"Voorwoord:
Hey mensen, ik ga proberen mijn geweldige avond met jullie te delen. Dit was zonder twijfel de beste avond van mijn leven!
Over mij:
Dit is de 2e keer dat ik XTC gebruik beiden heb ik triforce gehad. Dosering 1e x was 1 triforce en n half rood goedje dak daar had gekocht... (Doe verder alleen aan drank maar dit voorlopig ook niet. Blowen vind ik kut... No offence, maar het is niets voor mij.)
Nu een maand later, hebben we als inleiding van de vakantie met onze groep van 5 man allemaal xtc genomen.
3 Jongens , M'n beste maten. En 2 meiden ook M'n beste vriendinnen.
De voorbereiding / begin van de avond (Setting van sfeer):
De eerste keer was op een rot housefeest, waar we niet op los konden. Dit keer hadden we besloten (mede vanwege een gebrek aan geld.) Om het goedkoop & simpel te houden.
Hierdoor hebben we het besluit gemaakt om ergens op een afgelegen plek in het bos, bij een open veldje waar we ongestoord waren te nemen. Waarbij we onze mobile speakers zouden meenemen(van die goeie die hard gaan) en vantevoren zouden bbqen als basis.
16:15 Verzamelen in supermarkt, samen eten ingekocht.
17:30 Nou, na een hoop gedoe hebben we eindelijk een plek gevonden. We beginnen met alles op te stellen. Maken met wat moeite onze goedkope bbq aan. En beginnen het vlees te bakken allen zeer hongerig.
Kort hierna kregen we een beetje spijt van het feit dat we hadden besloten te bbqen, het leek teveel moeite en een patatje bij de friettent was sneller geweest...
De trip:
Na het bbqen rond 18:30 waren we klaar, nu was het tijd om te nemen. En ook kwamen we terug op ons besluit. De bbq was geweldig dit had de sfeer vantevoren gecreeërd, de sfeer was nu heel relaxed en we waren zo al aan t feesten!
Ik begon zelf met een driekwartje
Doordat pilletje n beetje verpoederd was bij 2 die namen kickte die al in na 10-20 minuten bij hen. Met verbazing en jaloezie keek ik naar ze, wachtend tot de mijne begon..
Lachte me ook rot overigens, een van m'n beste maten kreeg een zwaar psychotische kop van puur genot. De manier van kijken uit zijn ogen, het leek wel op een tbs-verkrachter. Geweldig lachen.
na 40 minuten begon in tintelingen te voelen, het kwam hééél geleidelijk op. Mijn piek heeft zich echt lang opgebouwd, misschien wel anderhalf uur. Maar toen die er was, ik ging hard.
We hadden gewoon lekker harde stampmuziek opgezet. En in tegenstelling tot het house feest, waar ik niks gaf om de muziek, voelde ik me nu geweldig. Trok op advies mijn shirt uit zo in de buitenlucht, dit maakte alles veel intenser. Veel geknuffel met maten en vooral mn vriendinnen. Ik begon los te gaan als n gek, met moves die nergens op sloegen. Het voelde geweldig. Ik weet nog dat ik tegen mijn vriend zei om gewoon te gaan staan en omstebeurt met links en rechts met flinke kracht in de lucht te slaan, en dit met je hele lichaam op je benen na. Alles was geweldig ik voelde me echt compleet. Als ik sterf, wil ik me zo voelen. En dan vooraltijd.
Knuffelen was super intens en fijn, ik weet nog dat ik voorstelde aan mn vriendinnen om hun shirt uit te trekken zodat , het huid op huid nog intenser werd, ze wou wel maar haar beha was te groot, dat zou alles verraden. Achja , het was toch wel lekker. heb vervolgens heel de avond afgewisseld, met praten als een idioot (non-stop doorpraten.) Stampen op de muziek, tussen het hoge gras gaan liggen, kijkend naar de lucht. Genieten! en gewoon het genieten van de open natuur.
Had ook t gevoel alsof mijn piek echt lang duurde gelukkig! Na een lange tijd (weet niet precies..) pas meer ingenomen, nog een halfje.
Precies op tijd ingenomen denk ik, mijn piek heeft zich nog zeer lang voortgezet, geen afzwakking!
Het einde:
tegen 1 uur aan, helaas. 3 van de 5 moesten naar huis, zij hadden morgen gala. Het eindigde hiermee... Ik en mijn vriend (net als op infusion) besloten om door te gaan, dit gevoel was geweldig! Zijn trip begon al wel af te zwakken, dus ik heb hem onze laatste halfje gegeven. Hierna na 1 uur kwamen we pas bij mij thuis aan, mijn trip was ook al verzwakt. Heb toen nog een halfje genomen.
Ik moet zeggen dat ik hier spijt van heb, heb dezelfde fout met infusion gemaakt. wat ik heb gemerkt is de 1e X is geweldig, de 2e X (Verlenging) Is minstens net zo goed. Maar die 3e X als er bij beiden keren 1 iemand of meer van de groep mist en de sfeer al wat weg is van het feest. Die kickt niet meer in, je trip zwakt nog steeds af. Je gaat er alleen maar van boeren en word misselijk....
Toen hebben ik en mijn vriend besloten om toch maar te gaan slapen, de 3e verlenging was wederom een faalplan. Les geleerd, we dachten dat het de vorige keer kwam door slechte xtc (de rode van onbekende dealer... Stom stom stom.).
Vraag hierover weet iemand hoe dit komt? Ik denk dat je serotinine na de 2e x gewoon ongeveer op is en het niet meer door hoort te gaan?
Heb hiervan geleerd, de volgende keer sluiten we het goed af. Na de 2e x stopt het, zo eindigt de avond in zijn volle glorie!
samenvatting:
Beste avond van mijn leven!
Onze groep, was al super hecht, maar is hierdoor overigens echt 1000x hechter geworden.
En nu: We hadden al besloten het vaker te doen, dit is geweldig. Wel hebben we duidelijk afspraken gemaakt dat we allen opelkaar letten, en dat als iemand symptomen naar verslaving gaat tonen, dit niet te dulden en hiertegen zullen optreden in een manier die helpt. Verder hebben we ook afgesproken minimum 1 maand tussen de innames te nemen, na die tijd zijn we goed hersteld en dit achten wij redelijk... meer wil ik zoiets geweldigs niet uitstellen... sneller ook niet, als principe tegen verslaving.
kortom: Je hoeft geen XTC te nemen op grote feesten om lol te hebben, een goedkope avond van 10-20 euro p.p. Aan drank eten & pil is meer als genoeg om een topavond te hebben in je leven.
Ik heb intens genoten!
Ik hoop jullie ook van mijn report..
P.S ik zou met liefde een foto plaatsen van die psychotische blik van mijn maat, want hij is echt geweldig. Maar dit ga ik niet doen, omdat dit het internet is en zoiets hoort niet iedereen te kunnen vinden..."