Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bier is veel chiller voor als je uit gaat. Wiet is beter om te chillen"
"11e gebod: Gij zult alchohol nooit door een andere gat dan het keelgat gooien."
"Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld: Fietsend Pissen: 1. Je bent aan het fietsen 2. Je hangt hem uit je gulp. 3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet) 4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel. Doe dit op een openplek als bijv. Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht. Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf"