Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op Amsterdam Music Festival

XTC op Amsterdam Music Festival

9 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed report, leuk beschreven. Ik heb het vermoeden dat de TS een klassieke student is die vrij gematigd XTC gebruikt. :sunglasses:

Klopt het trouwens dat op AMF de meeste mensen ook zo zwaar van de kaart zijn? Ik bezoek zelf louter hardstyle festivals, en daar is praktisch iedereen kapot leip. Niet alleen XTC, maar gewoon alles door elkaar heen. Hoe zit dat bij AMF?
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijk verslag zeg :hearteyes:
krijg gelijk zelf zin in de feest snoepjes.
U
UhNeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supergaaf report, zag het allemaal voor me! En ik ben jaloers dat je Dash Berlin hebt gezien, ben een heul grote fan van die man! Mag ik vragen welke nummers je zo graag van 'm wilde horen? Ben ik best benieuwd naar :)
P
Pattern2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk verslag


We vonden het een strak plan om nu ook biertjes te gaan drinken, want sweet jesus, wat zijn biertjes lekker na een pilletje.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het juist andersom. Lijkt net of er zoutzuur in mijn keel loopt als ik bier drink met XTC op.
P
PillenpeterLid
01-01-2024, 00:00
#5
leipebaviaan zei:
Klopt het trouwens dat op AMF de meeste mensen ook zo zwaar van de kaart zijn? Ik bezoek zelf louter hardstyle festivals, en daar is praktisch iedereen kapot leip. Niet alleen XTC, maar gewoon alles door elkaar heen. Hoe zit dat bij AMF?
Klik om te vergroten...

Ik heb maar een klein deel van de Arena gezien natuurlijk, maar voor mijn gevoel waren er inderdaad aardig wat mensen van de kaart. Vooral achterin waar wat meer ruimte was om lekker gek te doen. Wat mij opviel was dat niet alleen jongeren aan de XTC zaten, maar ook mensen van middelbare leeftijd. Zo is het een aantal keer voorgekomen dat er ineens een vrouw van 40-50 jaar om mijn nek hing, wat ik op dat moment wel kon waarderen.

UhNee zei:
Supergaaf report, zag het allemaal voor me! En ik ben jaloers dat je Dash Berlin hebt gezien, ben een heul grote fan van die man! Mag ik vragen welke nummers je zo graag van 'm wilde horen? Ben ik best benieuwd naar :)
Klik om te vergroten...

John Legend - All of Me (Dash Berlin Remix), U2 - Beautiful Day (Dash Berlin Remix), de remix die hij draaide van One Republic - If I Lose Myself, Dash Berlin - Waiting (W&W Remix) (<- Wat een vocals wauw), en natuurlijk zijn pareltje met Carita la Nina - Dragonfly!

Skirre zei:
Rave on :rock:
Klik om te vergroten...

Leuk om jouw perspectief te hebben gelezen! :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is nog eens een verslag.. Krijg weer ouderwets zin in een avond knallen :P

Thanks for sharing!
A
AdriftLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk verslag! :hearteyes:

Herkenbaar ook hoe je jezelf ineens een ander persoon kunt voelen als je jezelf en/of de situatie waarin je je bevindt eens overdenkt, maar dat de associatie DORA dan bij jou naar boven komt... :tearsofjoy:
A
AllstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
aaaa ik vind het zo heerlijk om dit te lezen :hearteyes:

kan niet wachte tot hc XL.. lekker knalle :mrgreen:

Top verslag!
P
PillenpeterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Achtergrond Informatie
Wie: Ik & S.
Geslacht: M & M
Leeftijd: 19 & 22
Waar: Amsterdam Music Festival, de Arena
Wat: 3 Goldbars (+/- 200g)

Voorafgaand aan AMF
Voor deze keer heb ik al 5 keer een pilletje gedaan, waarvan 4 keer op een festival en 1 keer bij iemand thuis. Ik heb 2 keer witte domino's op, 1 keer een orange pineapple (Ik heb deze nog nooit voorbij zien komen en ook nog nooit iemand over gehoord. Deze hadden we overgekocht van een Hongaarse vrouw op Sziget), en 1 keer een paarse plusminus. Ook heb ik een keer een vingertopje MDMA geprobeerd.

