Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vroeger wel appeltjes-pep gehad.. maar laatste jaren is het er niet meer.. ookal beweren sommige dat ze het wel gehad hebben... bullshit dus"
"je moet voor je naar bed gaat pep snuiven... maar dan wel zoveel dat je er wel gewoon van kan slapen... dan zet het tijdens je slaap zich niet uit in energie maar in spieren... heb ik gehoord iedegeval... zelf nooit geregeld gedaan eigenlijk.."
"Hangt ervan af hoe groot je je lijntjes legt he ... ik haal er meestal 3 of 4 uit.."