Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik loop al een tijd met het probleem dat als ik een paar uur aan de snuif ben een dichte neus krijg, ik krijg deze met (bijna) geen enkele mogelijkheid weer open! Soms werkt neusspray, maar dat werkt maar eventjes, en vlak daarna zit mijn neus weer potdicht. Heeft iemand tips om dit te voorkomen of te verhelpen? De drugs die ik vaak snuif zijn 3-MMC, speed, en ketamine."
"Vincent A zei: spoelen met een zoutoplossing of de neusspray vooraf gebruiken Klik om te vergroten... Thanks, ga het binnenkort proberen"
"PsyTekz zei: Je slijmvliezen zijn gewoon naar de ruk gesnoven. Als je vaak snuift word dat enkel maar erger en ga je binnenkort na 1 lijn lopen snotteren of potdicht zitten. Daar gaat een zoutoplossing nog weinig aan veranderen. Een tijdje de neus niet teveel werk bezorgen. 3-mmc en Speed kan je ook oraal nemen. Ket laat je beter tijdje opzij´ Klik om te vergroten... Was er al bang voor haha, dankjewel."
"Snuffelaar zei: Werkt ook, maar je moet wel eerst uitademen en dan je adem inhouden. Door de lichamelijke inspanning en zuurstoftekort maakt je lichaam een stofje aan dat de neus vrij maakt zodat het kan ademen. Soort van paniekreactie om zuurstof te kunnen krijgen. Klik om te vergroten... Ga ik ook een keer proberen!"
"Heeft iemand ooit drugs gebruikt om vervolgens videogames te spelen? Ben benieuwd of dit bijvoorbeeld de reactiesnelheid verbeter/ verslechterd in een shooter, of dat het met psychedelica mogelijk is om spellen zoals bijvoorbeeld Tetris nog te kunnen spelen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!"
"Welke muziek luisterden jullie? En hadden jullie bijvoorbeeld een ander besef van tijd dan de ander door de verschillende muziek?"
"CapitalC zei: Ja we hadden een ander tijdbesef ... mijn broer luistert vooral : The Cat Empire, King Tubby, tikken Jah Fakolu, Nightmares on wax, ... Ik luister eerder een combinatie van 70's : Pink Floyd, The Doors, ... en Ethnic Deep House : Amentia (Miracle D'Hwange, topper!), Hraach, Elfenberg. We hebben op een bepaald moment gewisseld van hoofdtelefoon, wat best wel intens was ... kan het niet uitleggen Klik om te vergroten... Gaaf! Goede muzieksmaak heb je trouwens"