Ik kan me niet alles van de avond herinneren, en daarbij is ook niet alles chronologisch in mijn hoofd. Ik ga het proberen zo goed mogelijk te beschrijven.

Wel of niet / Reis / Beveiliging
Het was eindelijk zo ver. De avond waar we zo lang naar uitkeken was eindelijk nabij. Het is zaterdag ochtend. Ik lig nog na te genieten van Hardwell Presents Revealed, die twee dagen hiervoor plaats vond. S begint langzaam wakker te worden. Ik vraag hem wat de plannen voor vanavond eigenlijk zijn, wel of niet snoepen? Na wat overleg was de beslissing gemaakt. Vier uur voor we naar de Arena moesten vertrekken besloten we toch een pilletje te doen. Na wat heen en weer appen met wat vrienden hadden we toch iemand gevonden die ons op deze korte termijn kon voorzien van pilletjes. We spraken met diegene af op een station in Rotterdam. Zo gezegd zo gedaan. We kochten drie goldbars. Ik kreeg ze in mijn handen en de kriebels begonnen alweer te dagen. We vertrokken weer naar het huis van S om nog even een goede bodem te leggen en te douchen. Ik had me opgeofferd om de pillen te smokkelen, en deed deze na het douchen al in mijn onderbroek. Ik zal niet te veel op de detaills in gaan, maar plak altijd een huidpleister precies over de pillen zodat deze nog slechter te voelen zijn. We vertrokken met volle moed naar de Arena.

Aangekomen bij de Arena voelde ik me ineens zenuwachtig. Dit is pas de tweede keer dat ik iets illegaals in mijn onderbroekje mee probeer te smokkelen. Ik weet dat de kans zo enorm klein is dat je gepakt wordt, maar de spanning zal bij mij nooit volledig weg zijn. We liepen naar onze ingang, en gingen in de rij staan. Ik stond in de rij bij een jong ventje. Ik schat hem een jaartje of 22. Ik gaf hem mijn kaartje, hij scande hem, en gooide hem voor me weg. Hij keek me vol in mijn ogen aan, waar ik eigenlijk een beetje van schrok. Ik hoopte dat hij het niet zag en keek gelijk weg. Ik moest hem alles geven wat in mijn zakken zat, en dat deed ik dus. Hij controleerde of mijn mobiel aan ging, en gleed met zijn ogen langs ieder kauwgompje dat in het pakje zat. Ik begon door te krijgen dat hij echt streng controleerde, en begon te trillen (ik weet het, ben een schijterd). Hij gleed met zijn armen langs mijn jas, en deed dit een paar keer. Even dacht hij iets gevonden te hebben, maar daar zat gelukkig niks. Toen ging hij mijn benen fouilleren en uiteindelijk zelfs mijn schoenen (oppassen dus, het wordt nog wel eens gedaan). Nadat ik voor mijn gevoel vijf minuten in het sprookjesbos op de trilplaat stond voor de trollenkoning, mocht ik dan eindelijk doorlopen. Buikpijn kreeg ik hiervan. S en ik besloten maar even rustig wat te eten en een biertje te drinken, omdat we beide een beetje geschrokken waren. Na twee biertjes, besloot ik alvast een goldbar door de helft te breken. Ik verstopte de halfjes in mijn handen, en liep de dansvloer op.

Dash Berlin / David Guetta (21:00 - 23:00)
Het begon allemaal met de set van Dash Berlin. We wilde het halfje nog niet gelijk droppen, dus besloten eventjes te wachten. Dash Berlin opende met drie nummers waarvan ik van tevoren al had gezegd dat ik ze enorm graag live wilde horen. Dit resulteerde in het droppen van het halfje. Het klinkt misschien bizar, ik weet ook niet of het paradox is of gewoon de zenuwen, maar na 15 minuutjes voelde ik de goldbar al redelijk goed. Ook zag ik aan S dat hij al heerlijk aan het genieten was van de lekkere muziek en de geweldige lichtshow. Ik keek om me heen en realiseerde me hoeveel mensen er eigenlijk wel niet bij elkaar zijn gekomen om zoiets moois mee te maken. Overal waren mensen van andere nationaliteiten, iedereen zag er anders uit, en iedereen was stuk voor stuk mooi. We begonnen te praten tegen twee Spanjaarden, die overduidelijk aan ons zagen dat er meer in het spel was dan alcohol. Ze vroegen of we na AMF nog een wietje met ze wilde roken, want ons op dat moment een strak plan leek. Hij pakte mijn telefoon en voegde zichzelf toe op Facebook. Nadat ik hem had verteld dat hij echt heel chill was, besloten we iets verder naar voren te kruipen.

