Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLevenscrisis...

Levenscrisis...

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AnarchyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen mocht je interesse hebben, ik heb hier mijn hele verhaal neergetikt op t XTC subforum maar hij is vrij lang.. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=38467

Mocht je t niet willen lezen, Long story short (maar misschien wel met ontbrekende dingen waardoor je misschien een klein beetje n verkeerd beeld krijgt weet t niet.)

Heb 5 dagen geleden xtc gebruikt, 2 dagen kut gevoeld op de normale manier alsof je leven gewoon saai is op nuchtere momenten. Daarna 2 dagen redelijk gevoeld Vrolijke momenten gehad maar had af en toe twijfels over mijn leven..

Vandaag wakker geworden, en heb een levenscrisis ofzo, t lijkt niet saai ofzo (dit lijkt op een depressie losstaande van de xtc...) wat nu...? Ik twijfel over hoe mijn leven is (Nee niet suicidaal ofzo ik doe mezelf niks aan voor de duidelijkheid dat bedoel ik absoluut niet.) Maar ik voel me nu als een minderwaardig persoon, achtergelaten enzo...

Graag advies, mocht t toch een effect zijn (waarschijnlijk gedeeltelijkt ofzo.) van xtc, helpt iets als l-tryptofaan ofzo? En verder advies om hier op eigen benen bovenop te kunnen komen.

Ik heb geen zin om naar de dokter te gaan/ouders/vrienden als een depressief wrak o.i.d.

Ik twijfel nu trouwens ook over andere dingen alsof ik add heb, ga daarover binnenkort wel naar de dokter. Gisteren testje ervoor gedaan (onofficiele online, en het kwam erop uit dat ik iig volgens die test wel positief scoor/ veel weg heb van iemand met add)

Maar vriendin van mij heeft het, en ik ben weer absoluut niet als haar. En ik reageer als een normaal persoon op stimulanten en xtc, laten we het zo zeggen; Op sommige fronten lijk ik op iemand met add, maar op anderen TOTAAL niet. Kan dit iets verklaren nu.?
A
AnarchyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toevoeging in het kort:

Ik had 2 dagen een dipje, leek of die weg was/ was echt weg.. (super-gezond gegeten hele week trouwens)
Nu de 5e dag, ik voel me kutter dan ooit tevoren en op een andere manier dan de 1e 2 dagen. Komt dit door de xtc, kan ik verwachten dat dit dalijk weggaat? Kan ik het nu dus versnellen door L-tryptofaan te gaan halen ofzo. Of is dit toch een real life crisis / aankomende depressie ofzo, waar ik echt zelfstandig aan moet werken.?

Heb normaal echt nooit een depressie o.i.d. was altijd een vrolijk persoon

Nog een toevoeging:

Op het moment van schrijven nu voel ik me al wel stukken beter, misschien komt dit doordat ik het verhaal vertel ofzo dat weet ik niet, maar ik heb al een tijdje het gevoel alsof het in vlagen komt. En ben bang dat ik het straks gewoon weer heb.
A
AnarchyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ikvoel me nu gewoon weer top... Ga zometeen wel even naar de winkel 5-htp halen. paar dagen toch even slikken zodat dit niet terugkomt.


Desondanks advies en tips tegen dit nog steeds gewenst, mocht het zich ooit weer voordoen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anarchy zei:
ja ikvoel me nu gewoon weer top... Ga zometeen wel even naar de winkel 5-htp halen. paar dagen toch even slikken zodat dit niet terugkomt.


Desondanks advies en tips tegen dit nog steeds gewenst, mocht het zich ooit weer voordoen
Klik om te vergroten...

Wees wel voorzichtig met 5-HTP, bij overmatig gebruik kan je lichaam gewend raken aan deze stof en gaat je lichaam dus minder serotonine aanmaken als je stopt met het gebruiken.

Betekent dus dat de depressie erger kan worden als je teveel 5-HTP gebruikt.

L-Tryptofaan is minder schadelijk wat dit betreft, maar ook weer minder effectief.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat dacht je ervan dat je gewoon een kutdag had? Of een paraversie van een ochtendhumeur?
In driekwartier tijd veranderd je gevoel van levenscrisis naar gewoon weer top :rolleyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tufnut zei:
Wat dacht je ervan dat je gewoon een kutdag had? Of een paraversie van een ochtendhumeur?
In driekwartier tijd veranderd je gevoel van levenscrisis naar gewoon weer top :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hahaha :tearsofjoy: Ik zie nu pas de tijden waarop het gepost is hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."