Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"6-apb 4-fma 2-cb/lsd klein beetje keta voor de sfeer Ofzo"
"HappyMind zei: Een raketje Klik om te vergroten... Die zit standaard in het pak ket, op een feest"
"Ulixes zei: Lijkt me niet chill, een raketje is mn pak ket Klik om te vergroten... Pure rocket science"
"Gelato43 zei: Ligt er ook aan over wat voor festival je het hebt denk ik. Klik om te vergroten... Eens, op hardstyle/hardcore feesten zie of ruik ik wel eens jonko. Voor mij nou niet echt passend, althans lijkt mij persoonlijk niks Op de after kan dat natuurlijk wel."
"Dick_van_Leeuwen zei: Nexus flip (mdma/x en daarna 2cb) Klik om te vergroten... Goeie, of de candy flip (lsd/xtc) alleen niet te enthousiast met de lsd dosering doen op een feest (150ug lijkt me zat), anders kan het wellicht wel erg intens worden. Maar dat is voor iedereen anders en ervaring natuurlijk."
"Gelato43 zei: Als ik drugs gebruikt heb kan ik altijd wel jonko roken, ik word er dan niet echt stoned van maar net wat vager, de energielevel blijft toch altijd wel hoog met drugs op. Klik om te vergroten... Met iets anders erbij bedoel je of alleen jonko? Ik lig liever lekker achterover als ik stoned ben hahah. De vaagheid snap ik wel maar de zware benen/loomheid etc. Alhoewel dat ook niet direct heel erg hoeft te zijn, keta doe ik op het eind van een feest wel is en dat gaat best."
"Een half jaar voor de corona begonnen met xtc, in de lockdown veels te enthousiast aant experimenteren met vannalles en nogwat. Coke speed 3mmc 4mmc 2cb lsd keta."
"Hahaha geilerds"
"Ik heb zelf ook flunitrazolam, dat gebruik ik ook enkel na uppers mocht slapen zonder echt niet lukken. Wellicht dat jouw vendor geen goeie flunitrazolam heeft want de hoeveelheden die jij beschrijft zijn echt gigantisch. Dit spul is echt serieus potent en kan zo blackouts opleveren als je niet uitkijkt Ik heb genoeg aan 0,75mg (3 pellets) en als ik echt gek doe wel eens 4. Nou dan slaap ik wel! En goed ook😆"
"buddha31 zei: Klinkt heel interessant 6-APB, ik hoor meerdere mensen positief erover. Je schreef dat jij amper een kater hiervan krijgt. In welk referentiekader bedoel je dat? Dus als je het vergelijkt met jouw MDMA-katers? Ik vond de XTCpiek altijd geweldig. Maar dat was meer toen ik jonger was. Dat kwam ook door de feesten. Daar is een mdmaPiek+ een muziekpiek (vaak de eindafsluiting) een formule van 1+1=100😅. Nu zoek ik iets stabielers omdat de setting ook thuis met mijn vrouw is Klik om te vergroten... Vannacht toevallig aan de 6-apb gezeten, ik ervaar vrijwel geen kater dus heerlijk spul, Lang en heel stabiel in tegenstelling tot MDMA die je lanceert als een raket maar ook net zo hard weer neerstort"