Op dit moment gooide Dash Berlin zijn remix van 'All of me' erin. Dit nummer heeft voor mij heel veel emotionele waarde. Hij is namelijk gedraaid op de begrafenis van een goede kennis van me. Dit nummer hakte er flink in, en ik pakte S vast. Ik vertelde hem dat hij het mooiste innerlijk heeft die ik ooit heb gezien. Het ging op dit moment niet zo goed met S, hetzelfde verhaaltje als de vorige keer dat ik met hem had gesnoept. Ik mocht hem niet aanraken, en hij keek een beetje wazig uit zijn ogen. Ik trok me er niet te veel van aan en besloot mijn ogen te sluiten en me te focussen op de muziek. De muziek klonk geweldig, alsof het door heel mijn lichaam heen ging. Het voelde geweldig. S is op dit moment een beetje bijgetrokken, en we besluiten wat verder achterin te gaan staan zodat we meer ruimte hebben om gek te doen.

We staan achter in het midden, hebben er al aardig wat watertjes doorheen geslagen en veel nieuwe mensen ontmoet. David Guetta begint met draaien. S en ik hadden van tevoren al afgesproken dat dit onze plaspauze zou worden. We zijn allebei niet zo'n fan van Guetta. Die mening was al snel veranderd toen David Guetta het nummertje Left Behinds van Paris Blohm ging draaien, persoonlijk een van mijn favorietjes. Wat er op dit moment gebeurde was magisch. Ik zag een wazig wit licht uit mijn linkerooghoek voorbij vliegen. Ik keek omhoog en zag een soort van ballerina aan een stuk of twintig lichtgevende ballonnen hangen. Ik kon er op dat moment echt met mijn hoofd niet bij. Ik vond het zoiets raars, en toch ook weer zo ongelofelijk mooi. Ze vloog op een hele gracieuze manier over het publiek heen, daalde richting het publiek, en probeerde met haar handen op een hele mooie manier de mensen aan te raken, en steeg dan ineens weer op. Alsof ze uit de mensen onder haar de energie haalde om weer de lucht in te vliegen. Nadat ze een paar salto's had gemaakt en ik een paar keer schreeuwde omdat ik enorm bang was dat ze vallen, besloten we nog een kwartje te droppen. Hiervoor liepen we naar de WC, omdat overal bewaking was op de dansvloer zelf. Na het droppen hebben we nog flink staan dansen op de beats van Guetta. Mijn vooroordeel over hem is sindsdien verdwenen. Na een aantal minuten voelde we hem allebei iets te hard. Alles werd me iets te mooi. Ik was verliefd op alles en iedereen die ik zag, en bij iedere drop schreeuwde ik uit vreugde "OMIJNGOD DIT IS TE HARD IK KAN DIT NIET AAN AAAH". Het leek ons daarom verstandig om even te gaan zitten op de tribune.

