Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo, sorry, ik weet niet zeker of ik in het goeie deel heb neergeplaatst. Marre ik zou nu graag een capsule van 30mg 2cb willen pakken. Ik heb om half 6 a 6 uur me avond eten op. Tussendoor heb ik nog beest veel koekjes gegeten. En half uurtje terug nog gevulde speculaas. Kan ik die capsule nu pakken? Of zal het door het eten niet werken, of heel lang duren voordat het gaat werken? En binnen hoe lang gaat zo'n capsule ongeveer werken? Of heeft dit eten er helemaal niks mee te maken? haha hopelijk dat ik snel antwoord krijg Oja, en is 2cb relaxter overdag met licht, of lekker savonds? Later"
"ehehe gewoon doen, kunne we samen trippen onlineee haha Ik zit alleen met het probleem of de capsule niet heel lang zal gaan duren voordat ie werkt, omdat ik volle maag heb. Ow lees nu pas je 2e stukje, dan word het denk ik morge middag, denk dat ik om half 12 smorgens mijn capsule drop."
"hmm ik dacht dat de tollerantie van lsd al heel snel verdween. Misschien dus zonde om de capsule morgen al te droppen. Al heb ik wel eens gelezen dat 2cb heel andere werking heeft als lsd en niet echt iets met elkaar te maken heeft.?"
"Ik heb nooit veel visuals, niet echt gevoelig voor? maar zal er toch een paar neerzetten die k heb gehad: MDMA (o.a. original 69): -brillen zien -me hand die in 3 seconden helemaal tribal werd getatoeerd (dit vond ik de mooiste) -wat kleine vage dingen met sigaretten: net als je sigaret aansteekt dat de sigaret ergens een meter verder lijkt te zijn. De vlam van de aansteker niet zien, dus je dentk dat je aansteker niet aanstaat, maar de sigaret begint wel te gloeien en staat dus wel aan. En andersom, je aansteker langs je sigaret houden en lijkt het dat je sigaret aan staat. Begin je te roken en rook uit te blazen, 3 minuten later zegt een maat tege je: Ga je die sigaret nog aansteken of niet? LSD: -niet echt erge hallucinaties, maar wel 12 uur lang alles golvend zien (het effect van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M en dan 12 uur lang een iets minder erge versie) -toen ik het bos inkeek, dat de bomen heelmaal een draaikolk werd. -trails van de autos, ook leuk om te zien Paddo's: enigste visuals op paddos waren van die soort totempalen, die figuurtjes die indianen daar uit snijden, die zag ik in de wolken (dit was bij ehmm heel portie golden nog iets). Speed (slaaptekort?): -Alles lichtelijk golvend zien -mijn linkerhoek van mijn beeldscherm die steeds 10 cm naar onder uitrekte -Toen ik op bed lag, zat er steeds een maat van me op de stoel langs mijn bed, dit was heel vaag, en telkens als ik weer die vriend probeerde vast te pakken had ik mijn eigen kleren vast die daar lagen. -Rook tegen mijn plafond, net of er iemand een sigaret bij hield. -Toen ik een keer 3 dagen wakker was op de pep, toen kreeg ik dikke para aanvallen, niet egt visuals maar vermeld het er toch even bij. Ik hoorde allemaal geluiden beneden en ik dacht dat er een ruit werd ingeslagen. Toen hoorde ik allemaal mensenstemmen en voetstappen. Ik ben toen dus naar beneden gegaan en liep met een ijzeren staaf door het huis te ijsberen en heb echt ALLE kastjes afgezocht naar mensen. toch wel iets meer visuals als dat ik dacht, maar nog niet echt veel, zeker niet voor het aantal keren drugsgebruik."
"jaa vooral die hallucinaties op mdma zijn altijd zoooo realistisch. Net zoals die brillen, ik zag gewoon pilotenbrillen, guccibrillen, en allerlei andere merken, is zooo vaag die mdma hallucinaties."
"Yo, wij willen met ene groepje binnekort paddo's of truffels proberen. Maar om niet al te zwaar te beginne wille we ze eerst eens een keer roken. Als je ze rookt kan je dan het beste paddo's of truffels gebruike? en wat is het verschil in effect met smoke en eten? En is er mss ergens een uitleg hoe je een "paddojoint" moet maken dus de hoeveelheid en welk deel etc.? greetz smoker!"
"okay ik za twat te rond te kijken maar kon niet egt het effect van de "paddo reep " vinden.. kan je een beetje vertellen hoe lang het duurt en wat voor effect??"
"hmm hoeveel gram is 1 zo'n blokje ongeveer? want ik eb iets andere chocolade vulling dingen (ik heb geen 5 reepjes, omdat ik hem zel fgaa maken waarschijnlijk)"
"nou ik zelf had altidj al gedacht dat je paddo's niet kon roken.. maar een meisje uit me klas zei dat ze dit al een keer had gedaan en zei dat het wel eralxt was maar niet egt raar gng doen., dus leek me wel goed om te beginne.. ik zelf had zelf ook nog nooit gehoord van paddos roken vandaar dat ik het hier maar fftjes vroeg"
"Ikke haalde de K-hole met ongeveer 200mg. Check report: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10605"