Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf ook wel van die flashbacks maar vind ze niet storend, ook al duren ze soms 3 kwartier Maar ik denk dat dat komt omdat ik het helemaal niet erg vind en er gewoon van geniet. Als ik aan het werken ben bijvoorbeeld en krijg een flashback, concentreer ik mij gewoon op het werken ipv de hallucinaties die ik te zien krijg. Dat lukt redelijk goed vind ik, meestal duren ze dan niet langer dan 5 minuten"
"ik denk dat een van mijn leukste onder de lsd was we waren op'n feestje dat naar mijn mening slecht was en zat dus in mijn auto betere muziek te luistere voor mijn auto stond dus een boom, en die was aan het "dansen", "dansen" is eerder golven, de boom begon lichtjes van aan de grond langs zijn stam omhoog, in sterkte toenemend, en verpsreidde zich over alle takken.... de uiteindes van de dunne takjes waren precies rondjes aan het draaien en de hele boom leek te dansen op de muziek in de auto de boom heeft ook nog verschillende kleuren gekregen, niet volledig eerder een soort glans en op'n bepaald moment ging'r een van kleur-veranderenderende-lijn door de stam en'n paar van de dikste takken deze vond ik echt wel fantastisch, en degene waar ik op de grond lag en heel de kamer rond mij liet draaien, inclusief dansende personen enzo ^^ (ik was gaan liggen en niet gevallen voor degenen die het zich afvragen)"
"euhm is'r bij deze inval wel vooronderzoek gedaan... verkeerde huis??? moete de huisnummerkes eerst es leze voor ze binnevalle ow jah al loopt de flik toch oh zo snel.... de baksteen raakt hem wel"