Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBinnenkort 2CB proberen (vraagjes)

Binnenkort 2CB proberen (vraagjes)

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!

-Ik en en vriend zijn eigenlijk nog niet zo heel ervaren! We doen af en toe eens MDMA , 1x paddo's gedaan , en daarnaast gewoon weed. Nu kwamen we in een rare bui , en vonden we dat we nog eens iets moesten proberen (namelijk 2CB). We hebben ons uiteraard al een beetje ingelezen , filmpjes bekeken , maar krijgen nu toch niet echt een beeld te pakken van wat we kunnen verwachten (nu dat maakt het spannend) :grin: (we hebben bv naar de aflevering gekeken van het Nederlandse spuiten en slikken waar geraldine het probeerde op een halloweenfeestje)

-Aangezien we nog niet egt ervaren zijn, en toch niet met tripmiddelen, Vroegen we ons af wat nu eigenlijk een goede dosis is? Moeten we bijvoorbeeld beginnen met een half pilletje, of een kwartje , of helemaal?

-We vroegen ons ook af of het een goed idee is om op een festival te doen?
zoja ? => Waar dan? in de camping? of in een Festivaltent met muziek?
Als je in een Festivaltent met muziek zegt: welk soort muziek dan? zou bv deze muziek goed zijn http://www.youtube.com/watch?v=Y2e8ACH0Uuw <------ een headliner van het festival.(bijvoorbeeld)

sorry voor de beginnersvragen! maar you know ! Better safe than sorry!
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#2
tot +-18 a 20 mg moet het goed te doen zijn op een festival(vond ik iig wel :hearteyes: ) liefst met mooi weer buiten natuurlijk en zorg dat je kans hebt om even te gaan zitten. qwa muziek: ik vond harde rauwe techhouse heerlijk, maar ik kan me ook wat voorstellen bij alternatieve rock, triphop of acidjazz om lekker weg te zweven :mrgreen: tis maar waar je van houd

meer dan 20 mg zou ik eerst eens lekker thuis doen of op een goa feest in het bos
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
sjaaktrekhaak zei:
Lees je anders even in:
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... 39&bih=812
Klik om te vergroten...

lees jij anders eens de hele post IPV de eerste zin. :)

en alvast bedankt dingo!
F
Fr3sh_Styl3ZzLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou beginnen met elk 3/4de portie,, de 1ste keer had ik een hele portie genomen,, ik zag overal benzinekleuren en alles begon te bewegen (zoals zo'n verrekijkertj dat je vroeger had als klein was met al zo'n spiegeltjes, you know what i mean) ik verston niets wat de mensen op de trein zeiden, het was alsof ze een vreemde taal spraken :grin: het is echt te heftig als je begint met een hele portie ik raad je aan begin me 3/4de, neem het op de camping, als het branderig gevoel van je neus weg is, ga dan naar de feesttent,, n denk er aan blijf positief denken
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
major let down. Heb er eigelijk niets aan gehad :<
mss ook gwn te weinig :tongueout: (' t was in pil-vorm trwns)...
in elk geval => Let down.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lees je anders even in:
https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... 39&bih=812
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#7
gregory94 zei:
major let down. Heb er eigelijk niets aan gehad :<
mss ook gwn te weinig :tongueout: (' t was in pil-vorm trwns)...
in elk geval => Let down.
Klik om te vergroten...

kan goed, vaak zit er rond de 8 a 12mg in, dan heb je der wel anderhalf of twee nodig om wat te merken
A
Angel_Dust_025Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vond er ook weinig aan, volgende keer 2CE...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."