. Voor dit allemaal blowde ik wel eens en ik merk heel erg verschil als ik nu doe blowen. Dus daardoor merk ik dat er gewoon iets niet goed is. Toen ik het een beetje ben gaan opzoeken kwam ik dus vrij snel uit bij HPPD. Ik heb in het begin niet geblowd omdat ik toen heletijd eraan werd herinnerd dat er iets niet goed was. Na een tijdje toch weer begonnen met blowen, ik merkte wel wat verschil maar ik negeerde het maar een beetje. Nu omdat het een jaar later is en het me toch wat lang duurt, focus ik me er weer op, en gister met het blowen weer een angstaanval gekregen, alles bewoog nog erger etc. Nu echt besloten te stoppen voor mn gezondheid, ik wil hier vanaf zijn! Ik ben bang dat ik dit hou. Nu ben ik dus bang, heb ik door het blowen in die tussentijd het erger gemaakt? En heb ik door het blowen nu het voor mezelf verpest waardoor het helemaal niet meer weg gaat? Of maak ik mezelf dat gek. Ik blowde regelmatig, bijna elke dag wel 2 jointjes gemiddeld. Op het moment zelf merkte ik dat het erger werd maar als ik nuchter naar school ging bijvoorbeeld viel het wel mee, dus alleen tijdens het high zijn leek het erger. Is het dus alleen erger tijdens het high zijn of heb ik door het blowen het alleen maar erger gemaakt ook als ik niks rook? deze dingen vraag ik me allemaal af omdar ik zoveel angst heb, dat weet ik, maar toch maak ik me zorgen. Moet ik me zorgen maken of komt het wel goed en heeft dat blowen niks erger gemaakt, alleen tijdens het high zijn, wat ik toch echt hoop. Hoop dat iemand mij kan helpen en misschien gerust kan stellen. groetjes"
"Syl zei: Ik heb het ff voor je opgezocht en " dokter erectie" zegt het volgende : Zelden (bij 1 tot 10 op de 100 mensen) Oogklachten, zoals wazig zien, een blauwgroene waas voor de ogen, dubbelzien, pijnlijke rode ogen, lichtovergevoeligheid, verlies van gezichtsveld. Dit gezichtsverlies kan blijvend zijn. Raadpleeg altijd uw arts als u merkt dat uw zicht verandert. Ook deze bijwerking komt vaker voor bij de hoge dosering. Als u een erfelijke aandoening aan het netvlies van uw ogen heeft, raadpleeg dan voor gebruik uw arts. Echter bevat het Cenforce 200 erectiemiddel welgeteld 200mg Sildenafil in plaats van 100mg Sildenafil dat de welbekende Kamagra erectiepillen als inhoud hebben. Wees er dus bewust van dat als u deze erectiepillen gaat kopen, dat u erectiepillen gaat bestellen die twee maal zo sterk zijn als gewoonlijke erectiemiddelen. Voor de beginnende gebruikers raden we het dan dus ook aan om eerst de Cenforce 100mg te proberen voordat u aan deze sterke jongens gaat beginnen. Toch de 200mg besteld? Dan kunt u ze eventueel nog doormidden breken of zelf in 4 delen. Vaak is 50mg Sildenafil al meer dan genoeg voor een stijf geslachtsapparaat. Klik om te vergroten... het is alleen dat ik niet op een punt kan focussen is niet echt zichtverlies toch, dus dat zelf wel wegtrekken toch"
"Dankje voor je reactie! Het is ondertussen wel al een jaar geleden en heb nogsteeds deze klachten. Ik heb zeker 6 maanden constant geblowd met hppd en daarom maak ik me zorgen dat ik het daardoor heb verergerd of daardoor het veel langer blijft of in het ergste geval nieteens meer weggaat"
"Gewoon beetje steken fso, niet heel pijnlijk fso maar voel het wel. En heb trouwens ook last van mn zicht, dat ik niet op een punt kan focussen. Zal dat blijven of na n tijdje weer weg gaan"
"Hallo, Ik heb paar dagen geleden redelijk wat gedronken (weet dat dat afgeraden wordt), en toen daarna n halve erectiepil gepakt voor de seks, het ging om een Cenforce 200gr. Ik heb geen last gehad van n stijve die niet weg ging etc. Maar wel nu nog paar dagen later beetje last aan de penis. Mijn vraag is dus kan er aan de penis blijvende schade zijn opgelopen? Of is het gewoon dat dat even moet bijtrekken n paar dagen."
"Als jullie me niet kunnen helpen dan ben maar gewoon stil."