Onderweg naar de tribune zagen we mensen met raketjes lopen. Ik denk dit iedereen op dit forum wel weet hoe f*cking fantastisch raketjes zijn als je een pilletje op hebt. S ging ik alvast op de tribune zitten, zodat ik raketjes voor ons kon halen. Ik rende naar de achterkant van de Arena. Het viel me op dat de wind op een soort magische wijze om me heen bewoog. Het voelde geweldig. Het kietelde zelfs een beetje. Omdat het rennen zo lekker voelde, besloot ik bij de toiletten nog meer rondjes te rennen, wat de bewakers blijkbaar op viel. Nadat ik een rondje of zes had gerend, realiseerde ik me dat ik mezelf niet echt meer in de hand had, wat eigenlijk een van de eerste keren is onder invloed van XTC. Ik trok me er niets van aan, en kon er eigenlijk wel om lachen, terwijl ik nog een rondje rende langs de toiletten. Toen ik langs een bewaker rende stopte hij mij. Hij keek me aan, en moest stiekem een beetje glimlachen. "Gaat het goed kerel?" vroeg hij mij. "Ja hoor! Het gaat prima! Weet je dat ik echt waardeer dat jullie dit werk doen? Echt waar! Super tof! Ga zo door!" zei ik. Ik realiseerde me weer dat dit niet slim was, maar het maakte me vrij weinig uit. Op dit moment kende ik geen kwaad in de wereld. Ik vertelde de bewaker dat ik op dit festival was met de chillste gast die er bestaat (S), en dat als hij hem wilde leren kennen, hij maar met me mee moest lopen. De bewaker begon te lachen, pakte me vast bij mijn schouders en zei dat ik op mezelf moest passen, waarna hij mij een tikje op mijn schouders gaf om verder te rennen.

Ik besloot nu maar te lopen, om niet al te veel ogen mijn kant op te richten. Ik liep naar de 'raketjes bar' waar een beeldschoon blond meisje stond. Nadat ik 4 raketjes van haar gekregen had, hebben we nog een kort gesprekje gehad over drugs, waarna ik weer vrolijk naar de tribune liep. S had op dit moment iemand ontmoet. Een jongen in een roze polo, wat ik op dat moment erg grappig vond. Ik had er niet echt een goed gevoel bij, want hij praatte niet echt veel, maar toch gaf ik hem een ijsje van ons. Na een tijdje gepraat te hebben liepen we weer naar dezelfde plek op de dansvloer. David Guetta is klaar met draaien.

Van Koos Vriendloos bij Deorro, tot Popie Jopie bij de WC's (23:00 - 23:30)
Het kwartje is gedropt en we lopen naar de dansvloer. We besluiten op dezelfde plek te staan. S had afgesproken te meeten met twee vriendinnen van hem, die ik in dit report Jut en Jul ga noemen. Op het moment dat hij wilde weglopen, werd er omgeroepen dat de DJ gaat draaien die het hardst is gestegen in de top 100. Ik wist als DJ fanaat allang wie dit was, en schreeuwde het daarom ook gelijk uit met S. "HET IS DEORRO! HET IS DEORRO!". Wij zijn beide erg fan van Deorro dus stonden ons eigen feestje al te vieren terwijl er eigenlijk nog geen muziek werd gedraaid. Deorro gooide het eerste nummertje erin. De bass kickte lekker door. Ik voelde hem door heel mijn lichaam trillen. Het voelde geweldig. S besloot om Jut en Jul ergens aan de andere kant van de arena op te pikken, waardoor ik over bleef met de roze polo. We hadden niet echt gesprekstof, en ik vond Deorro veel interessanter, en daarom is de roze polo gewoon ineens weg gegaan zonder gedag te zeggen. Eventjes schoot er een gedachte door me heen, "zonde van dat ijsje", maar ik was dit al snel vergeten.

Hier sloeg het ineens bij me om. Ik realiseerde me iets. Ik ben alleen. Waar is iedereen? Het werd heel erg grauw om me heen. Mensen keken me aan. Het leek alsof iedereen naar me keek. Er liepen twee meisjes naar me toe die me gelijk vroegen waar mijn vrienden waren. Ik antwoordde dat die zo terug komen, dat ze mensen op zijn pikken, waarna mij vertelt werd dat die mij never nooit terug gaan vinden. Op dit moment viel de grond onder mij weg. Ze gaan mij nooit terug vinden, dacht ik. Het leek alsof er steeds meer mensen om mij heen kwamen te staan, en mij aankeken. Ik hoop serieus dat ik dit niet nog een keer mee ga maken, want het was verre van chill.

Na een paar minuten verscheen het enorm blije en mooie hoofd van S achter een massa mensen vandaan. Direct voelde ik weer de vreugde die ik had voordat we alleen stonden. Jut en Jul volgde S. Nadat ik mezelf had voorgesteld, zijn we nog flink hard losgegaan op de heerlijke nummertjes van Deorro.

