Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgokverslaafd

gokverslaafd

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna iets winnen geeft dezelfde adrenalinekick in je hersenen als wanneer je daadwerkelijk iets zou winnen. Dat is dan ook de reden dat je aan zoiets verslaafd kan raken..
w
witte parkietLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik was gok verslaafd ben er mee gestopt sinds begin 2012 februari en in mei kreeg ik afkick problemen en nu had ik een vraag aan jullie mensen wie kan mijn raad gever groetjes de witteparkiet
w
witte parkietLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier nog een keer met de witte parkietik was vergeten er bij te zeggenof iemand mij kon zeggen hoe lang dat afkicken duurt van gokken ik ben er radeloos van groetjes en vast bedankt
8
89suitedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zit gewoon in je hoofd. Waarschijnlijk heb je gokken gebruikt als uitlaatklep om niet aan je problemen te hoeven denken. Maak een wandeling langs het strand, door het bos of een parkje en vertel in jezelf waarom het beter is om nooit meer te gaan gokken.

Blijf weg van andere gokspelen op het internet, zelfs playmoney. Je hebt bewezen dat je niet met die spanning om kunt gaan en er een terringzooi van hebt gemaakt. Super dat je dit wel onderkent!

Veel succes man!
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt het dat je in februari bent gestopt met gokken en je in mei afkickverschijnselen kreeg? En die zijn nu 9 maanden later nog niet verdwenen?
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#6
tja verslaving kan raar werken ikzelf heb nog nooit gegokt.
r
roggebroodLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn ervaring met verslavingen is eigenlijk dat je er nooit echt vanaf komt. Ook al ben je al jaren gestopt.
Maar dat je ermee leert leven en dat je gewoon uit moet blijven kijken om niet terug te keren naar je verslaving.
w
witte parkietLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou ik heb eigenlijk helemaal geen problemen ik heb alleen afkick verschijnselen had vroeger ook 10jaar geleden van de valium afkick verschijnselen groetjes ed witteparkiet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."