Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHPPD met wiet

HPPD met wiet

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AnoniemhppdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankje voor je reactie! Het is ondertussen wel al een jaar geleden en heb nogsteeds deze klachten. Ik heb zeker 6 maanden constant geblowd met hppd en daarom maak ik me zorgen dat ik het daardoor heb verergerd of daardoor het veel langer blijft of in het ergste geval nieteens meer weggaat
I
IffnessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt allemaal heel bekend.

In mijn ervaring zullen je symptomen de komende maanden verminderen en uiteindelijk helemaal verdwijnen.

Blowen, andere drugs, maar ook slaaptekort kunnen je symptomen weer (tijdelijk) verergeren.

Niet te veel op focussen, gaat het sneller voorbij.

Succes!
A
AnoniemhppdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo allemaal,
Ik heb nu n jaar geleden op een festival teveel XTC gebruikt, goede avond gehad niks geks maar wel teveel gepakt. Ik had wel in die nacht een bloedneus, voor de rest niks. Dagen later zag ik nogsteeds beetje raar, felle kleuren kwamen naar voor, alles beweegt n beetje waar ik naar kijk en kan me niet op een punt concentreren. Als ik ergens naar kijk lijkt het alsof heletijd mn hartslag n trilling geeft in mn beeld waardoor alles ff beweegt. Ook heb ik heel erge angstgevoelens en paniekaanvallen soms. Voor dit allemaal blowde ik wel eens en ik merk heel erg verschil als ik nu doe blowen. Dus daardoor merk ik dat er gewoon iets niet goed is. Toen ik het een beetje ben gaan opzoeken kwam ik dus vrij snel uit bij HPPD. Ik heb in het begin niet geblowd omdat ik toen heletijd eraan werd herinnerd dat er iets niet goed was. Na een tijdje toch weer begonnen met blowen, ik merkte wel wat verschil maar ik negeerde het maar een beetje. Nu omdat het een jaar later is en het me toch wat lang duurt, focus ik me er weer op, en gister met het blowen weer een angstaanval gekregen, alles bewoog nog erger etc. Nu echt besloten te stoppen voor mn gezondheid, ik wil hier vanaf zijn! Ik ben bang dat ik dit hou. Nu ben ik dus bang, heb ik door het blowen in die tussentijd het erger gemaakt? En heb ik door het blowen nu het voor mezelf verpest waardoor het helemaal niet meer weg gaat? Of maak ik mezelf dat gek. Ik blowde regelmatig, bijna elke dag wel 2 jointjes gemiddeld. Op het moment zelf merkte ik dat het erger werd maar als ik nuchter naar school ging bijvoorbeeld viel het wel mee, dus alleen tijdens het high zijn leek het erger. Is het dus alleen erger tijdens het high zijn of heb ik door het blowen het alleen maar erger gemaakt ook als ik niks rook? deze dingen vraag ik me allemaal af omdar ik zoveel angst heb, dat weet ik, maar toch maak ik me zorgen. Moet ik me zorgen maken of komt het wel goed en heeft dat blowen niks erger gemaakt, alleen tijdens het high zijn, wat ik toch echt hoop. Hoop dat iemand mij kan helpen en misschien gerust kan stellen.

groetjes
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dit al anderhalf jaar, bij mij kwam het ook door wiet (na 2C-B). Sindsdien trip ik op wiet en de visuals bleven steeds langer en zijn nu al een jaar permanent.
Als ik niet gebruik neemt het af:).
H
HolladiejeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anoniemhppd zei:
Hallo allemaal,
Ik heb nu n jaar geleden op een festival teveel XTC gebruikt, goede avond gehad niks geks maar wel teveel gepakt. Ik had wel in die nacht een bloedneus, voor de rest niks. Dagen later zag ik nogsteeds beetje raar, felle kleuren kwamen naar voor, alles beweegt n beetje waar ik naar kijk en kan me niet op een punt concentreren. Als ik ergens naar kijk lijkt het alsof heletijd mn hartslag n trilling geeft in mn beeld waardoor alles ff beweegt. Ook heb ik heel erge angstgevoelens en paniekaanvallen soms. Voor dit allemaal blowde ik wel eens en ik merk heel erg verschil als ik nu doe blowen. Dus daardoor merk ik dat er gewoon iets niet goed is. Toen ik het een beetje ben gaan opzoeken kwam ik dus vrij snel uit bij HPPD. Ik heb in het begin niet geblowd omdat ik toen heletijd eraan werd herinnerd dat er iets niet goed was. Na een tijdje toch weer begonnen met blowen, ik merkte wel wat verschil maar ik negeerde het maar een beetje. Nu omdat het een jaar later is en het me toch wat lang duurt, focus ik me er weer op, en gister met het blowen weer een angstaanval gekregen, alles bewoog nog erger etc. Nu echt besloten te stoppen voor mn gezondheid, ik wil hier vanaf zijn! Ik ben bang dat ik dit hou. Nu ben ik dus bang, heb ik door het blowen in die tussentijd het erger gemaakt? En heb ik door het blowen nu het voor mezelf verpest waardoor het helemaal niet meer weg gaat? Of maak ik mezelf dat gek. Ik blowde regelmatig, bijna elke dag wel 2 jointjes gemiddeld. Op het moment zelf merkte ik dat het erger werd maar als ik nuchter naar school ging bijvoorbeeld viel het wel mee, dus alleen tijdens het high zijn leek het erger. Is het dus alleen erger tijdens het high zijn of heb ik door het blowen het alleen maar erger gemaakt ook als ik niks rook? deze dingen vraag ik me allemaal af omdar ik zoveel angst heb, dat weet ik, maar toch maak ik me zorgen. Moet ik me zorgen maken of komt het wel goed en heeft dat blowen niks erger gemaakt, alleen tijdens het high zijn, wat ik toch echt hoop. Hoop dat iemand mij kan helpen en misschien gerust kan stellen.

groetjes
Klik om te vergroten...
Hoi!

Dit klinkt mij aardig bekend in de oren, 8 jaar geleden hppd "gekregen" door eenmalig xtc. Wist niet wat mij overkwam! Nooit meer echt weggegaan helaas, je leert er mee leven. Een prisma bril of cilinders kan nog wel eens helpen of medicijnen, in het begin veel baat bij gehad. Ik zou ook niets meer gebruiken trouwens :wink:
De 1 is er gevoeliger voor dan de ander, en probeer het te omarmen inplaats van te hopen dat het weggaat. Scheelt je een bult stress.

Sterkte!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."