Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lsdlicious zei: gewoon geen speed nemen geeft geen meerwaarde aan de xtc naar mijn gevoel en zelf zoals space girl al zegt heb ik ookal meegemaakt dat er dan geen reet meer aan is grtzz Klik om te vergroten... True"
"Wel erg pessimistisch beeld dat elk drugsgebruik meteen tot een hardnekkige verslaving lijdt, met alle gruwelijke gevolgen van dien. Kijk dan ook zeker de films: Trainspotting en Spun om het beeld dat in Requiem word geschetst een beetje te kunnen relativeren."
"Ik ben nu onder invloed van dit stofje. De enige drugs naast speed dat in Bulgarije verkrijgbaar is. Ze noemen het hier: Piko. Het zit in een klein plastic zakje en is kristalachtig. Het ziet er vochtig uit op het eerste gezicht, maar zodra je het er uithaalt lijkt het toch droog. Edit: is wel vochtig. De effecten die ik nu ervaar: Een droge mond, en ik zuig op mijn tong, maar geen krarsende tanden dat ik ervaar met mdma. Ik voel me lichtjes in mijn hoofd, een beetje energiek. En mijn temperatuur verschuift voortdurend van heel warm naar frisjes. Mijn trip ervaar ik nu alleen en heb van te voren wel de nodige alcohol gehad. Zo dadelijk komt het meisje thuis, die min of meer verslaaf is aan dit spul. Side note: Het snuiven, geeft een erg branderig gevoel wat heftiger is als speed en dat je ook bij je slaap voelt."
"Deze maatregel komt voornamelijk vanwege de EU druk op ons wereldwijd exclusief beleid mbt het "vrij" verhandelen van softdrugs. Persoonlijk vind ik verplichte registratie onzin (bibilotheek pas??). Het kan alleen maar misbruikt worden door de overheid en daarbij vind ik dat het de overheid geen moer te maken heeft, wat ik wel of niet gebruik. Een legitimatie (paspoort, ID-kaart, rijbewijs) zou logischer zijn geweest."
"Ik moet er niet meer aan denken, troep te gebruiken waarvan je minimaal 2 dagen wakker blijft"
"Heb hier (Heemskerk/Beverwijk, randstad) hetzelfde probleem. Het lijkt wel alsof alles verplaatst is naar coke,, daar is heel makkelijk aan te komen. De xtc pil lijkt hier te zijn uitgestorven, helaas."
"Het effect van bijpakken is ook niet zo groot. Ik persoonlijk begin met een hele pil, die ik hoop te verlengen met halfjes later in de nacht, joj zou dat met kwartjes kunnen doen. Waarom je ziek bent geworden kan aan veel dingen liggen. Zorg dat ervoor goed uitgerust bent, goed gegeten hebt en er vooral veel zin in hebt! Happy trip"
"Laat hem lekker bij je slapen joh, of doe het in een omgeving waarin je niet aan tijd gebonden bent. Dat geld zeker voor de eerste keer, wat een erg bijzondere ervaring is, die je iemand eigelijk niet mag afpakken, door te zeggen dat het kwart voor twee is en hij uit zijn plaat gaat en naar huis moet. Maak er echt een leuke belevenis van of een feestje (beide kan ook;P )"
"Zit gewoon in je hoofd. Waarschijnlijk heb je gokken gebruikt als uitlaatklep om niet aan je problemen te hoeven denken. Maak een wandeling langs het strand, door het bos of een parkje en vertel in jezelf waarom het beter is om nooit meer te gaan gokken. Blijf weg van andere gokspelen op het internet, zelfs playmoney. Je hebt bewezen dat je niet met die spanning om kunt gaan en er een terringzooi van hebt gemaakt. Super dat je dit wel onderkent! Veel succes man!"
"Signmedowner zei: Goedemiddag! Dit geld ook voor heroïne, de eerste en tweede keer voelde ik er wel wat van, maar later niet meer. Ook niet toen ik de dosis ging verhogen. Goed bezig! Klik om te vergroten..."