Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-MMC dosering oraal ervaring

2-MMC dosering oraal ervaring

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Enjoylife!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vraag: wat is een goede dosering voor 2-MMC oraal (poeder afgewogen in capsules). Tot nu toe alleen ervaring met 3-CMC en daar slikte ik 180mg of soms 200mg. Is deze dosering over te nemen voor 2-MMC? Iemand ervaring met 3-CMC vs 2-MMC dosering?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tussen de 150 a 200mg oraal is inderdaad een goede startdosis voor 2-mmc.
Het werkt iets milder. Ik heb amper ervaring met 3-cmc maar wel met 3-mmc.
De doseringen met 2-mmc tegenover 3-mmc lag meestal gemiddeld 25 a 50mg hoger.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even inhaken, zodat ik geen nieuw topic hoef te openen:

Heb net een paar pillen 2 mmc gekocht.
Eigenlijk omdat ik er voor het verbod er komt ik toch wel eens nieuwsgierig hier naar ben.
Ik wil het gebruiken als ik alleen thuis ben. Gewoon lekker met youtube met muziek aan op tv of buiten in de zon vertoeven als het nog goed weer is als ze geleverd zijn.

Maar wat is nu een goede dosering?
Start je met 100, start je gelijk met 200, bouw je op?

Ik ben een grote man.
Ruim 2 meter en uit de klauwen gewassen
4
4EverChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem ook wel eens 2-mmc in pelletvorm, zijn 250mg, is voor mij een perfecte dosis. Voor mij prima voor een avond, geen craving en kan ook weer prima slapen erna. Ben 1e keer met een halve begonnen, zou ik sws aanraden om te kijken hoe die valt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."