Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gaat het?"
"Mag ik vragen wat je leeftijd is?"
"Nou? Haha"
"r_p_05 zei: Ik denk niet dat er nu een manier is waardoor ik kan stoppen, want ik heb al meerdere keren geprobeerd te stoppen of dat een vriendin mij wilde helpen maar er zit zoveel meer onder men verslaving, dus ik heb echt professionele hulp nodig. ik probeer naar meetings te gaan, al vind ik dat soms erg moeilijk Klik om te vergroten... Heyy, neem een kijkje op mijn forum. Ik wil ook stoppen. Misschien kunnen we elkaar helpen?"
"r_p_05 zei: Nee, ik ben niet altijd 3 nachten wakker, het verschilt gewoon een beetje met hoe ik mij voel. En ik probeer ook echt wel goed voor mezelf te zorgen maar het lukt me gewoon niet Ik krijg gewoon geen eten naar binnen Douchen, tandenpoetsen enz kost me echt zoveel energie Klik om te vergroten... Same. Door het gebruiken blijf ik me lichaam maar uitputten. Het is nu zo erg dat ik bijna de hele dag alleen maar in bed lig te gebruiken en rond neus op het drugsforum voor hulp. Ik wil er vanaf. Het is zo raar, wanneer ik nuchter ben is er dus op een punt een moment dat ik denk; ik wil 3mmc. En vanaf dat punt verlies ik controle. Het eerst volgende ding wanneer ik bewust ben is bij de helse pijn in mijn neus."
"OtherShore zei: Het is toch wel heel belangrijk om hier iets aan te doen. Heb je een klein beetje energie om te koken? Want dat zou je congee kunnen proberen. Dat serveren ze in Azië aan mensen die ziek zijn: 3 Methods for Making Traditional Congee, Chinese Rice Porridge Congee is Chinese rice porridge, which can be served plain, sweet, or savory. Here are three ways to cook this classic dish. www.thespruceeats.com Deze instant havermout van Quaker is ook erg goed. 2 minuten in de magnetron en klaar: Quaker® Oats Express Naturel Havermout | Quaker www.quaker.nl Het zijn maar ideetjes 🙂 Misschien dat je pap iets makkelijker weg kan krijgen dan vast voedsel. En anders toch even overleggen met je huisarts. Wellicht dat je bepaalde supplementen nodig hebt. (Geldt ook voor jou @Addict103 Je hoofd zal er niet naar staan maar je moet eten en drinken.) Klik om te vergroten... Ik heb zojuist noodles gemaakt, ik hoop dat het er een beetje makkelijk in gaat."
"Ulixes zei: Hey Cat, wat naar dat je dit doormaakt. Weet jouw omgeving het en heb je al eens een huisarts gesproken? In elk geval goed van je dat je het hier plaatst! Klik om te vergroten... Nee mijn omgeving weet het niet, en naar de huisarts durf ik niet want ik zit midden in mijn adhd traject. Pas de diagnose gekregen en binnenkort therapie ervoor. Ik wil niet zon bom laten vallen. Ik wil eerst kijken of het op deze manier lukt."
"Ik heb nog een halve gram liggen. Ik wil hem zo graag weggooien maar iets houdt me tegen. Heeft iemand hier tips voor?"
"Zeehond zei: Weggooien is je 2e goede stap 😉 Klik om te vergroten... Dat is zeker waar, ik ga me er even mentaal op voorbereiden. Eerst even een blokje om wandelen"
"DjYella zei: Meteen impulsief weggooien, dan kun je niet meer terugkrabbelen. Klik om te vergroten... Ik heb het in de wc gedumpt. Mixed feelings. De verslaving vind het zonde maar mn hoofd en hartje zijn er blij mee.Ik 'moest' wel 1 laatste puntje nemen. Slaat natuurlijk weer nergens op, dat puntje doet niks voor me. Blijft me verbazen hoe sterk een verslaving kan zijn. Ach ja, we moeten allemaal ergens beginnen. En als iemand dit leest en in hetzelfde schuitje zit: Doe met me mee!!! Samen staan we sterk!! You are not Alone."