We vonden het een strak plan om nu ook biertjes te gaan drinken, want sweet jesus, wat zijn biertjes lekker na een pilletje. En van het ene biertje komt het andere en ik denk dat alle mannen onder ons, en stiekem ook wel wat vrouwen, weten hoe ontiegelijk snel je moet plassen na een aantal biertjes. We zijn in een hele korte tijd vaak naar de WC's gelopen, waarvan ik een aantal keer alleen. Als ik alleen naar de WC ging voelde ik me vrij. Alsof ik op avontuur uit ging en dingen ging ontdekken. Ik voelde me net Dora. Ik ontmoette een Canadees meisje. Ik vond haar enorm mooi, en was vooral geïntrigeerd door haar prachtige ogen. Na wat kletspraatjes over het een en het ander, kon ik het niet meer binnen houden. Ik vertelde dat ze prachtige ogen had en zei dat ze maar niet naar me moest knipogen, want dan zou ik verliefd op haar worden. Ze knipoogde naar me, waarna ik haar vol op haar mond zoende. Ze schrok hier eerst van, maar joinde daarna de fun. Na een lekker plasje gedaan te hebben liep ik terug naar de dansvloer. Ik dacht nog bij mezelf, "Jezus, dit maakt Dora niet iedere dag mee".

Hardwell was well hard (23:30 - 01:00)
Hardwell werd weer uitgeroepen tot #1 DJ, wat me enorm goed deed aangezien ik zijn muziek heel erg waardeer. Volgens mij was dit het moment waarbij we besloten nog een kwartje te droppen. Het voelde goed op de dansvloer, dus besloten we het gewoon daar te doen. Op het moment dat ik het zakje met de overgebleven goldbars uit mijn portemonnee haalde lopen er vijf bewakers langs. Ik verstop ze snel weer in mijn zak, denkende "Shit, ze hebben het gezien". De bewakers lopen rustig door, niks aan de hand. Ik haal ze er weer uit en S en ik droppen beide weer een kwartje. We hebben op dit moment beide een goldbar (+/-200g) op. Normaal kan ik altijd heel hard genieten van de muziek van Hardwell, en zou ik zijn sets nooit willen missen. Maar iets in mij wilde lekker zitten, en met mooie mensen praten. Na wat wilde en bovendien erg uitbundige dansjes gedaan te hebben besloten we om weer naar de achterkant van de Arena te lopen, waar je rondjes kunt rennen, of lekker kunt zitten en met mensen praten.

S en ik gingen naast een Duits meisje zitten. Ze leek alleen en keek erg zielig naar beneden. Ik ging in kleermakerszit voor haar op de grond zitten. Ze keek omhoog, en keek recht in mijn ondertussen hele grote doppen. Het begon een beetje te kriebelen in mijn buik. Ze is mooi, dacht ik bij mezelf. Nadat we ons voorgesteld hadden begonnen we een gesprek over de raarste dingen. Frikandellen, haar baantje als verpleegster. Nogmaals vertelde ik haar hoe hard ik haar werk waardeer, en dat ze eigenlijk daar een medaille voor verdient. Op dit moment gebeurde er iets heel geks. Er kwam een Engels meisje naast me zitten, hyperventilerend. "Are you OK?", vroeg ik, waarop zij "NO!" antwoordde. Ik pakte haar been vast met mijn hand en begon te wrijven, een soort van masseren. Ik zag dat ze hier goed op reageerde, en voor mij voelde het ook goed, dus ging ik door. Ik vroeg nogmaals wat er aan de hand was, waarop ze antwoordde dat ze bang was dat ze out zou gaan. Ik rende naar de dichtstbijzijnde bewaker, terwijl S en de knappe Duitseresse het meisje naar mij en de bewaker toebracht. Het meisje werd meegenomen door de bewaking. Even voelde ik me heel goed. Ik heb iemand gered, daar mag ik best trots op zijn! Toen realiseerde ik me dat dit waarschijnlijk door drugs kwam, waar ik nu zwaar onder invloed van ben. Waar ben ik eigenlijk mee bezig? Waarom ga ik mijn leven op deze bizarre manier riskeren? Ik zag dat S ook een beetje aangeslagen was, dus besloot ik hem weer mee te nemen de zaal in om een biertje te doen.

