Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"The Used zei: een half liter Baron blik C1000 33 cent per blik! Klik om te vergroten... Oei oei, speculeren over de prijs van je product is niet toegestaan op het forum Oei oei, ik reageer op een bericht van meer dan 12 jaar terug"
"Hallo allemaal. Ik had wat vraagjes wat betreft 3mmc: Geeft het een grote kater? Ik hoor hier verschillende dingen over. Maar ik hoef er geen xtc kater van. Ik ben van plan gewoon bescheiden te nemen. Niet meer dan 100mg per keer en niet meer dan 100mg totaal. Hoelang daarna kan ik niet slapen? Is het echt gevaarlijk? Ik weet dat het een research chemical is dus dat het nog redelijk onbekend is, maar om het zomaar te zeggen gevaarlijker dan xtc? Hoe pakt 't uit voor de avond als ik het buiten inneem? Alvast bedankt"
"Kietaa zei: Luister junk dit junk dat moet je zeker nie mee afkomen tegen ik sterker nog het is niet omdat ik er wel tegen kan en zelf maar eens om de zoveel maand een nachtje iv uitprobeer puur uit interesse en that's it persoonlijk vind ik zelf dat het je mindsetting is die er toe doet de term psychonaut is jou duidelijk ontgaan BTW 3mmc is wel zwakke rommel maar kan het begrijpen als je nooit echte 4mmc hebt gekend 🤣🤣🤣😂😜😜✌✌✌ Klik om te vergroten... ...,, .....,, ........ Puzzel: voeg deze punten en leestekens toe in bovenstaande post en ontdek het geheime bericht wat meneer heeft neergezet, wat voor niemand leesbaar is als je een hele alinea typt zonder leestekens."
"Botters en dots bevatten uiteraard allebei dezelfde stof. 1p lsd. Dots zijn iets nauwkeuriger af te meten dan botters, omdat de druppel op het papier niet goed verdeeld kan zijn. Als je sabbelt op een dot zal 't wat langer duren voordat ie opgelost is maar het zal wel werken, want het wordt gewoon opgenomen door je mondslijmvlies. Voor zowel dots als botters geld dat het ongeveer een half uur tot een uur kan duren voordat je maag de substantie verwerkt."
"Het smaakte niet chemisch thoo gewoon erg bitter"
"Ik weet niet hoeveel ik uiteindelijk binnen heb gekregen maar ik ga evht door dimensies nu. Iemand een idee welke hoeveelheid ik op heb"
"Eik zei: Ik denk dat we wat meer informatie nodig hebben om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen Klik om te vergroten... Zoals?"
"Mindless zei: Klinkt als pak 'm beet 85-90 ug... Leuke trip gehad? Klik om te vergroten... Ik heb een super leuke trip gehad hartelijk dank. Ik heb denk ik 6 zegels geproefd en uitgespuugd en daarvar heb ik er twee maar gewoon doorgeslikt. Volgens de vendor (en ik zeg niet dat dit zo is want forum regels enzo) was een zegel 100microgram"
"Nou ik wens je heel veel succes! Ben ontzettend benieuwd met hoe je het vol gaat houden. Zet hem op!"
"TripJess zei: #corona Nee geintje!🤦 Dit is de tweede nacht dat ik 's nachts wakker word na een lange nachtrust en niet meer kan slapen door het hoesten wat een week geleden een beetje onschuldig begon, maar nu toch echt om de paar minuten is. 🤧 Wat me opvalt is dat ik lastig nog me keel kan schrapen, omdat daar echt iets vast blijft hangen wat ik ook niet weg kan hoesten. Hoesten lukt alleen door middel van een diepe ademhaling van te voren. Woensdag ben ik nog uiteten geweest en gaan bowlen en werd er over het hoesten een beetje gegrapt. Voor mijzelf was het al merkbaar irritant in tegenstelling tot de eerste dag van het hoesten. Vrijdag en zaterdag moest ik volle dagen werken en omdat ik me voorderest ook niet ziek voel (geen koorts of iets dergelijks, enkel koppijn wat er bij is gekomen bij het hoesten) ben ik gewoon gegaan. Ondertussen is het een week later en ik weet echt even niet meer wat ik moet doen. Ik kan mij niet goed concentreren en het kost veel energie waardoor ik vroeg slaap, maar vroeg ook weer wakker word. Er wordt mij hoestdrank geadviseerd net zoals strepcils maar op thuisarts.nl staat duidelijk dat dit niet bewezen is dat het helpt. Thee drinken/honing en veel stomen maar nog steeds blijft het hoesten erger worden. Misschien moet ik er nog even bij vertellen dat mijn weerstand in tegenstelling tot een jaar terug en daarvoor echt veel minder is, zo ben ik bijna de hele maand januari ziek geweest door een keelontsteking en koorts. Verkouden ben ik al heel lang en gebruik nu een maandje neusspray wat ietsjes helpt. Ik hoop dat iemand van jullie wat tips heeft of weet wat ik moet doen. Voordat ik de huisarts 'met spoed' ga bellen en weer een slap antwoord krijg.😪 Alvast bedankt, GroetJessss Klik om te vergroten... Wow, goed dat je hiermee naar het drugsforum komt, wij hebben DE Ultieme oplossing voor jou! Het wordt tijd dat jij tering hard gaat spacen op anti hoest tabletten makker. Ik mag eigenlijk geen vendors noemen, maar voor jou maak ik een uitzondering. Ik riskeer wel een ban maar dat maakt niet uit. Je moet eens op etos.nl gaan kijken, let op, dat is wel echt de duisterste kant van de dark web. Zij hebben die pillen altijd het goedkoopst. Ik heb ze laten testen en ze zijn altijd helemaal zuiver. Succes"