Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Zijn er hier mensen die dagelijks Dexamfetamine gebruiken vanwege AD(H)D en wel eens speed hebben gebruikt? Ik gebruik dagelijks Dexamfetamine vanwege mijn ADD en heb gister speed gehaald. Eerst goed ingelezen over speed en doseringen bij beginners, maar ik heb al 4x het dubbele gesnoven van wat 'verantwoord' moet zijn voor een beginner en merk er nog niks van. Is mijn speed niet goed of ben ik door het Dexamfetaminegebruik te veel gewend aan Amfetamines?"
"Ja dat klopt, dit is de eerste keer speed"
"Dat zou goed kunnen. Ik gebruik momenteel 27,5mg per dag sinds ongeveer een jaar (maar heb daarvoor jarenlang 40mg per dag gebruikt)"
"Ik vergeet er alleen erbij te vermelden dat ik de Dexamfetamine op vrije dagen NIET neem (3 dagen per week niet)"
"Bedankt voor jullie reactie! Na 4x een dosis genomen/gesnoven te hebben, met tussenpoze en rekening houdende met inwerktijd, is het enige wat ik nu merk dat ik ontzettend onrustig ben. (hetzelfde gevoel als toen ik nog een hele hoge dosering dex gebruikte) Verder heb ik er echt niks van gemerkt. Ik denk dat ik het toch even ga laten testen. Heb zoiets alleen nog nooit gedaan. Zag wel dat er in de buurt een testlocatie is van de Brijder. Hoe doe je dat, loop je gewoon binnen naar de balie om te zeggen dat je je drugs wil testen ofzo? Ik wil niet voor lul staan, vind het doodeng haha"
"Oke ik ga het gewoon doen morgen, het laten testen. Alleen nog ff 1 vraagje, ik lees op internet dat van poeders slechts 100mg/0,1gr nodig is. Hoe meet ik dit af? Mijn weegschaal geeft alleen vanaf hele grammen weer. Of doen ze dit ter plekke voor je bij het testcentrum?"
"Benzoboss zei: Dit doen ze hier ter plekken. Klik om te vergroten... Ah super. Bedankt dat je de moeite nam om te reageren. Als ik de uitslag eenmaal binnen heb, laat ik het weten"
"Roze Olifant zei: Ik ben benieuwd naar de uitslag. Het kan zijn dat je wat minder gevoelig bent voor amfetamine door je dagelijkse (5 dagen per week) dosis dex maar dan alsnog zou je wel voldoende moeten merken met een aardige dosis. Zeker verstandig dat je het even laat testen. Succes ermee! Klik om te vergroten... Helaas nog geen uitslag, er is iets mis gegaan met de verzending bij de Brijder en de drukte i.v.m. feestdagen moet ik een week langer wachten op de uitslag. Hopelijk vrijdag..."
"Uitslag is binnen, kan wel janken😅 67% caffeïne en SLECHTS 8% amfetamine. Ik voel me opgelicht."
"‼⚠‼LET OP! Waarschuwing!!‼⚠‼ Dit bericht is echt te lang geworden, zonder dat dit vooraf bedoeld was. Wil je ALLEEN mijn vraag weten/beantwoorden? Lees dan alleen de laatste twee stukjes😂😏 Ik heb echt al heel wat jaren geen enkele vrienschap gehad, mijn sociale leven is dus echt al heel lang en op alle vlakken dood. Toen ik een paar maanden geleden iets over Speed las, kreeg ik dit niet meer uit mijn hoofd. Dit gevoel heb ik eerder ervaren en sindsdien weet ik dan echt heel zeker: Rust zou ik pas weer krijgen nadat ik het gewoon 1x zou proberen... Dus dat betekent eigenlijk dat ik een probleem heb en nog heel lang ga houden ook... Ik had immers 0 sociale contacten of vrienden... En van het een op het andere moment leek ik DE oplossing te hebben gevonden. Ik ontdekte dealers online en vond er een die bereid was om het te bezorgen. Met doodsangst en extreme twijfel of ik hier wel goed aan deed, sprak ik af. Wij gaven alles precies zoals afgesproken, het voelde al zo snel vertrouwd. Tenminste, dat dacht ik. Toen ik thuis kwam pakte ik direct de weegschaal... De speed was in 2 verschillende boterhamzakjes verpakt en inclusief verpakking was het gewicht de afgesproken 25g... Dat was het 1e moment waarop ik mij genaaid voelde. De tweede keer was toen ik het ging snuiven, het was mijn allereerste keer. Ik begon met een mini sleutelpunt, omdat ik niet wist wat het met mij zou doen. Uiteindelijk heb ik die 1e keer minimaal 2 uur gewacht met het nemen van een volgende mini-dosis. Het was mijn 1e keer en mijn lichaam reageerde zoals ik vaker gelezen had: ik had energie en weer de zin om ergens mee te beginnen, droge mond, kaakschaatsen, geen eetlust, bij late(re) dosering niet kunnen slapen en ook werd ik er erg onrustig van... Dat stelde me op een bepaalde manier gerust, nja ff genaaid over slechts 2gram, als dat het is... Mja ik had inmiddels al wel "gewoon" uit voorzorg een beetje van die Speed bij de Brijder gebracht om te laten testen. Het duurde enorm lang voor ik eindelijk het resultaat wist. Iets mis gegaan in de verzending brijder naar lab, te veel aanvragen, feestdagen e.d. Maar toen kreeg ik eindelijk de uitslag, een klap in mijn bek. Ik had het totaal NIET verwacht en zeker dit niet, maarja ik kan er ook niet om heen eigenlijk.... Voor 25gr speedpasta (nja eigenlijk daar eerst nog -2gr afhalen van de meegewogen zakjes) *Modknip: prijzen noemen is niet toegestaan op dit forum* Ik denk niet dat ik het over mijn hart zou gaan krijgen om het 'gewoon' weg te gooien, *Modknip: prijzen noemen is niet toegestaan op dit forum* voor mij veel geld en ik moet er lang voor werken. Dus bij deze mijn vraag: kan ik nog iets doen met deze 20gram SpeedPasta dat BLIJKT te bestaan uit: 8% Amfetamine 67% Caffeïne Hopelijk is er nog iets wat ik hier nog mee zou kunnen (proberen), zodat er toch ook nog een klein beetje positiviteit zit aan deze miskoop (natuurlijk buiten de leerzame, maar wel dure levensles die dit voor me was)."