Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Even korte intro van mijzelf, vrouw, 27 jaar en tot nog toe ervaring met de volgende harddrugs: XTC, speed, MDMA, ketamine en cocaïne. Tijdens mijn eerdere drugs ervaring is gebleken dat ik een vrij goede tolerantie heb. Nu is het zo dat ik binnenkort een keer 2CB wil proberen maar niet zo goed vind wat de dosering nu precies is. In de prijslijst van mijn dealers zie ik sommige staan waar 20mg bij staat en een andere geeft 24 mg aan maar, ik vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met de daadwerkelijk werkzame stof? Kunnen jullie mij hier iets over vertellen? Ik zie veel staan over pillen met gemiddeld zo’n 10mg werkzame stof namelijk, dus dan zouden mijn dealers wel hele goede pillen hebben en dat vond ik wat merkwaardig. Daarnaast wil ik 2cb met iemand doen die überhaupt nog nooit iets van drugs geprobeerd heeft. In hoeverre is 2cb een goede drug om als eerste ervaring te proberen? Alle extra info is welkom! 😁 dankjewel alvast!"
"Goedenavond, Ik blaas graag even nieuw leven in mijn eigen eerder gestelde vraag. Ik zit er aan te denken om met oud & nieuw 2CB te gebruiken. Ik wil dezelfde pillen gebruiken als ik de vorige keer heb gebruikt, toen had ik 1 pil gepakt en na 1/1,5 uur had ik wat bij gepakt, ik weet niet zeker of dit 1/4 of 1/2 pil was, ik had niet het gevoel dat dat veel extra’s deed. De hele avond had ik een fijne avond met zo nu en dan een lachkick maar vooral gewoon chill en hele matige visuals als ik mij op bepaalde dingen concentreerde. Heel licht getript dus, bijna een beetje saai met wat ik had verwacht. Nu zou ik de volgende keer graag wat meer visuals krijgen. Kan iemand mij aanraden welke dosering ik de volgende keer beter kan pakken? Is meteen 1,5 pil goed of gezien het hele matige effect de vorige keer beter meteen 2? Of is de kans dan heel groot dat ik echt heel heftig ga trippen. Ik zou het graag goed voelen maar wel nog veilig vuurwerk af willen kunnen steken en eventueel familie tegen komen zonder dat ze meteen doorhebben dat er iets niet helemaal klopt. 😉"
"Ik zou graag even nieuw leven blazen in dit forumonderwerp. (Hopelijk is dit hoe het hoort, ik ben nog niet zo bekend met dit forum). Ik zou graag wat persoonlijke tips ontvangen voor mijn eerste keer truffels. A.s. zaterdag ga ik (1,78m, 83kg) met mijn vriendin (1,72m, 55kg) voor ons beide de eerste keer Truffels. Ik heb zelf behoorlijk wat ervaring met verschillende soorten drugs maar nog wat minder met psychedelische drugs. Mijn vriendin nog een redelijk groentje met alles. Wat ik graag meemaak: - een sociale trip - het liefst wel wat visuals - euforisch gevoel Vragen: - welke soort zouden jullie aanraden? - welke dosering? (En is dit nog per gewicht afhankelijk?) - hoe zouden jullie het innemen voor het beste effect? (Heb vernomen dat het behoorlijk vies is namelijk) - aanraders om in huis te halen ter entertainment? (Denk aan glowsticks, bellenblaas dat soort dingen) Dankjullie wel alvast!"
"Hi hi, Ik zit er aan te denken om met oud & nieuw 2CB te gebruiken. Ik heb het 1x eerder gedaan (wel regelmatig andere drugs en kan behoorlijk wat hebben). Ik wil dezelfde 2cb pillen gebruiken als ik de vorige keer heb gebruikt, toen had ik 1 pil gepakt en na 1/1,5 uur had ik wat bij gepakt, ik weet niet zeker of dit 1/4 of 1/2 pil was, ik had niet het gevoel dat dat veel extra’s deed. De hele avond had ik een fijne avond met zo nu en dan een lachkick maar vooral gewoon chill en hele matige visuals als ik mij op bepaalde dingen concentreerde. Heel licht getript dus, bijna een beetje saai met wat ik had verwacht. Nu zou ik met oudjaar keer graag wat meer visuals krijgen. Kan iemand mij aanraden welke dosering ik de volgende keer beter kan pakken? (Niet in mg, ik kan ze niet meer testen dus daar heb ik niks aan). Is meteen 1,5 pil goed of gezien het hele matige effect de vorige keer beter meteen 2? Of is de kans dan heel groot dat ik echt heel heftig ga trippen. Ik zou het graag goed voelen maar wel nog veilig vuurwerk af willen kunnen steken en eventueel familie tegen komen zonder dat ze meteen doorhebben dat er iets niet helemaal klopt. 😉"