#1
weg
DarkScope zei:Ligt er ook aan wat voor een drugs? Alcohol bijvoorbeeld laat je zeker wel de waarheid zeggen, zelfde met mdma bijvoorbeeld. Als hij gesnoven heeft ( sos of speed ), dan zal hij wss zijn gevoelens juist onderdrukken.
Beyond Illusion zei:Lijkt me lastig als je alleen met elkaar kan praten als je wat op hebt.
Zou me dan toch gaan afvragen hoe dat komt. Zo leer je ook niet 'normaal' met elkaar te praten.
Ik herken het verder wel bij mezelf. Ik ben ook nogal introvert/ verlegen en ga meestal met de andere mee in het gesprek en gedachten. Als ik iets op heb merk ik toch wel dat ik mondiger word en soms meer voor mezelf opkom.
Nu ik ayahuasca heb genomen is die verlegenheid meer naar de achtergrond geschoven en merk ik dat ik makkelijker praat(misschien een idee)
Adviesje: Ga bij jezelf na wat je echt zo leuk aan hem vind als jullie geen drugs op hebben. Als je het gevoel hebt dat je hem alleen maar leuk vind als jij en hij drugs op hebben lijkt me het geen goede basis voor een serieuze relatie...
Maargoed dat ben ik![]()
Beyond Illusion zei:Hoe lang ken je die jongen al? Soms is het in het begin namelijk lastig om je gevoelens op tafel te brengen, maar komt dit langzamerhand wel...
Beyond Illusion zei:Hoe lang ken je die jongen al? Soms is het in het begin namelijk lastig om je gevoelens op tafel te brengen, maar komt dit langzamerhand wel...

Spor zei:Ongeacht welke drugs iemand gehad heeft, je kan nooit zeker weten of iemand de waarheid spreekt. Met XTC bijvoorbeeld als de waarheid niet in het verlengde van liefde staat is het net zo makkelijk om die even te verdraaien, anders ligt het ook zo uit de sfeer he. En zo met iedere drugs eigenlijk.
Heb op alle drugs wel liegende personen gezien. ook op alcohol en xtc. Heel ver, en diep gaand zelfs, niet zomaar een leugentje maar letterlijk leugens en handelen waar iemands leven door verwoest kon worden.
En dat is gebeurd.
Reken niet op drugs als je naar een waarheid zoekt !
jcutter123 zei:Gewoon naakt voor hem liggen, hij doet de rest wel..
ik zeg maar zo, ik zeg maar niets...Spor zei:jcutter123 zei:Gewoon naakt voor hem liggen, hij doet de rest wel..
ik zeg maar zo, ik zeg maar niets...
Als jullie elkaar echt leuk vinden, dan is het beste advies wat ik je kan geven, praat er eens over met hem ! Als hij er net zo over denkt kunnen jullie misschien eens (nuchter) daten en als alles dan wat losser is kunnen jullie altijd nog samen aan de drugs.
Maar nogmaals. Ik zou geen meerwaarde hechten aan uitspraken onder invloed, sterker nog, ik zou er juist minder waarde aan hechten ! Ik weet van mezelf vooral op de XTC dat ik vroeger van iedereen hield en als iemand dan iets ophaalt wat ooit gebeurd is denk je er op zo'n moment heel anders over als nuchter. Ook gewoon omdat je geen vervelende sfeer wil creëren dan.
In mijn ervaring, áls mensen als eerlijk zijn, is het nuchter.
MuwhahahahahahaAls iedereen nou eens niet op dat soort berichtjes reageert van jcutter, dan is het zo over. De arme jongen is aandachtsgeil, negatieve aandacht is ook aandacht tenslotte.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."