[vanaf hier wordt het een beetje vaag voor me]

De rest van de avond (01:00 - 06:00)
Op dit moment begon ik een beetje weg te dromen. Alles voelde goed. Alles was lekker. Iedereen is mooi. Ik ben verliefd op alles. We kwamen op dit moment nog maatjes van ons tegen die we twee dagen daarvoor hadden ontmoet bij Hardwell. Na een aantal uurtjes flink uitbundig gedanst te hebben, vaak naar de WC te zijn gegaan, enorm veel rakketjes te hebben gegeten, en veel te vaak tegen S gezegd te hebben dat ik enorm veel van hem hou, hebben we nog maar een kwartje in elkaars mond gesmeten. Na dit kwartje liep ik naar de bar, en zag ik een enorm mooi meisje staan. Ze was blond haar, en het leek wel alsof ze licht gaf zo mooi was ze. Ik liep naar haar toe, en had ondertussen mijn shirt uitgedaan omdat ik redelijk begon te zweten door de XTC. Ik legde mijn armen over elkaar op de bar, en keek het mooie meisje recht in haar ogen. Ze keek me aan, en begon te glimlachen. "Ga je lekker ventje?!" zei ze terwijl ze mijn arm pakte en begon te strelen. Dit voelde echt geweldig. Het leek wel alsof ze precies wist wat ze tegen me moest zeggen, en precies wist waar ik het lekker vond om aangeraakt te worden na een pilletje. Nadat ik een watertje bij haar bestelt hebt, adviseerde ze mij maar weer lekker los te gaan met mijn maatje. Ik liep terug naar S, maar was met mijn hoofd nog bij het mooie meisje. Ik leek wel gehypnotiseerd door haar schoonheid.

Martin Garrix, Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike hebben we nu al voorbij zien komen. We besloten het laatste kwartje te nemen tijdens een van deze sets. We waren op dit moment echt beide heel erg aan het genieten, en konden het ook heel goed aan elkaar zien. Nadat ik S nog een paar keer vast pakte, en verteld heb dat hij echt mijn beste maatje is, begon Wildstylez te draaien. Eigenlijk is hardstyle niet echt mijn ding, ik kan er wel een uurtje op gek doen maar daar blijft het bij. Op het moment dat Wildstylez zijn eerste track erin gooide, vlogen er ineens allemaal lichtjes door de lucht. Ik keek naar de stage, en zag dat er lasers aanstonden. De lasers leken me te hypnotiseren. Het leek wel alsof ze mijn naam riepen. Ik wilde dichterbij staan. Ik moest naar de bron van dat mooie licht. Ik zette een aantal stappen naar voren. Deed mijn handen in mijn haar. Genieten deed ik. Er ging een onbeschrijfelijk gevoel door mijn lichaam, terwijl mensen een paar meter voor me helemaal gek stonden te doen op de knoeiharde bass die door de Arena knalde. S kwam naast me staan, en vroeg of er iets aan de hand was. Nee, er is niks, de lichten, zo mooi, wat, ik kreeg niet echt iets uit mijn mond. De lasers gleden langs me lichaam en lieten een soort kietelend gevoel achter. Het voelde alsof er goud door mijn aderen stroomde. Na nog wat stappen naar voren gezet te hebben haalde S me terug. Ik realiseerde me dat ik mezelf echt niet meer in de hand had, en dat ik bij S moest blijven voor de veiligheid.

Ik vond het een goed idee om nog een keer langs mijn favoriete barvrouw te lopen. Weer pakte ze me vast, weer keek ze me zo lief aan, weer masseerde ze mijn armen, schouders, en ten slotte gaf ze me gratis biertjes en water. Alsjeblieft, als je deze vrouw kent, blond, niet erg groot, en ontzettend lief, werkend in de Arena, laat een reactie achter. Wat wil ik deze meid graag bedanken. Wildstylez was voor mijn gevoel al heel snel uitgedraaid. Het was klaar. Over. Dit was het dan. De geweldigste avond van mijn leven.

Nadat we nog een hele zak lollies op hebben in de trein en S de dop van een flesje ijsthee vernietigt heeft met zijn klapperende kaken zijn we veilig op bed beland. Dit was me het avondje wel.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het was een mooi feest ja!

