Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Top! Fantastisch kanaal Afterskool! Deze van Terence McKenna vind ik ook zo goed."
"Ik vind ze ook niet echt vies maar lekker is anders. doe het tegenwoordig met Lemon Tek, ook prima te doen met, iig voor mij, bijkomend voordeel dat de misselijkheid aardig wegblijft."
"Ik ben heel vaak naar ayahuasca sessies geweest, interesse in psychedelica was gewekt na het lezen van de boeken van Carlos Castaneda. Na, of eigenlijk tijdens de 1e keer dacht ik dit doe ik nooit meer! Had geen idee wat er met me gebeurde en viel flauw van angst. Tijdje op een matje liggen trillen en vechten om er maar bij te blijven, mijn god wat een hel, haha. Maar de volgende dag! Wow had me nog nooit zo sereen en levendig gevoeld. Zo nog een paar moeilijke sessies gehad en het werd uiteindelijk makkelijker om me er aan over te geven. Ik vind het zelf een wonderlijk medicijn dat je heel goed kan helpen positieve richting aan je leven te geven. Intentie meenemen in zo'n sessie kan heel belangrijk zijn, dus heb je de intentie te stoppen met medicatie of andere gewoontes kan de Aya je laten zien wat er nodig is en/of je in het proces werpen om te helen wat er onder die gewoonten ligt!"
"Raver zei: Ik vraag me af of je Ayahuasqa mag gebruiken als je een antipsychotica slikt. Zou je je eens in moeten verdiepen wat precies de contra indicaties zijn. Klik om te vergroten... Ik zou het niet aanraden, zeker niet als als je zonder de medicatie psychotisch zou kunnen worden."
"Ik vind snuiven helemaal niks. Sinds mn rapé verslaving gaat er niets meer door mn neus. Heb 2-mmc in pellets van 250mg, als ik die neem heb ik voor een leuke avond genoeg en hoef ook niet meer bij te pakken. Hangt ws van je gevoeligheid af maar effectief is het bij mij in lagere dosering ook al.."
"Ik neem ook wel eens 2-mmc in pelletvorm, zijn 250mg, is voor mij een perfecte dosis. Voor mij prima voor een avond, geen craving en kan ook weer prima slapen erna. Ben 1e keer met een halve begonnen, zou ik sws aanraden om te kijken hoe die valt."