Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb in 1 dag 2/3 fles codeinefosfaat hoestdrank gemixed met sprite en de hele dag door gesipped en geblowed. alleen van het blowen voelde ik wat, maar van de codeine niet. werkt het gewoon niet zonder promethazine of kan het ook met iets anders gemixed worden om effect te voelen? ik gebruikte '' Natterman bronchicum extra sterk ''"
"Neo-Shulginist zei: Codeïne is gewoon niet zo'n spannende opioïde. Maar ik weet niet hoeveel codeïne er in zo'n fles zit? Klik om te vergroten... zou je moeten opzoeken want ik weet het niet uit mn hoofd"
"Hippie Langwaus zei: 2/3 flesje bronchium extra sterk is geen dosis codeïne waar je veel van merkt. In combinatie met promethazine ga je meer merken, maar dat komt voornamelijk doordat bij mensen zonder tolerantie een dosis van 25 mg promethazine al versuffend kan werken. Klik om te vergroten... stel dan dat ik 2 flesjes in mijn eentje opdrink, word ik dan high zonder overdosis te krijgen?"
"OtherShore zei: In Natterman Bronchicum Extra Sterk Hoestsiroop zit 0,5 mg codeïnefosfaat per ml. Zijn het de flessen van 200 ml? Dan gaat het om 100 mg per fles. Dat staat weer gelijk aan 78,7 mg codeïne. Een gemiddelde dosis codeïne (volgens PsychonautWiki) is 100-150 mg. In mijn ervaring is dat nog aan de lage kant. Misschien merk je wat als je de hele fles in één keer achteroverslaat, maar persoonlijk krijg ik het niet weg. In Amerika is hoestdrank verkrijgbaar met codeïne en promethazine en daar schijn je wel wat van te merken, maar in Nederland heb je voor promethazine een recept nodig. Klik om te vergroten... bedankt voor de hulp, hoeveel flesjes zou ik nodig hebben voor een goede high maar geen overdosis?"
"OtherShore zei: Twee flesjes van 200 ml staat ongeveer gelijk aan een gemiddelde dosis codeïne. Maar dan ben je wel ziek van de suiker (als niet erger). Doe het niet man Klik om te vergroten... das wel kut man ik zal er over nadenken"
"krijgt_kritiek zei: Wat voor vorrm codeine heb je? Is het voorgeschreven, staat er toevallig ergens op het doosje of op de strip "retard" of verlengde afgifte? Of heb je syroop Klik om te vergroten... van de coop lmao het is stroop"
"Neo-Shulginist zei: Waarom moet ik het dan opzoeken. Jij hebt die flesjes... Meestal wel handig om de dosis te weten. Daarmee voorkom je dat je te weinig of te veel neemt namelijk. Klik om te vergroten... haha true maar heb het flesje al weggegooid is al op"
"Casrus zei: Toen ik je antwoord las dacht ik ook even: "Ik koop er twee en klok die even naar binnen". Heb jij ervaring met zulke dingen? Klik om te vergroten... altijd mixen met sap of frisdrank anders is het om van te barfen"
"ik ben nu op 250mg tramadol en heb nog 100mg genomen maar dat moet nog inwerken. als het is ingewerkt wil ik hasj en misschien wiet roken, is dat gevaarlijk of niet?"
"PsyTekz zei: Dat is toch al een stevige dosering tramadol. Mag ik vragen met welk doel je tramadol neemt of is het puur recreatief? In principe kan wiet en tramadol geen kwaad. Wel een dikke kans dat je even misselijk word of over je nek gaat en hevig gaat zweten. Ga alvast niet rondlopen als je het doet en blijf mooi zitten of liggen. Beide middelen versterken elkaar toch wel. Klik om te vergroten... ik gebruik het recreatief, bedankt voor de info!"