Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jaa haha idd stomme vraag. ben er niet voor niets mee gestopt"
"Wie gaat heen! heb dr nu al zoooooooo zin in !!!"
"ja echt he, maarja k ga wel helemaal kapot jonge met n50 gheeheh"
"Xeloc zei: Hoor ik dus net... dat Thera als 2e moet draaien! Na die beunhaas van een Razcal! Hoe kan je een afsluiter nou als eerste laten draaien, wat een sukkels! EIKELS!!!! Moest er even uit! Klik om te vergroten... hahahaha!:P"
"nouu van de kaart was k wel. vooral NA n50 thuis, pure mdma hoppakeeuuu"
"wat dexjes."
"1 snackie en stuk of 10 biertjes en wat dex"
"ALCOHOL"
"Re: ineens een afkeer van cocaine gekregen na 20 jaar gebrui mooi om zulke dingen te lezen zoals dit"
"pascal828 zei: Games niet. Internet mwah, DF is wel gezellig en makkelijk etc. Maar vooral gebruik ik het voor muziek. Daar doe ik het het grootste deel voor. Klik om te vergroten... idd. msn, DF en hyves (en de eeuwige stampende herrie die uit me goedkope kloteboxjes knalt natuurlijk!!)"