Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij namen vroeger geregeld 'explosion' maar deze is uit de handel genomen. Hebben dan eens coke gebruikt maar dit gevoel was voor ons te heftig, we houden echt wel van het 'smoothie' gevoel van MDMA of is dit methylone Spijtig genoeg nergens meer te verkrijgen anders zouden we het zeker nogmaals doen. (we zijn inmiddels 50-tigers maar houden wel van een party onder ons tweeen! :"
"Lijkt ons een leuke ervaring maar ja enkel in het uitgaansleven te verkrijgen"