Wij waren met een groep van zes man (allemaal pep) en waren zeker een half uur voor het begin binnen. Beetje gekloot met het zoeken van elkaar omdat we verdeeld waren over vier ingangen. Een vriend en ik namen allebei één sealtje mee en de bewaking is goed getraind mbt fouilleren. Ze zijn in dienst van de ArenA en dit hoort er dan ook bij. Lang wachten, veel zweten en flink billen knijpen (mijn eigen :tearsofjoy: ) kwam ik binnen en ging ik de rest zoeken.

De namen die mij en m'n vrienden niet veel interesseerde in de line up waren; dash berlin, guetta, armin en wildstyles.
Blij verrast door een zeer chille set van Dash Berlin en David Guetta vond ik persoonlijk ook ontzettend goed draaien! We waren allemaal ontzettend blij dat een naam als Deorro ook nog ging draaien. Hij stond al bij de VIP "stage" maar hij verdiend als highest new entry uiteraard ook een plek op het grote prodium. Als ik me niet vergis begon het aftellen van 100 naar 10 tijdens de set van Deorro (?). Jammer genoeg :P wisten we de uitslag op vrijdag al; zeker toen de nummers 90 - 80 en 50-40 100% overeenkwamen met het uitgelekte lijstje. Het mocht de pret niet drukken want alle zes gunde we het Hardwell het meeste. De intro van die set... heb zeker twee minuten non stop met m'n ogen dicht gedanst (of iets wat erop leek) op dat nummer. Beetje jammer dat hij afsloot met Sky full of stars maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Na Hardwell gingen we een half uurtje naar buiten om wat te eten en met mensen te praten. Hebben dus meer dan de helft van Armin's setje gemist. Beetje bekakte sit down die gedaan werd :/ maar trance is het net niet naar mijn gevoel.

Setje van Martin Garrix (L) <3 ook heel erg lekker. Nooit echt fan van hem geweest gezien de hype over dat ventje maar ik heb een aantal interviews gelezen waarin hij vertelde dat hij van Animals af wilde aangezien hij veel meer wil en kan dan blijven teren op dit nummer. Zijn nummers zijn echt ideaal om op los te gaan.

Na Martin Garrix kwamen Dimitri Vegas en Like Mike meen ik. Niet veel van meegekregen nu ik eraan terugdenk, goeie muziek maar veel te veel show en geschreeuw van Like Mike. Laat aub de muziek z'n werk doen en probeer niet overal Tomorrowland 2.0 van te maken.
W&W :hearteyes: al heel lang in mijn top 3 met een lekker setje al kon je goed merken dat degene die niks gebruikt hadden op sterven na dood waren rond 4 à 5 uur. Jammer maar helaas voor hun.
En als laatste natuurlijk Wildstyles... Had hier simpelweg niks te zoeken. Niemand denkt WWOOOWWW Wildstyles" en gaat om die reden een kaart kopen voor AMF. Het was natuurlijk om niet iedereen na één van de betere namen (W&W) tegelijk weg te loodsen ivm opstoppingen en dat soort dingen. De lyrics van zijn nummers/remixen waren me allemaal bekend en ik heb me dus wel redelijk vermaakt het laatste uur maar in godsnaam, zet een naam als Showtek, Dannic of Dyro als afsluiter want hardstyle past niet bij de doelgroep van AMF.

Dingen die ik nog niet heb vermeld:
- Veel oude(re) mensen aanwezig
- Voelde me vaak aangekeken als ik mijn ogen opendeed na twee minuten (intro van Hardwell bijv.) en een aantal lieve meisjes keken me heel schattig aan en moesten giechelen :tearsofjoy:
- Kreeg een dopje mee van een barvrouw na er een aantal minuten mee gepraat te hebben. Kon ik heel erg waarderen want een leeg flesje doe ik tog vaak wel in mijn achterzak en je staat geen kwartier met een halfvol flesje dat leeg moet. Ik heb dus constant iedereen een slokje gegeven en later na hadden er meer een dopje bemachtigd.
- Last but not least; superleuk om je verslag te lezen en ik krijg weer zin om ook XTC te doen bij het volgende feestje!

Rave on :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."